Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ollut raskausdiabetes ja useampi raskaus

Vierailija
06.01.2007 |

Onko raskausdiabetes puhjennut toisessakin raskaudessa, jos ollut ekassa? Tai ollut jopa pahempi kuin ensimmäisessä odotuksessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan toista rv 34 ja sokerirasitustulokset ovat olleet hyvät eli tässä raskaudessa ei ongelmia sokereiden suhteen ole ollut.

Tässä vain siis oma kokemukseni, en tiedä miten nämä yleisellä tasolla menevät.

Vierailija
2/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pudottanut tässä välissä painon normaaliksi, alkanut harrastaa liikuntaa ja nyt olen sillä dieetillä. Muutaman viikon päästä on rasituskoe, saa nähdä kuinka käy =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 raskautta takana ja vaan toisessa raskaudessa raskausdiabetes.

Muissa aina normaalit arvot.

Vierailija
4/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa diabetes. Liikuntaa oli vähemmän ja vanhempi olin tietysti. Syöminen ei mun mielestä ollut sen epäterveellisempää kuin ennenkään, joten voi olla että tuo liikunnan määrä oli mulla ratkaiseva.

Vierailija
5/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla todettiin ekassa rv17 paikkeilla tuo diabetes. Ruokavalio hoito riitti.

No toisessa tehtiin 3 rasitusta ja ensimmäinen jo heti ennen rv20. KAikki arvot oli normaaleita, silti sokeria oli aina + pissassa. Mutta diabetestä ei ollut toisessa raskaudessa.

Esikoinen oli 50cm ja 3460g ja toka 50cm 3500g

Vierailija
6/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokassa insuliini. Ja ilman raskautta ei diabetesta. Raskauksissa ei ylipainoa,olen luonnostaan hoikka. Eli jotenkin tuo raskaus aiheuttaa diabeteksen. Minulle sanottiin,että seuraava raskaus tulee olemaan vielä vaikeampi,kun tokassa jo paheni huomattavasti. Mutta kuten jo tuossa edelliset mainitsi,ei se välttämättä joka kerta tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi