Ei Suomi olekaan maailman onnellisin kansa? Todellisuus on ihan muuta, joten suomalaisille on valehdeltu!
Eikö meidän pitänyt olla maailman onnellisin kansa? Nyt tais mennä nämä tilastot ihan uusiksi, kun totuus on tullut ilmi ettei keisarille ole vaatteita. Höpötyksenä minä suhtauduin tähän "maailman onnellisin kansa" väitteisiin jo alusta lähtien. Taustalla taisi vain vaikuttaa apinan koijaus sillä suomiapinaa koijataan EU:ssa, koska olemme niin avosylin syytäneet rahaa muille EU-maille ja kehitysyhteistyöhön. Etenkin edellisen hallituksen aikana Suomi halusi näyttää leveämpiä hartiaita kuin mihin on rahkeita. Pääministerin suulla saatiin usein kuulle, että olemme rikas maa. Höpsistä!
Kommentit (4)
Pitääkö jonkun muun kertoa sinulle oletko onnellinen. Kai edes siihen pystyt ihan itse vastaamaan. Varmaan Marinin hallituksen vika sekin.
Sinä ja muut typerät paskahousut ette pysty vetämään keskiarvoa heikoksi. Me paremmat suomalaiset olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja muut typerät paskahousut ette pysty vetämään keskiarvoa heikoksi. Me paremmat suomalaiset olemme onnellisia.
No minä en vaikuta keskiarvoon kun en asu Suomessa. Onnellinen olen kyllä ulkosuomalaisena
Ainakin täällä asuvat maailman onnellisimmat nee ke rit.