Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos oma miehesi on sohvaperuna ja sinä et, niin ihailetko salaa liikunnallisia miehiä?

Vierailija
20.12.2023 |

Aina silloin tällöin näkee pariskuntia, joissa nainen on upea ilmestys. Kuin fitnesskissa, mutta ei liian lihaksikas. Miehensä on sitten sen näköinen, ettei taideta paljoa ylimääräistä liikuntaa harrastella. Katseletko salaa hyväkuntoisia ja kroppaisia miehiä? Nämä pariskunnat taitavat olla usein sellaisia, että ovat olleet teinistä asti yhdessä. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella muka tikissä oleva löytää helposti omantyylisen kumppanin niistä crossfit-piireistä? Eikös se ole ihan normi salillakäyntiä ja salilla ei kyllä juurikaan ihmiset lähesty toisiaan. Kerran on tennishallilla mua tullut sporttinen typy pokaamaan.

Kyllä sali-Makella yleensä on sali-Tiina kainalossa. Sitä en tiedä missä lähestyvät toisiaan.

Crossfittiä muuten harrastetaan yleensä ryhmissä. Siinä on helppo jutella ryhmän muiden treenaajien kanssa ennen ja jälkeen treenin.

Vierailija
22/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella muka tikissä oleva löytää helposti omantyylisen kumppanin niistä crossfit-piireistä? Eikös se ole ihan normi salillakäyntiä ja salilla ei kyllä juurikaan ihmiset lähesty toisiaan. Kerran on tennishallilla mua tullut sporttinen typy pokaamaan.

Crossfit-piirit on yleensä paljon sosiaalisempia kuin normi punttisalitouhut. Se on kilpaurheilua ja kyllä siellä on kaikenlaisia pariskuntia syntynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on kysytty vain näin päin? Itse olen hyvin liikunnallinen mies, ja puolison liikkumattomuus ärsyttää päivittäin. Ihailen jatkuvasti liikunnallisia naisia kuntosalilla, lenkkipolulla ym. 

Koska miehet tekevät tuota joka tapauksessa, vaikka vaimo olisi mikä missi ja malli. Joten miehiltä turha kysyä edes.

Että sellainen yyhhoon oksennus se sitten sieltä takarivistä..

Vierailija
24/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee katseltua lihaksikkaita reisiä ja peppuja, pyöreitä hartioita ja leveitä selkiä. Minkäs sitä nainen luonnolleen mahtaa. En ole sen pidemmälle mennyt eli ihan pulmuskainen oon muuten.

Vierailija
25/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä että miksei sen treenaavan puoliso tee itselleen/kunnolleen mitään. Vaikka tietää että urheilun parissa toinen näkee vaikka mitä trikookissoja ja supermiehiä koko ajan. Miten se sohvaperuna kuvittelee suhteen tulevaisuuden tässä tilanteessa.

Vierailija
26/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile muista. Miehessäni on kaikki henkiset ominaisuudet, joita kumppaniltani haluan. Meillä on hauskaa yhdessä. Ihan sama vaikka istuisi sohvalla loppuelämänsä kunhan on sellainen ihminen kuin on.

Vierailija
27/27 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä että miksei sen treenaavan puoliso tee itselleen/kunnolleen mitään. Vaikka tietää että urheilun parissa toinen näkee vaikka mitä trikookissoja ja supermiehiä koko ajan. Miten se sohvaperuna kuvittelee suhteen tulevaisuuden tässä tilanteessa.

Tämän yhden miehen olen tuntenut lapsesta asti ja pidetty yhtä. Mies on kyllä ihan hauska, todella mukavaa seuraa jne ja yhdessä on ryypätty teininä. Mutta mies ei näe itse kropassaan mitään vikaa, vaikka näen itse aivan selkeästi kuinka naisensa on menossa eri suuntaan. Tällä miehellä on kaljamaha, ylipainoa se 30 kg ja selkeästi ei koe tarvetta iikkua. 

Itsetunto hänellä on kyllä kohdallaan eikä vertaile itseänsä muihin. 

Itse kun menin miehenä ensimmäisen kerran crossfit-treeneihin, näin siellä sellaista herkkupyllyä ja kaunista fitnessnaista, että kyllä siinä äkkiä se oma pulska nainen unohtuisi. Varmasti sielläkin osa naisista on sinkkunaisia.

t: tuo yksi vastaaja