En ole koskaan sairastanut k*ronaa
En ole myöskään ottanut rokotetta. Noudatin siis eristystä ja muita sääntöjä todella tarkaan silloin, kun ne oli voimassa, eli en vähätellyt tautia.
Miten minä olen silti joidenkin silmissä pahis, vaikka te monet rokotetut olette olleet oikeita koronalinkoja levittäneet sitä vaikka miten monelle? Tiedän, että kukaan ei ole sairastunut ja vakavampaa minun takiani. Voitteko te muut sanoa samaa?
Kommentit (49)
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Hyödylliset idiootit levittää lisää
Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin
Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön
.
Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiä
YLE:
https://yle.fi/a/3-7804386
Tästä on kyse
Pietarissa tehtaillaan järjestelmällisesti Putinia tukevaa nettipropagandaa.
Ns. trollitehdas etsii nyt lisää englannintaitoisia propagandisteja.
Aluksi paneteltiin Venäjän oppositiota, nyt Ukrainaa ja länsimaita.
Nettitrollien 400-650 euron kuukausipalkkaa pidetään Venäjällä hyvänä. 🤣
Ylellä ennennäkemätöntä kuvamateriaalia trollitehtaan toiminnasta.
.
Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Tarkoitus saada ihmiset lännessä epäluuloiseksi hallituksiinsa
jotta venäjä voi hajoittaa länttä
YLE:
Venäjän miehittämässä Luhanskissa päätoimitettu MV-lehti (ns. Uusi MV-lehti) on tuutannut Putinia tukevien juttujen ohella myös valtavia määriä koronadenialismia. Kerran laskin sen etusivulta 41 toinen toistaan kirkuvampaa koronadenialistista otsikkoa.
https://yle.fi/a/3-12372443
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
YLE:
Koronadenialistien alttius tukea Venäjän toimia ei ole vain suomalainen ilmiö. Myös Virossa (siirryt toiseen palveluun) ja Australiassa (siirryt toiseen palveluun) on havaittu samaa. Eikä tuki kulje vain yhteen suuntaan, myös Venäjä tukee koronadenialistejä. Yhdysvaltain hallinnon tietoturva-asiantuntija Harri Hursti kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa (siirryt toiseen palveluun), että yhden Venäjällä operoivan verkkotoimijan blokkaus johti Kanadaan suunnatun koronadenialistisen materiaalin vähenemiseen 95 prosentilla.
https://yle.fi/a/3-12372443
Tarkoittaako kysymyksesi: totta vai tarua?
Otin kaksi rokotetta, kolmatta en enää jaksanut. En ole myöskään koskaan sairastanut koronaa, kaikki eivät saa sitä tautia. Suomessa en edes käyttänyt maskia kun ei täällä ollut mitää lakia joka velvoittaisi, Ranskassa ei päässyt edes ruokakauppaan ilman että alettiin huutamaan. No etuna siellä sai kaupasta pinkkejä maskeja joka vähän helpotti.
Ei me muut olla neljän seinän sisälä netissä öyhöttämässä vuorokaudet ympäri kuten ap. Äiti, avustaja ja ruokakuskiko ainoat kontaktit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit hoitoon!
Taitaisi sinulle ole sellaisesta hyötyä.
Erisivusta
Oon ollutkin ja lääkitykset on kohdillaan toisin kuin sulla. "Erisivusta"😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erisivusta
Ei siltä vaikuta.
Samaerisivusta.
Ap:llä on ollut korona, muttei ole tehnyt testiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erisivusta
Ei siltä vaikuta.
Samaerisivusta.
Kyllä vaikuttaa.
Samaerisivusta
Haetko huomiota ap spämmäämällä tätä samaa viikosta ja kuukaudesta toiseen? Oletko todella niin onneton itse itsesi kotiisi lukinnut?
En pystynyt eristäytymään kun puolisollakin ollut jo kahdesti. Itse en ainakaan tiettävästi ole sairastanut. Kolme piikkiä otettu.
Rokottamattomat velloo edelleen siinä ajatuksessa, että heitä sorrettiin. Aika hassuja, kun ketään ei pakotettu ottamaan rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan runkannut naapurin Jorman kyrpäää.
Ymmärrän, että tämä on sinulle saavutus.
-ap
Oishan se outoa jos et ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat velloo edelleen siinä ajatuksessa, että heitä sorrettiin. Aika hassuja, kun ketään ei pakotettu ottamaan rokote.
Tarkoitat "rokotetta".
Sorrosta en tiedä, mutta syntipukkina on kummallista olla, kun tietää, että syyllistäjät ovat itse aiheuttaneet tartuntoja, toisin kuin minä. Eivät vaan halua kantaa sitä syyllisyyttä, joten etsivät ketä tahansa, jonka niskaan sen voi kaataa. Samanlaiset tyypit ovat olleet noitavainoissa eturivissä raahaamassa nuoria syyttömiä naisia roviolle. Ja tunsivat tekevänsä oikein.
En minäkään ole sairastanut, kolme rokotetta.
Miksi se piti sensuroida otsikossa?
En minäkään olisi sairastunut, jos taloudessa ei olisi alaikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ja olen ottanut rokotukset.
Tämä ei ollut kysymykseni. Kysyin, että miksi minusta on tehty joku yhteiskunnan vihollinen, vaikka en ole satuttanut valinnallani muita enkä itseäni? Minä suojasin itseäni ja muita pitämällä etäisyyttä ihmisiin. Sen sijaan monet rokotetut ovat tartuttaneet tautia valtaviin määriin ihmisiä, ja sama jatkuu. Uskon, että rokotetut myös varovat tautia vähemmän, jolloin se pääsee leviämään yhä enemmän. Mutta mietittekö te sitä koskaan? Tuskin.
Kaikki ei voi pitää etäisyyttä ihmisiin, t. Rokotettu ensihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko huomiota ap spämmäämällä tätä samaa viikosta ja kuukaudesta toiseen? Oletko todella niin onneton itse itsesi kotiisi lukinnut?
En ole koskaan puhunut tästä täällä tai muuallakaan aiemmin, mutta kiva tietää, että samoja kokemuksia muillakin.
Merkillistä, kun pelkästään sanamuodot ja ilmaisutapa on kovin tuttua. Mutta uskotaan ja tosi kivaahan se on, että on muitakin jotka kokevat tulleensa syrjityiksi, uhkailluiksi, pakotetuiksi yms. Uskon myös jokaista, joka kirkkain silmin väittää, että kaikilla hänen rokottamattomilla tutuillaan korona on ollut yhden päivän nuha ja että rokotetuista sukulaisista puolet on jo kuollut.
Mulla on ollut tapana sanoa, että tietääkseni en ole sairastanut koronaa. Allergisena räkänokkana pitäisi tehdä testi joka päivä. Ne kerrat, kun on ollut kuumeinen olo ja yskää, ovat johtaneet kotitestin tekemiseen. Niihin nyt ei ehkä ole luottamista, mutta julistanpa nyt kuitenkin että viisi rokotetta ja 0 koronaa.
Niin ja edelleenkään meillä ei rokoteta tällä hetkellä kuin ikäihmisiä ja henkilöitä, jotka kuuluvat riskiryhmiin. Joten miksi yrittää pelotella esimerkiksi Mairea tai Penttiä 70 v, jotka eivät välttämättä edes av-palstaa lue kuten ei myöskään välttämättä jokainen diabetesta tai keuhkoahtaumaa sairastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ottanut 3 rokotusta ja myös 3 kertaa sairastanut sen lievänä.
Onnittelut. Kuinka monelle vanhukselle olet sen levittänyt näillä kerroilla?
En kenellekkään, mutta päiväkodissa työskentelevänä varmaan aika monelle lapselle. Tosin kaipa se joka minut sairastutti ehti jo tartuttaa muutkin.
Eli sinä olet vastuussa todella suuresta leviämisaallosta, jonka uhreina lopulta ovat olleet myös vanhukset ja muut riskiryhmiin kuuluvat. Ja silti varmaan paasaat siitä, että rokottamattomat on niitä pahiksia? Itse olen tartuttanut tasan 0 ihmistä.
Mistä tiedät, ettet ole koskaan sairastanut tai koskaan ketään tartuttanut? Teetkö päivittäin koronatestin?
Venäjä on aloittanut hybridisodan ja disinformaatiin levittämisen lännessä jo 20-vuotta sitten
Venäjän sota länteen on jatkunut jo 20 vuotta
Ennen vuotta 2014 oli Venäjä jo hybridisodassa Lännen kanssa
Venäjä aloitti jo 2000-luvun alussa, Vladimir Putinin ensimmäisellä presidenttikaudella niin sanotun pehmeän voiman käytön ulkomailla.
Nykyään Venäjä levittää valheita mm. koronarokotteista
Tärkeä osa tätä kampanjaa on 2007 perustettu Russkij Mir eli Venäläinen maailma -säätiö, joka toimii kulttuurikeskuksena samaan tapaan kuin Britannian British Council tai Saksan Goethe- instituutti.
Venäjän informaatiovaikuttaminen on kiihtynyt internetissä Putinin kolmannella presidenttikaudella vuoden 2012 jälkeen. Tärkeä osa sitä ovat olleet maksettujen Âtrollie‚käyttö internetin sisältöjen tuottajana.
Internetin tutkimuslaitos -nimellä ja sen englanninkielisellä IRA-lyhenteellä tunnettu, Pietarin Olkinassa sijaitseva trollitehdas on jo ainakin 10 vuoden ajan kylvänyt disinformaatiota maailmalle etenkin sosiaalisessa mediassa.
Talouselämä
https://www.talouselama.fi/uutiset/venalaiskenraali-kirjoitti-sodan-saa…
YLE
https://yle.fi/a/74-20012427