Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolisitko moottoripyöräilyä harrastavan miehen?

Vierailija
21.12.2023 |

Hyvät ja huonot puolet.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin, ehkä. Mutta en pitäisi moottoripyöräilyä minään plussana. Eli pitäisi olla paljon muita hyveitä.

Vierailija
42/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muuten oikein erinomainen, huolisin. Kyytiin en lähtisi. Haluan elää vanhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörällä on suuri riski joutua onnettomuuteen, jonka seurauksena joudut henkilökohtaiseksi avustajaksi pyörätuolipotilaalle loppuiäksesi.

Vierailija
44/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos moottoripyörässä olisi sivuvaunu, jossa matkustaisin. Takana en enää jaksaisi istua.

Vierailija
45/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "harrastaa moottoripyöräilyä" apn mielestä? 

Mun isä esim. oli matkamotoristi, joka kesä lähti kansainväliseen kokoontumisajoon johonkin päin Eurooppaa, usein mutsi oli mukana. Joku voi harrastaa just enduroa tai trialia, tai rakennella pyöriä (joka saattaa sit viedä todella oaljon aikaa jos kavereiden kanssa kimpassa siellä touhuaa), tai vaan kruisailla. Ja sit tietysti on nää liivijengit, kai senkin voi harrastukseksi mieltää, sellaisen kanssa seurustelua nyt ehkä ei voi suositella. 

Mä tosiaan oon kasvanut moottoripyöräilevässä perheessä, itsellä on ollut pyörä ja nykyisellä puolisolla on pyörä, harvakseltaan kuljen enää mukana kun kyydissä olo on hankalaa selkävaivan takia. 

Vierailija
46/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja onkin. Mulla on kyllä omakin pyörä ja yhdessä ajellaan lähellä ja kaukana.

Vierailija
47/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein kiinnosta. Olen pari kertaa meinannut nukahtaa taakse, kun on ollut niin tylsää. Harrikkamiehet pettää, ja juovat liikaa. Lisäksi niillä on liikaa tarjontaa muista naisista.

Harrikkamiehet pettää? Hehän ovat kaikki samasta muotista. 

Vierailija
48/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jo kysymyksenä ihan yhtä typerä jos kysyttäisiin että huolisitko naisen joka harrastaa esimerkiksi uintia? Se että jos jollain on moottoripyörä, ei tarkoita automaattisesti sitä että siinä on taustalla joku ideologia tai egon kohotus. Minulle se on hauska kesä ajokki jolla voi tehdä kesäisiä reissuja. Välillä se on työmatka kulkuneuvo ja osittain myös harrastus, muiden harrastusten seassa.

Se että nainen näkee moottoripyörän omistavassa miehessä jotain epäilyttävää, ja pelkästään sen takia että miehellä on se moottoripyörä, kertoo enemmän sen naisen ongelmista kuin sen miehen ongelmista.

Et olenne tietoinen ihan yleisistä mielikuvista? Outoa!

Hieno uudissana tuossa! 

Vierailija
49/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörämiehen kyllä mutta en HD-miestä koska kaikki aika olis jotain laittamista.

Vierailija
50/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä, ja ei niin kauhean hyvällä itsetunnolla varustettuna, en todellakaan koe, että tatuoitu, lusinut narkkari - rikollinen nainen olisi mulle se paras. Päinvastoin, samanlainen hissukka olisi(ja on) paras.

Mistähän tällainenkin ajatus motoristeista on revennyt ilmoille? Ja eiköhän narkkarin fyrkat mene narkkaamiseen eikä pyörän ylläpitoon ja käyttöön? Idiootti. 

Vierailija
51/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörämiehen kyllä mutta en HD-miestä koska kaikki aika olis jotain laittamista.

Meillä on tallissa HD, pysyy ihan laittamattakin kunnossa. 

Vierailija
52/60 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en. Olen jo sen ikäinen, että oman ikäiseni miehen moottoripyöräharrastus vaikuttaisi kornilta nuoruuden tavoittelulta ellei sitten ole harrastanut sitä koko ikäänsä. Mutta yleensähän se alkaa siinä viittäkymppiä lähestyttäessä. Kompensaatiota.

Vierailija
53/60 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti se on positiivinen asia koska kertoo että mies seikkailuhenkinen eikä mikään kotihiiri. Vaatihan se jo koordinaatioita ja tasapainoa jotta nykypäivänä edes saa kortin, ei mikään helppo käsittelykoe. En itse harrasta mutta esim molemmat veljet harrastaa.

Pari korjausta muiden kommenttien väitteisiin:

-mp-harrastus on hyvin turvallinen, enemmistö liikenteessä kuollleista on joko huumeissa tai ajaneet huomattavaa ylinopeutta, usein molempia näistä. Kun osaa ajaa, ei se sen vaarallisempaa ole kun autoilu ellei kaahaile täysillä.

-mikä pakko olisi olla kyydissä? Toki se on tylsää mutta jos mieheni harrastaisi, antaisin hänen yksin tai kavereidensa kanssa ajella

Vierailija
54/60 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "harrastaa moottoripyöräilyä" apn mielestä? 

Mun isä esim. oli matkamotoristi, joka kesä lähti kansainväliseen kokoontumisajoon johonkin päin Eurooppaa, usein mutsi oli mukana. Joku voi harrastaa just enduroa tai trialia, tai rakennella pyöriä (joka saattaa sit viedä todella oaljon aikaa jos kavereiden kanssa kimpassa siellä touhuaa), tai vaan kruisailla. Ja sit tietysti on nää liivijengit, kai senkin voi harrastukseksi mieltää, sellaisen kanssa seurustelua nyt ehkä ei voi suositella. 

Mä tosiaan oon kasvanut moottoripyöräilevässä perheessä, itsellä on ollut pyörä ja nykyisellä puolisolla on pyörä, harvakseltaan kuljen enää mukana kun kyydissä olo on hankalaa selkävaivan takia. 

Liivijengi ei tarkoita laittomuuksia. Esim täällä päin paljon jenkkiauto tai mp-kerhoja joilla liivit kerhotunnuksilla. Yksikään niistä ei tee laittomuuksia. Se on vain kyseisiin harrastuksiin kuuluva asia, yhtä hyvin voisivat teettää t-paidat kerhon tunnuksilla. Ehkä liiveja käytetään siksi että se on heille hauskaa kun joissakin aiheuttaa pelkoa :)

Vierailija
55/60 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskentekijä

Vierailija
56/60 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se moottoripyörä ja moottoripyöräily saa olla koko elämä.Mikään laumasielu en halua olla, liikenteessä turvallisempaan pienemmällä porukalla. Vaimo ei nouse kyytiin. Porukassa autolla reissataan tottakai osa lomista ja vapaista. Moottoripyöräily on hieno harrastus, kaikkia ei voi pakottaa. Naisia pörrää ihan samalla tavalla kaupankassoista lähtien...se siitä kiusauksista. No se mikä tuli moottoripyöräilyn mukana, niin nahkavaatteiden käyttö. Niin että heteromies käyttää mm. nahkahousuja lähes ympäri vuoden. Ja sekös joitakin ärsyttää....heh heh!

Vierailija
57/60 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein kiinnosta. Olen pari kertaa meinannut nukahtaa taakse, kun on ollut niin tylsää. Harrikkamiehet pettää, ja juovat liikaa. Lisäksi niillä on liikaa tarjontaa muista naisista.

Harrikkamiehet pettää? Hehän ovat kaikki samasta muotista. 

Niinhän ne on. Olet oikeassa.

Vierailija
58/60 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole samasta muotista kaikki. En itse ole HD-miehiä, mutta tunnen monta. Suurin osa voi ulkonäön puolesta kyllä olla, mutta poikkeuksia on. Yritysjohtajia jne. 

Vierailija
59/60 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyyliin Hayabusa, komee ja urheilullinen pyörä, muttei silti ole mies pettäjä tyyppiä tai riko lakia ajamalla liikaa ylinopeutta, ja se ei veisi kaikkea aikaa/rahaa tai olisi suhdettamme tärkeämpi.. niin joo.

Mutta pyörän pitää olla urheilullinen, muut karseita.

Itse tykkään sporttisista autoistakin. Nautin myös vauhdista, mutta ei jaksa enään sitä jatkuvaa sakkojen pelkoa ja liikenteen vaarantamista. 

Nuorempana sitä on tyhmempi tässäkin asiassa. Nykyään mieluummin ajan kovaa radoilla, jossa se on sallittua.

Hyvä jos mieskin innostuu.

Vierailija
60/60 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Munanjatkeella pöristelijät eivät ole minun juttuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän