Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulusta erottaminen, rangaistus vai palkinto

Vierailija
20.12.2023 |

Koulukiusaamisen yhteydessä moasti sanotaan, että kiusaaja, häirikökkö erotetaan rangaistukseksi. aikuisten kannalta se voikin olla rangaistus, mutta mitähän mieltä lapsi itse on. taitaa katsoa palkinnoksi, sillä useinhan nuo häiriköt  häiritsevät juuri siksi, etteivät pidä koulusta. Määräajaksi erottaminen on siis häirkon kannlalta toivottava juttu. vanhanaikainen JÄLIKISTUNTO  olisi paremmin rankaistus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattiin yläkoulussa yhtä hermoheikkiä ja meille erottaminen olisi ollut rangaistus. Ei kiusaaminen sulje pois sitä, että ei pitäisi koulumenestystä tärkeänä. Haluaa vain jotain hupia välitunneille.

Vierailija
2/5 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkinto se ainakun mulle aikanaan oli. tv kestoriesa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on oppivelvollisuus. Vaikka saa koulusta fudut niin peruskoulu on silti päästävä läpi.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kiusaajille ensin määräaikainen erottaminen ja sen jälkeen pysyvästi kenkää koulusta -> voi yrittää päästä johonkin toiseen kouluun.

Kenenkään ei tarvitse kiusata. Tuo perseily on aina tietoinen valinta.

Vierailija
4/5 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattiin yläkoulussa yhtä hermoheikkiä ja meille erottaminen olisi ollut rangaistus. Ei kiusaaminen sulje pois sitä, että ei pitäisi koulumenestystä tärkeänä. Haluaa vain jotain hupia välitunneille.

Siis mitä? Kiusasit jotain ja se on sinusta vielä aikuisena hupia? Ihan oikeasti? Onko se yhtä hauskaa sittenkin, jos omaa lastasi kiusataan?

Vierailija
5/5 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistusten käyttöä ei suositella. Asiat tulisi selvittää sanoittamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme