Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä kulkee teidän mielestä pettämisen raja?

Vierailija
06.01.2007 |

mikä on se pointti missä pitäsi huolestua omasta käytöksestään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan ku miehet pettää jne. Mut sit ku kysytään et missä meillä naisilla se oma raja kulkee ni kellään ei o pokkaa vastata...

Vierailija
2/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet jotain, minkä voisit tehdä myös miehesi edessä ja miehesi tietäen, et petä.

Jos et voisi paljastaa touhujasi miehellesi, petät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen niin toisen miehen pauloissa että oma mies ei kiinnosta YHTÄÄN. Mitään ei ole siis tapahtunut, ei edes flirttiä! Mutta huono omatunto on.

Vierailija
4/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halaaminen ei ole pettämistä, jos se on puhtaasti kaveripohjalta.

Minä voin miehelleni kertoa kyllä kaiken, enkä vois kyllä salatakaan, se näkis sen heti jos jotain salattavaa olis...

Ja eihä se mies vaihtamalla parane?

Vierailija
5/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä, ihastumisia, halailuja ja pussailuja en laske pettämiseksi. Suurimpana pettämisenä pidän sitä, että on rupeaa tapailemaan jotain tyyppiä ja valehtelee sen takia puolisolleen.

Vierailija
6/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin se on yhdyntä, toiselle chattaily netissä. Kysy puolisoltasi, mitä hän hyväksyy ja mitä ei ja kerro myös oma näkökantasi.

Vierailija
7/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pettämisellä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa (välttämättä), vaan kyse on luottamuksen pettämisestä.

Vierailija:

Jos teet jotain, minkä voisit tehdä myös miehesi edessä ja miehesi tietäen, et petä.

Jos et voisi paljastaa touhujasi miehellesi, petät.

Vierailija
8/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettämistä jos viihtyy jonkun toisen seurassa paremmin kuin puolisonsa. Siis, että jakaa sellaisia asioita jonkun kanssa mitä on ennen jakanut puolison kanssa. Tietenkin kaikki fyysiset jutut on myös pettämistä, mut enemmän sattuisi jos toinen oikeasti rakastuisi johonkin toiseen.

Vierailija
9/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pussailuakaan,sillä mies ei minuakaan juuri pusuttele. Lapsia saa pusia(siis pikkulapsia poskelle),muita ei. Treffien sopiminen,esim. mies oli tavannut jonkun naisen baarissa ja sopinut treffit samaan paikkaan seur. iltana.. Itse en tekis mitään näistä.

Vierailija
10/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei siis suihinottoa tai anaalia!! Olin revetä,kun kertoi,että vois tilaisuuden tullen kokeilla jotain muijaa. Hyi hel!!

Vierailija
11/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avoinsuhde, eli tällä hetkellä pettämistä jos poikkeaa säännöistä; suhdetta ei saa aloittaa.

Jos ollaan normaalitilassa niin katsoa saa vaan ei koskea. Jos himoittee jotakuta ja menee käpelöimään/pussaileen niin onhan se pettämistä jos siihen ei ole lupa.

Vierailija
12/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis suhteessa toiseen ihmiseen. On toki asioita, joita en kerro, mutta ne taas liittyy vaitiolovelvollisuuteen yms, mutta parisuhdeasioissa tuo on mun linja.

Vierailija
13/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenhän on toisen luottamuksen pettämistä - mihin hän luottaa? Siihen, että sinä et tee sellaista mitä hän ei suvaitsisi.

Esimerkiksi meillä mies tietää, että pidän monista miehistä KAVEREINA, ja että etenkin kännissä minussa tämä piirre korostuu (siis se, että pidän ihmisistä), saatan halata kaveripohjalta ja pelleillä, tanssia nopeita yhdessä jne. Mutta en tanssisi hitaita, osallistuisi mihinkään kopeloimisiin saatika suutelisi suulle (en edes pussaisi).

Saan kyllä jo näistä em. mainutuista (sinänsä viattomista) asioistakin sellaiset morkkikset, että olen päättänyt olla visusti poissa baareista (ilman miestäni) enkä enää edes juttele muiden miesten kanssa.

Vierailija
14/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saatan tilaisuuden tullen halia ja pussailla ja flirttailla

mutta en vaihtaisi puhelinnumeroa, s-postia tai alkaisi sopimaan mitään tapaamisia, se olisi mielestäni vielä pahempaa vaikkei olisi ollut mitään fyysistä kontaktia.

Ihastumiselle taas ei voi mitään.