Kuinka hirveä yhistelmä on kalju mies ilman partaa? Itsellä on tilanne, johon haluaisin mielipiteitä.
Olen nuorehko kalju mies. Hiukset ovat mennee jo niin pahasti, että hiustensiirto olisi ainut keino palautte ne.
Mun suvussa ei ole mitään kovin parrakkaita miehiä. Oma isänikään ei pysy kasvattamaan kuin leukaparran. Itseasiassa olen meidän suvusta varmaan se jolla kasvaa parhaiten.
Paras tiheys on leuassa. Sivuilla on about puolet huonompi tiheys kuin leuassa. Poskissa ei kasvaa vain muutama haiven.
Leukaparta + viikset ei sovi minusta sovi yhtään minulle. Eikä myöskään pelkkä leukaparta. Pelkät viikset njoo, mutta ei ole tuuheita viiksiä. Muistuttaa enemmän teini-ikäistä amista.
Onko siis kokoparta hirveä, jos se ei kasva hirveän hyvin. Ajattelin pitää vain sänkenä.
Menenkö parransiirtoo ettei tarvitse olla pikkupoika?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kalju on ok, jopa oikeinkin ok. Mutta ehdottomasti ilman partaa. En tiedä miksi parta vieroksuttaa. Älä siis kasvata partaa, tosi harva nainen pitää parrasta. Kaljuista sen sijaan monikin nainen pitää.
Täällä heti tosi harva, joka ei tajua, miksi kukaan mies, jolla parta kasvaa, pitäisi vapaaehtoisesti sileää leukaa. Siisti, hyvinhoidettu parta komistaa miestä kuin miestä.
Joillain on alopecia universalis tai alopecia totalis, ja tämä keskustelu on todella loukkaava sellaisia ihmisiä kohtaan. Tosi ikäviä kommentteja. Itse ootte ällöjä jotka toista sanoo.
Seurustelen onnellisesti miehen kanssa jolla ei kasva sairauden takia kehossa missään karvoja. En ole koskaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota.
Et kyllä menetä mitään, jos pinnalliset ihmiset karsiutuu pois joten älä murehdi.
Jos rakastuu aidosti niin ei karvat tai niiden puute mitään merkitse.
Sänki on paras. Ei sen parran kanssa ole niin tarkkaa, kunhan ei ole amissiparta. (Googlaa "amish beard" jos ei soita kelloja...)
Jumaliste. Kauttaaltaan palaneet, raajattomat ja neliraajahalvaantuneet miehet solmivat parisuhteita, kun sinä rakennat itsellesi suojamuuria kaljuudesta.
Ei voi suurempaa pelkuruutta olla.
ole sellainen, millaiseksi koet itsesi. Se kelpaa. kalju tai ei. Jos kaipaat tukkaasi takaisin, kokeile peruukkia. Ne ovat nykyisin laadukkaita ja aidon näköisiä. Jos kaljuutesi syy on alopecia, voit ehkä saada jopa maksusitoutumuksen peruukkin tk:sta. Ehkä se on naisille helpommin saatavilla, mutta periaatteessahan alopeciaa saiastavien miestenkin se tulisi saada.
Mutta itse pidän kaljuja miehiä seksikkäämpinä, joten jos minulta kysyttäisiin, niin kaikki miehet voisivat olla kaljuja. En tukallistakaan hylkää, mutta jos olisi pakko valita kahdesta, niin kaljun valitsisin. Parralla vai ilman: riippuu partamallista. En itse pidä ns. risuparroista: ne vanhetavat miestä kuin miestä ja antavat epäsiistin vaikutelman. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni: jokainen ottakoot sellaisen partamallin kuin haluaa.
Kekkonen nyt sattu olemaan presidentti... Mies voi olla vaikka kuinka ruma kunhan rahaa löytyy niin
löytyy myös naisia.
Olihan jollain Unelmahääsulhasella tatuoitu vauvamyssy päähän. Hiuksia ja pulisonkeja kai yritti esittää.