Jos saisit valita yhden joululahjan itsellesi niin mitä valitsisit.
Itse valitsisin viikon lomamatkan Thaimaassa Käärijän kanssa.
Kommentit (58)
Haluaisin, että joku muu ostaisi minulle korun, joka olisi minulle sopiva ja mieleinen. :D Olisi ihanaa voida kantaa kuin talismaanina aina mukana jotakin, jonka toinen ihminen on minulle aidosti sydämellä ja hyvää tarkoittaen valinnut.
Hyvän ja mukavan Naisen loppuelämäkseni. Ja potenssin takaisin pitääkseni hänet tyydytettynä.
Vaan helppohan se on mahdotontakin toivoa.
Parempaa terveyttä ja kivan talvipipon.
Kuinka hillitty pitää olla? Auton tarvitsisin ja niitä on monenlaisia, mutta rakkaus ja maailmanrauha olisi toivomisen arvoisia myös
Yksi viininpunainen tekonahkareppu, johon olen iskenyt silmäni. (En ole tätä keltään toivonut niin kuin en mitään muutakaan.)
Jos mielikuvitus päästetään enemmän valloilleen, niin: joku turvallinen ja mukava ihminen olisi lapseni kanssa, kun kävisin kansanopistossa esim. tanssimassa kevään ajan. Ja hän hoitaisi kyyditykset.
Siitä vielä next level toive olisi: hyvä lapsuus kaikille maailman lapsille.
Auton korjauksen tai friteeraukeittimen. Keittimen voisin ostaa kyllä ihan itse. Olen toivonut sitä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että joku muu ostaisi minulle korun, joka olisi minulle sopiva ja mieleinen. :D Olisi ihanaa voida kantaa kuin talismaanina aina mukana jotakin, jonka toinen ihminen on minulle aidosti sydämellä ja hyvää tarkoittaen valinnut.
Mietin samaa. Ostinkin juuri omalle tyttärelleni sellaisen. Siivistä muodostunut sydän, äidinrakkauden symboliksi.
Porsche Taycan cross turismo turbo s
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ja mukavan Naisen loppuelämäkseni. Ja potenssin takaisin pitääkseni hänet tyydytettynä.
Vaan helppohan se on mahdotontakin toivoa.
Ei siihen naisen tyydytettyä pitämiseen potenssia tarvita.
vauvan