Migreeni tunne-elämyksestä?
Jos kuuntelen kaunista musiikkia kuulokkeista lenkillä tai muussa puuhassa ja eläydyn sekä nautin musiikista kovasti, saan helposti migreenin jälkikäteen. Mistähän tämä johtuu? Onko muilla vastaavaa kokemusta? Sairastan vaikeaa aurallista migreeniä.
Kommentit (6)
Millainen migreeni sinulla on? Millainen olo kohtausta seuraavana päivänä?
Voi hyvin tulla jos sä itse siis saat siitä musiikista jotain kiksejä mikä saa sut ylikierroksille, migreenissä (aurallisessa varsinkin) on tärkeetä nimenomaan oppia se tasapainoinen arki ja kaiken rytmitys, ne kaikki ääripäät voi sytyttää sen, esim äkillinen tunnereaktio johonkin just.
Luulen että minulla on sama homma. Jos keho käy kierroksilla, tulee helposti migreeni
Omaa migreeniäni opin ymmärtämään, kun lääkäri selitti, että tutkitusti on huomattu kohtausten tulevan kun stressi laukeaa. Itse luulin, että migreeni tulee silloin, kun on liian kiireistä ja stressaan, mutta tuon kuultuani olen pitänyt kirjaa ja huomannut lääkärin olevan oikeassa.
Voisiko sinulla olla kysymys jostain tällaisesta? Rentoutuminen laukaisee migreenin?
Olen alkanut epäillä, että itselläni jopa kohtausten pääasiallisin aiheuttaja on vahva tunnereaktio. Tai en tavallaan aina edes tunne tunteita, vaan se tunne on jumissa kehossa. Ilmenee migreeninä.
Epäilen että vika on niissä kuulokkeissa, koita eri malleja, voi olla että ne painaa johonkin lihakseen tai hermoon. Laita ääntä pienemmälle.