Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toi vammautunut poliisi-Heidi on AINA otsikoissa?

Vierailija
20.12.2023 |

Ikävää että vammautui, mut tarviiko julkisuudessa roikkua 24/7? Melkeen tyrkympi kuin samaa hammasharjaa käytttävät.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ollut elämässään hirveästi vastoinkäymisiä: 

1. Ammuttiin

2. Sairaalassa hänen luonaan käyneet seurustelukumppani ja paras ystävä rupesivat seurustelemaan keskenään ja hylkäsivät H:n 

3. Sairaalabakteeri tai hoitovirhe tms. johtivat siihen, että joutui olemaan sairaalassa paljon pidempään kuin oli luultu

4. Syöpä

Mitä kaikkea vielä saammekaan kuulla tulevina vuosina kun Heidi haluaa huomiota.

Tuskin nyt ketään itselleen syöpää hankkii pelkästään julkisuuden vuoksi?

Ei varmasti eikä tule ammutuksi. Ei myöskään moni niistä ole roskalehtiin antamassa haastatteluja.

Vierailija
22/38 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi aidosti "tietää" sellaisten ihmisten keskivertoluonne, jotka närkästyvät pahasti vammautuneen ja traumatisoituneen henkilön saamasta julkisuudesta.

Liekö samoilla yksilöillä kaunaa myös mm. kehitysvammaisia kohtaan, koska nämä "saavat automaattisesti kaikki minun verorahoistani maksetut palvelut, mutta minä en saa koskaan mitään"? Näitäkin on täällä tullut valitettavasti nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ammuttiin

2. Sairaalassa hänen luonaan käyneet seurustelukumppani ja paras ystävä rupesivat seurustelemaan keskenään ja hylkäsivät H:n 

3. Sairaalabakteeri tai hoitovirhe tms. johtivat siihen, että joutui olemaan sairaalassa paljon pidempään kuin oli luultu

4. Syöpä

Mitä kaikkea vielä saammekaan kuulla tulevina vuosina kun Heidi haluaa huomiota.

Olet ääliö.

Sinä olet pelle.

Vierailija
24/38 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua häiritsee? Ja miksi? 

Vierailija
25/38 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi aidosti "tietää" sellaisten ihmisten keskivertoluonne, jotka närkästyvät pahasti vammautuneen ja traumatisoituneen henkilön saamasta julkisuudesta.

Liekö samoilla yksilöillä kaunaa myös mm. kehitysvammaisia kohtaan, koska nämä "saavat automaattisesti kaikki minun verorahoistani maksetut palvelut, mutta minä en saa koskaan mitään"? Näitäkin on täällä tullut valitettavasti nähtyä.

Minua kiinnostaisi tietää sinunkaltaisesi varajeesuksen luonne.

$50 000 Offshore-tililleni, niin puhutaan lisää.

Vierailija
26/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se poliisit jota ammuttiin,koki hoitovirheen ja kääntyi lesboksi?

Vierailija
27/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se poliisit jota ammuttiin,koki hoitovirheen ja kääntyi lesboksi?

Joo, aiheutti sen että tuli sittemmin kaapista...

Vierailija
28/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ammuttiin

4. Syöpä

Unohit pahimman, eli HALVAANTUI yksinkertaisen mahalaukun tähystyksen virheen takia. Anestesiologi ei ollut perehtynyt hänen tietoihin, jolloin hän jotenkin veti henkeen oksennustaan keuhkoihin, jonka seurauksena koko alavartalo halvaantui hapenpuutteen takia. En oikein tajuu tätä yhteyttä mutta näin kai voi käydä. Oliko jotenkin liikaa tai liian vähän anestesiaa en tiedä. Istuu rullatuolissa tämän mahalaukun tähystyksen takia. 

Vierailija
29/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit saavat aina positiivista mediatilaa kokoomuksen kannattajien lehdissä. Samoin kuin urheilijat. Koskaan ei näy kriittistä otetta poliisin toimintaan. 

Vierailija
30/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummallinen käsitys sanasta "aina". Mitä ihmettä sinä luet, jos aina näet otsikoita hänestä? Itse luen sanoma- ja aikakauslehtiä, mutta en muista viime vuosilta kuin ehkä pari otsikkoa hänestä sen jälkeen, kun loukkaantui.

Vierailija
31/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummallinen käsitys sanasta "aina". Mitä ihmettä sinä luet, jos aina näet otsikoita hänestä? Itse luen sanoma- ja aikakauslehtiä, mutta en muista viime vuosilta kuin ehkä pari otsikkoa hänestä sen jälkeen, kun loukkaantui.

Vierailija
32/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on pieni maa

Vierailija
33/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni luen ja kuulen Heidin kuulumisia ja seuraan matkaansa. Ne jotka eivät halua, tietänevät itse mitä tehdä. Mikään pakko kun ei ole. 

Vierailija
34/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioikaa, että toimittajat poimivat juttuja instagramista.

Eli Heidi ja monet muut ei itse ota yhteyttä lehtiin. Ja jokainenhan saa postata omiin tileihinsä mitä haluaa.

No voihan tuon Instatilinkin laittaa yksityiseksi. Tuskin sinne iltalehti kaveripyyntöä laittaa, tai en tiedä.

Vierailija
35/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin Mervi Tapola, kertoo juttuja kun lehdet maksaa, "minä tienaan tällä"

Vierailija
36/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtän juttua missään muuallankuin hänen omassa instassaan kota käyn välillä katsomassa. Olisikohan syy naaman kulumiseen kenties aiinä mitä ap itse lueskelet netistä? Yleensä kun jotain tällaista märistään niin en edes tiedä kuka kyseessä oleva henkilö on. En nimittäin seuraa iltasontalehtiä enkä viihdeuutisia.

Vierailija
37/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä aito tietäminen?

Vierailija
38/38 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ammuttiin

4. Syöpä

Unohit pahimman, eli HALVAANTUI yksinkertaisen mahalaukun tähystyksen virheen takia. Anestesiologi ei ollut perehtynyt hänen tietoihin, jolloin hän jotenkin veti henkeen oksennustaan keuhkoihin, jonka seurauksena koko alavartalo halvaantui hapenpuutteen takia. En oikein tajuu tätä yhteyttä mutta näin kai voi käydä. Oliko jotenkin liikaa tai liian vähän anestesiaa en tiedä. Istuu rullatuolissa tämän mahalaukun tähystyksen takia. 

Pyörätuoli