Presidenttiehdokas Rehn: "Keskustelen Jeesus Nasaretilaisen kanssa"
Just.
Miksi presidentiksi on tarjolla vain suomenruotsalaisia tai hihhuleita?
Halla-aho lienee ainoa "normaali".
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1849c489-eccd-47aa-b68a-90c71a016…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Uskontoa ja politiikkaa ei pitäisi sotkea ollenkaan keskenään.
Missä Rehn on sanonut ajavansa jotenkin uskonnollista politiikkaa? Vain ateisteja saisi valita poliittisiin tehtäviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Haavisto hihhuli tai suomenruotsalainen?
Haavisto on nousukas snobi, jolla on suuruusharha itsestään, aivan kuin Aaltolallakin. Haavisto vain luulee esiintyvänsä nöyränä hyviksenä, vaikka jokainen vähääkään tarkkanäköinen erottaa sen ahnean ilkeän perusluonteen kauas.
Haavistosta huokuu joku iljettävä pahuus. Esiintyy hyviksenä, se vielä lisää sitä puistattavuutta, kun takuulla ei mikään hyvis ole. Mulla on hyvä ihmistuntemus ja luotan vaistoihini, ne on tähänkin asti pitäneet paikkansa. Pekka on paha.
Pekkahan on lutuinen. Äänestyskelvoton vain siksi, että tarjolla on niin paljon koulutetumpia ja kielitaitoisempia ehdokkaita.
Muutakin mieltä ollaan. Että ihan " lutunen" . Ei oo munkaan mielestä mikään lutunen. Ehkä on Antonion mielestä.
Hallis tai Rehn. Valinta on vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Valinta on Mestari!
Pekka Haavisto on presidenttiehdokkaista selvästi normaalein.
Vierailija kirjoitti:
Uskontoa ja politiikkaa ei pitäisi sotkea ollenkaan keskenään.
Miten voit olla "sotkematta" elämänkatsomustasi, oli se sitten mikä tahansa, politiikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinta on Mestari!
Vaikka olen kolme kertaa persua äänestänyt en kannata Hallaa. Ei nyt sovi vaan pressaksi. Liian introvertti eikä uskalla katsoa silmiin haastatteluissa. Ei sellainen voi olla pressa. Joten päädyin Rehniin.
Herran, eli henkien Jumalan kanssa on hyvä käydä välillä keskusteluja.
Se myös auttaa ihmistä eteenpäin.
Ateisti Halla-Aho tosin kieltää tämän ankarasti, koska hän ei siihen itse kykene.
Siinä meni mun ääni. Olin ajatellut äänestää Rehniä, mutta en kyllä tuollaista satuhahmojen palvojaa voi äänestää.
Stubb on ylimielinen.
Essayahilla ei ole tsäänssejä.
Jalliksella ei ole tsäänssejä.
Li on vassari, eli ei kaikkein suurin nou.
Haavisto on vihreä ja al-holi-sekoilun jälkeen ei ole luotettava.
Aaltola on uskontohihhuli.
Halla-aho? Sitäkö tässä on äänestettävä...?
Oli kyllä jämäkin ja asiallisin tenteissä, mitä katsoin, mutta perussuomalainen presidenttinä? Hmh.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipponen puhui Mooseksen kanssa. Hän oli vanhan liiton miehiä.
Jep ja matkalla helvettiin.
Täällä tämä yksinäinen Rehn-foobikko kirjoittelee yksinään Rehnin vastaisia viestejä.
Otahan iisisti, mene vaikka lepäämään. Et sinä yksinäsi Rehnistä mitään Jeesus-tyyppiä tee. Yritys hyvä kymmenen, mutta epäonnistuit! Ei kannata jatkaa, olet liian läpinäkyvä.
Pekkahan on lutuinen. Äänestyskelvoton vain siksi, että tarjolla on niin paljon koulutetumpia ja kielitaitoisempia ehdokkaita.