Huolisitko moottoripyöräilyä harrastavan miehen?
Kommentit (60)
Joo. Paitsi, jos siihen touhuun liittyisi joku jengi.
Moottoripyöräily on kivaa.
Ei oikein kiinnosta. Olen pari kertaa meinannut nukahtaa taakse, kun on ollut niin tylsää. Harrikkamiehet pettää, ja juovat liikaa. Lisäksi niillä on liikaa tarjontaa muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein kiinnosta. Olen pari kertaa meinannut nukahtaa taakse, kun on ollut niin tylsää. Harrikkamiehet pettää, ja juovat liikaa. Lisäksi niillä on liikaa tarjontaa muista naisista.
..Ota Hondamies !
Lähtökohtaisesti en.
Mutta jos se moottoripyörä on esim enduropyörä ja harrastusväline, niin sitten.
Moottoripyöräilij miehet usein kuvittelevat olevansa jotain seksisymboleita vaikka saattavat olla hyvinkin kaukana siitä.
Lähtökohtaisesti en. Ei mitään tuotakaan harrastusta vastaan, mutta en ole koskaan törmännyt yhteenkään mitään moottori"urheilua" harrastavaan mieheen, jonka kanssa minulla olisi mitään yhteistä.
Moottoripyöräilystä kiinnostuminen kertoo, ettei mies ole kasvanut aikuiseksi. Oikea mies ajaa polttomoottoriautolla.
Jos siinä laitteessa on sivuvaunu jossa matkustaa
Olen varattu, mutta sinkkuna en olisi huolinut. Moottoripyöräily edustaa minulle riskikäyttäytymistä (turvallisuus) ja arvostan päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..Ota Hondamies !
Otin VMax -miehen. :D Se käy onneksi ajelemassa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti en.
Moottoripyöräilij miehet usein kuvittelevat olevansa jotain seksisymboleita vaikka saattavat olla hyvinkin kaukana siitä.
Toinen kommentoija juuri sanoi että heillä liikaa tarjontaa muista naisista.
Moottoripyöräilyä voi harrastaa monella tavalla. Se, että omistaa MsP:n ei tee miehistä samanlaisia.
Minulla on jo sellainen.
Täyspäinen, aikuinen mies ja turvallinen kyyti.
Ihan parasta!
Tässäkin näkee sen, miten näennäisyydet purevat naisiin.
Helppoa niille miehille, jotka kehtaavat alentua teeskentelemään.
En, mutta sellainen kävisi joka ajelee skootterilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti en.
Toinen kommentoija juuri sanoi että heillä liikaa tarjontaa muista naisista.
Joo, muotoilin vähän huonosti. Ajattelen asian niin, että heikolla itsetunnolla varustetut naiset haluavat "vyöruusuksi" jollekin pss skamahalle.
Rahat pitäisi ensin laittaa naisen käytettäväksi ja jos jotain pennosia jää yli tuollaiseen turhuuteen, naisen pitäisi pohtia mitä on tehnyt väärin.
En. Kaverin mies on. Mies viettää joka vuosi kesälomansa kaverin kanssa moottoripyörällä reissaten. Vaimon kanssa ei suostu lähtemään reissuun.
Kivahan se on, että on tekemistö josta tykkää.
Itae moottoripyöräily ei muuten minua heilauta positiivisessa, eikä negatiivisessa mielessä.