Kuinka hirveä yhistelmä on kalju mies ilman partaa? Itsellä on tilanne, johon haluaisin mielipiteitä.
Olen nuorehko kalju mies. Hiukset ovat mennee jo niin pahasti, että hiustensiirto olisi ainut keino palautte ne.
Mun suvussa ei ole mitään kovin parrakkaita miehiä. Oma isänikään ei pysy kasvattamaan kuin leukaparran. Itseasiassa olen meidän suvusta varmaan se jolla kasvaa parhaiten.
Paras tiheys on leuassa. Sivuilla on about puolet huonompi tiheys kuin leuassa. Poskissa ei kasvaa vain muutama haiven.
Leukaparta + viikset ei sovi minusta sovi yhtään minulle. Eikä myöskään pelkkä leukaparta. Pelkät viikset njoo, mutta ei ole tuuheita viiksiä. Muistuttaa enemmän teini-ikäistä amista.
Onko siis kokoparta hirveä, jos se ei kasva hirveän hyvin. Ajattelin pitää vain sänkenä.
Menenkö parransiirtoo ettei tarvitse olla pikkupoika?
Kommentit (48)
Kalju voi olla ilman partaa, ja usein se on parempikin niin. Ei kalju miestä pahenna.
Kalju ei ole ongelma ollenkaan, jos miehessä on muuten vetovoimaa.
Saattaa olla vaikka plussaa.
Osta jostain tussukarvaa ja liimaa ne leukaasi.
Juuh eligs ei parta sitä kaljuutta paranna. Ihan hyvin voit olla ilman partaa.
Keskustele lääkärin kanssa josko finasteridi, dutasteridi tai geneerinen minoxidiili olisi kohdallasi käypä hoitomuoto.
Löytäisitkö instagramin tai pinterestin puolelta vinkkejä mikä näyttäisi hyvältä. Siellä ainakin itsellä tulee eteen erilaisia meikki- ja kampausvinkkejä, lienenkö sitten niistä kiinnostunut. Lyhyt sänki kuulostaa hyvältä, sellainen harva, pitkä haiven ei niinkään.
Ei kalju haittaa ollenkaan! Eikä tartte olla partaa. Kaikki hyvin!
Mieluummin täysin kalju tai siististi hoidetut harvenevat hiukset ja tai pakeneva otsaraja ja siisti takaa ja sivulta. Sen sijaan, että ryhtyisit keljuksi tai uhriutuisit kaljuuntumisesi johdosta. Keskity enempi niihin asioihin, joille voit kuin niiden märehttimiseen, jolle et juurikaan voi itse mitään. - Voitjan toki aina myös ostaa vaikka peruukin mutta oman kokemuksni mukaan pystypäin ja perusfiksuna kaljuna ja vajaamittaisenakin voi tulla hyväksytyksi ja löytää itselleen vaikka kumppaninkin. Mutta en silti sanoa, että kaljuuntumien olisi aina helppoa kohdata omalle kohdalle. Mutta ainakin meistä miehsitä monille ihan luonnollien tapahtuma kun taas voin vain kuvitella, millaiisia ennakkoluuloja saavat osakseen kaljuuntuvat tai voimakkaasta hiustenlähtöä kokevat naiset.
Aivan sama onko mies kalju vai ei, mutta parta on aina ällöttävä.
Kalju sopii aniharvalle, pitää olla sellanen äijä, leveä ja paksu tatuoitu körmy. Ootko tsekannu testotasot? Se että parta edes jotenkuten kasvaa ja kikkeli seisoo ei vielä tarkoita mitään levelit voi silti olla pielessä. Etenkin jos rasva kertyy rintoihin ja alleihin yms naisellisiin paikkoihin.
Kunnon parta tai ei mitään. Sänki ehkä ok. Mutta harva hentoinen pitkä parta on kamala.
Mutta eihän kalju partaa kaipaa. Hyvä ilmankin
Googlaa famous bald celebrities. Ei miehekkyys riipu karvoista.
Karvaton pää muistuttaa lähinnä syöpäpotilasta. Hyvä olisi jotain haivenia olla.
Kasvata itsetuntoja pallit. Helpompaa.
"Kalju sopii aniharvalle, pitää olla sellanen äijä, leveä ja paksu tatuoitu körmy."
Tämä.
Kalju mies ei haittaisi minua yhtään.
t. 23 tyttö
Vierailija kirjoitti:
Hyi parta...
Ei parta pahoille kasva; turpa jouhet joutaville,
Miksi miehet ei tatuoi päätä täyteen hiuksia? Näkee paljon kaljuja, joilla on tatskoja päässä, mutt koskaan ne tatuoinnit ei ole kiharapilvi.
Onhan se, muttei pikkupoika vaan kilpikonna. Kekkosellakin kuitenkin oli naisia, aina joku viehättyy.