Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit miljonääri, muuttaisitko pois Suomesta?

Vierailija
20.12.2023 |

Itse lähtisin täältä kateellisten ja alisuorittajien maasta välittömästi!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi. Tykkäisin kyllä asua synkimmän ajan jossa aurinkoisen massa paikassa, mutta todennäköisesti kumottaisiin täällä suuren eläinlauman kanssa perustamassani eläinten turvakodissa.

Tämä siis sillä ajatuksella, että olisin miljonääri ilman työnteon velvoitetta.

Vierailija
42/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse lähtisin täältä kateellisten ja alisuorittajien maasta välittömästi!"

Jossittelee se, joka ei ole miljonääri, vaan siis alisuorittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kesämökin Saimaan rannalta ja asuisin tyytyväisenä elämäni loppuun asti. Rahalla saisin kaikki tarvitsemani palvelut mökille toimitettuna. Eli työllistäisin samalla joukon ihmisiä. Kerran pari vuodessa voisin käydä katsomassa miten ulkomaanelävät voivat ja sitten nopeasti takaisin mökin lämpöön.

Vierailija
44/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muuttanut pois Suomesta vaikka en olekaan miljonääri. Jos olisi miljonääri niin mulla olisi kämppiä ympäri maailmaa ja kesämökki Suomessa.

Vierailija
45/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähde ( lähtisi Suomesta !)

Mutta kyllä maailmaa  kävisin katsomassa vähän joka puolelta.  Parasta olisi  kuitenkin aina  tulla Koti-Suomeen.

Vierailija
46/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo muuttanut pois Suomesta vaikka en olekaan miljonääri. Jos olisi miljonääri niin mulla olisi kämppiä ympäri maailmaa ja kesämökki Suomessa.

Ja äkkiä et enää olisikaan miljonääri.

Ei se, että on muutama miljoona omaisuutta, tarkoita että olisi varaa törsätä mielin määrin.

Ja ei, en ole muuttanut pois Suomesta. :) En kärsi muiden kateellisuudestakaan, kuten aloittaja. 

Vierailija
47/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin.

Vierailija
48/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
49/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten minusta tulisi miljonääri.

Palkkatuloilla: Todennäköisesti kyllä, Suomen verotus palkkatuloille on liian kova.

Pääomatulo tai esim lottovoitto: ehkä jos löytyisi ilmastollisesti mukavampi paikka, rahat kyllä menisivät pääosin ulkomaille holdingyhtiöön. Itse eläisin pääomaa syömällä ja pääoman tuotto menisi holdingyhtiöön omat verotettavat tulot niistä 0e.

Vierailija
50/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin päinvastoin. Terveisin nettovarallisuus yli miljoonan. 

Vierailija
51/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään miksi tuollaisia kyselyjä? Olen miljonääri, kun saan elää rakkaassa Suomessa. Ilma on raikas ja huolenani on vaan kunnon ylläpito. Nut hiihtämään valkealle hangelle. 

Ihanin maa Suomi! 

Vierailija
52/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti ja suuren osan rahoista ja muusta omaisuudesta veisin myös turvaan muualle.

Vierailija
53/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pois Suomesta, koska ilmasto ja Naton tukikohdat. Eurooppa on mennyttä.

Vierailija
54/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin kuten ennenkin. En kauheasti tuhlaile, mutta sijoitan esim kultaan jos hyvä diili näköpiirissä. Suomi turvallinen maa mikä merkkaa ainakin minulle huomattavasti.

Vierailija
55/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyllä. Kesät Suomessa ja talvet ulkomailla. Toki jos varallisuus olisi miljoona, ei se vielä mahdollista kummoisia temppuja. Töissä saisi käydä normaalisti. Mutta jos varallisuus olisi esim 10 miljoonaa, voisi työt kyllä unohtaa ja elää korko / osinkotuloilla. 

Vierailija
56/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rakennuttaisin talon lappiin kirkasvetisen järven rannalle ja talvet viettäisin ulkomailla. Joku tukikohta jostain lämpimästä olisi kiva. 

Vierailija
57/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin talveksi lähtisin ulkomaille. Joka talvi suoraan sanottuna v**uttaa tämä lumi ja pimeys.

Vierailija
58/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään asua Suomessa. Muuttaisin pysyvästi Turun saaristoon, se on ihana paikka. Voisin kuitenkin ostaa kakkoslukaalin ulkomailta ja lomailla siellä pahimman loska/pimeyskauden.

Vierailija
59/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen miljonääri ja muutin takaisin Suomeen asuttuani ulkomailla.

Vierailija
60/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Orpon hallitus ajaa talouden alas ja pelkään Venäjän toimia. Suomessa on kylmä ja tunteeton ilmapiiri eikä parempaa ole odotettavissa. Kulttuurikin leikataan minimiin, luonto on pilattu niin mitä tänne jää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän