Minkä ihovoiteen/käsivoiteen nimeen vannot? Et on niin hyvää.
Itse tykkään Nuxesta. Toimii hyvin. Hyviä kokemuksia myös Ysl ja Dior.
Kommentit (38)
Lemon Juice and Glycerin, perinteinen.
Hyvä ja kotimainen.
Ceralan+ on pelastanu mun elämän.
Weleda skin food. Aivan älyttömän tehokas ja hoitava yleisvoide niin kropalle, käsille kuin kasvoille.
Ysl tai L'Oréal ei ole mikään voide. Nyt valoja. Jos pyydetään voidetta, pyydetään tiettyä tuotetta, eikä tuotemerkkiä jolla on useita erilaisia voiteita puhumattakaan muista tuotteista.
Lemon juice & glycerin, se voide jossa on neljä tähteä, eli se paksumpi ja kosteuttavampi versio tästä voiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Weleda skin food. Aivan älyttömän tehokas ja hoitava yleisvoide niin kropalle, käsille kuin kasvoille.
Aika tuhtia ja rasvaista tavaraa, mutta epäilemättä kosteuttaa.
Omalle iholle on toiminut parhaiten Vaseline Healthy Hands Stronger Nails.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tuhtia ja rasvaista tavaraa, mutta epäilemättä kosteuttaa.
Ei mielestäni kosteuta (moisturising) vaan ravitsee (nourishing) ja lukitsee allaan olevan kosteuden iholle.
Normalista retioniinivoide. Sain uuden ihon. Uskomatonta mutta kaikki läiskät hävisi ja naama HOHTAA
Käsivoide: Kamill hand&nail cream
Kasvovoide:?
Talvella Body shopin hamppukäsivoide, vaikkei se koostumukseltaan ja vienolta tuoksultaan niin ihana olekaan. Mutta toimii. Kesäaikaan riittää manteli.
Kasvoille Lumene Lähde 24 h.
Clarins Hand and Nail Treatment Cream käsivoide ja Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum vartalovoide.
Vierailija kirjoitti:
The Body Shopin hamppu
Parempaa ei ole. Haittapuolena voimakas tuoksu. O'Keeffe's Working Hands myös aika hyvä eikä haise.
Nivea Soft täälläkin. Olen käynyt läpi tolkuttoman määrän kasvovoiteita eri hintaluokista, mutta aina palannut Nivea Softiin.