Jos oma miehesi on sohvaperuna ja sinä et, niin ihailetko salaa liikunnallisia miehiä?
Aina silloin tällöin näkee pariskuntia, joissa nainen on upea ilmestys. Kuin fitnesskissa, mutta ei liian lihaksikas. Miehensä on sitten sen näköinen, ettei taideta paljoa ylimääräistä liikuntaa harrastella. Katseletko salaa hyväkuntoisia ja kroppaisia miehiä? Nämä pariskunnat taitavat olla usein sellaisia, että ovat olleet teinistä asti yhdessä.
Kommentit (27)
Mieheni on sohvaperuna sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei mielellään liikahda, jos ei ole pakko. Vartalossaan se ei merkittävästi kuitenkaan näy; keskiverto keski-ikäisen miehen vartalo.
Itse olen mieheeni verrattuna paljon aktiivisempi. Lähinnä näkyy siinä, että teen, liikun ja menen.
Mutta ei tämä ero ole meillä haitannut.
En tyydy vain ihailemaan salaa, vaan sellainen on rakastajani. Tapaamme pari kertaa viikossa seksin merkeissä, kun olen 'lenkillä'.
Oma vätykseni ja sohvaperuna saa tyytyä ns. 'säälitavaraan' korkeintaan kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sohvaperuna sanan varsinaisessa merkityksessä. Ei mielellään liikahda, jos ei ole pakko. Vartalossaan se ei merkittävästi kuitenkaan näy; keskiverto keski-ikäisen miehen vartalo.
Itse olen mieheeni verrattuna paljon aktiivisempi. Lähinnä näkyy siinä, että teen, liikun ja menen.
Luultavasti sitten haittaisi jos miehesi paisuisi kuin pullataikina eikä petipuolella enää sen takia luistaisi. Eihän nyt miestäkään haittaisi nainen jolla pysyy kroppa kondiksessa vaikka makaisi vaan sohvalla.
Miksi tämä on kysytty vain näin päin? Itse olen hyvin liikunnallinen mies, ja puolison liikkumattomuus ärsyttää päivittäin. Ihailen jatkuvasti liikunnallisia naisia kuntosalilla, lenkkipolulla ym.
Minä harrastan paljon liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Mies taas enemmän penkkiurheilua ja ylipainoa kertynyt. En silti haaveile muista miehistä. Täydellinen isä, enkä koskaan ole kenenkään fyysiseen olemukseen ihastunut. Yhdessä teinistä saakka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on kysytty vain näin päin? Itse olen hyvin liikunnallinen mies, ja puolison liikkumattomuus ärsyttää päivittäin. Ihailen jatkuvasti liikunnallisia naisia kuntosalilla, lenkkipolulla ym.
Sama täällä
Itse ihailen miehenä urheilullisia naisia erityisesti yleisurheilijoita ja bikini fitness ja body fitness naisia sekä kilpatanssijoita.
Mä käyn vaan kävelyillä puolison kans, se juoksee lisäksi 40km viikossa. Eipä tuo ole vielä mihinkään saliukkoon tai himoliikkujaan mua vaihtanu.
Vierailija kirjoitti:
En tyydy vain ihailemaan salaa, vaan sellainen on rakastajani. Tapaamme pari kertaa viikossa seksin merkeissä, kun olen 'lenkillä'.
Oma vätykseni ja sohvaperuna saa tyytyä ns. 'säälitavaraan' korkeintaan kerran kuukaudessa.
Eroa pettäjäh..ra.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihailen miehenä urheilullisia naisia erityisesti yleisurheilijoita ja bikini fitness ja body fitness naisia sekä kilpatanssijoita.
Itse tiedän yhden crossfittaajanaisen, jonka mies on juuri sellainen iskävartaloinen+++ laardikasa. Epäilen vahvasti, että crossfittaajanainen löytää lajipiireistä toisen crossfittaajamiehen. Ovat olleet teinistä asti yhdessä. Miehen lapsuudenperheessä oli kaikki ylipainoisia ja vähäisesti liikuntaa harrastavia. Tämä nainenkaan ei ihan teininä liikoja liikkunut, mutta siinä +25-vuotiaana aloitti kunnolla. Miehen lapsuudenperheessä liikuntaa harrastavia on jotenkin aina vähän karsastettu. Ilmeisesti tämä liittyy jotenkin itsetuntoon. Miehellä on kyllä itsetunto kunnossa eikä koe tarvitsevansa liikuntaa, mutta valitettavasti naisensa taitaa olla eri mieltä...
Molemmat ovat minun lapsuudenkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidatte salasuhteen? Lempiasento lienee koira..
Millä perusteella muka tikissä oleva löytää helposti omantyylisen kumppanin niistä crossfit-piireistä? Eikös se ole ihan normi salillakäyntiä ja salilla ei kyllä juurikaan ihmiset lähesty toisiaan. Kerran on tennishallilla mua tullut sporttinen typy pokaamaan.
Kyllä, ketuttaa, lievästi sanottuna. Ei kiinnosta petipuuhat, en suostu mihinkään ennen kun pudottaa 10kiloa. Ja ei tuu tapahtumaan nii ei mitään vällyissäkäön. Oma valinta. Mulle ihan sama. Suklaata mättää kaksin käsin ja syö epäterveellisesti joka päivä.
Sohvaperunamiehessä ei ärsyttänyt niinkään edes se löysä kroppa vaan löysä elämä: ei pitänyt huolta kodista, opiskelusta, töistä, ei mistään asioista. Lisäksi nettiriippuvuus, alkoholin käyttö ja juhliminen. Liikkumattomuus oli vain yksi osa tuota elämäntyyliä.
Vaihdoin sporttiseen ja aikaansaavaan mieheen, kyllä kannatti.
Kaikista paras on kun on samanlaiset elämäntyylit ja harrastukset.
Ei mua haittaa, hän saa olla sellainen kuin on ja minä sellainen kuin olen. Kunhan kuitenkin jotain tekee ja on elämäänsä tyytyväinen, eikä kitise ja valita. Ei mua esimerkiksi haittaa jos mies käy tekemässä lumityöt ja rojahtaa sen jälkeen sohvalle. Eri asia jos kaikki kaatuisi mun tehtäväkseni ja äijä vaan makaa.
Itse tykkään ulkoilla, etenkin talvisin. Miestä ei vaan kiinnosta, enkä rupea pakottamaan. Ei olla teinistä asti oltu yhdessä, työpaikalla tutustuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet tekevät tuota joka tapauksessa, vaikka vaimo olisi mikä missi ja malli. Joten miehiltä turha kysyä edes.
Ihailen ja aivan varmasti ihailisin vaikkei olisi sohvaperuna. Mikä on mukavampaa silmille kuin sopivasti miehellä lihakset näkyy, saa niitä katsella varsinkin kun sinun työpaikalle tulee vähissä vaatteissa. Joo olin rantakahvilassa töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sitten haittaisi jos miehesi paisuisi kuin pullataikina eikä petipuolella enää sen takia luistaisi. Eihän nyt miestäkään haittaisi nainen jolla pysyy kroppa kondiksessa vaikka makaisi vaan sohvalla.
Tuo paisunut pullataikina vartalo toi heti mieleeni kuvan yyhhoo naisesta joka ihraisen vartalonsa lisäksi on vielä yhtä romanttinen kuin 8 millinen pomarkkulainen harjateräs. Pullero yyhhoo joka ei ilman lihaskramppeja saisi lainkaan liikuntaa. Pthyi!
Kyllä ja oltu yhdessä 17-vuotiaasta asti. Olisihan se kiva, jos miestä vielä kiinnostaisi liikunta.