Jos olisit miljonääri, muuttaisitko pois Suomesta?
Itse lähtisin täältä kateellisten ja alisuorittajien maasta välittömästi!
Kommentit (61)
"Itse lähtisin täältä kateellisten ja alisuorittajien maasta välittömästi!"
Jossittelee se, joka ei ole miljonääri, vaan siis alisuorittaja.
Ostaisin kesämökin Saimaan rannalta ja asuisin tyytyväisenä elämäni loppuun asti. Rahalla saisin kaikki tarvitsemani palvelut mökille toimitettuna. Eli työllistäisin samalla joukon ihmisiä. Kerran pari vuodessa voisin käydä katsomassa miten ulkomaanelävät voivat ja sitten nopeasti takaisin mökin lämpöön.
Olen jo muuttanut pois Suomesta vaikka en olekaan miljonääri. Jos olisi miljonääri niin mulla olisi kämppiä ympäri maailmaa ja kesämökki Suomessa.
En ikinä lähde ( lähtisi Suomesta !)
Mutta kyllä maailmaa kävisin katsomassa vähän joka puolelta. Parasta olisi kuitenkin aina tulla Koti-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo muuttanut pois Suomesta vaikka en olekaan miljonääri. Jos olisi miljonääri niin mulla olisi kämppiä ympäri maailmaa ja kesämökki Suomessa.
Ja äkkiä et enää olisikaan miljonääri.
Ei se, että on muutama miljoona omaisuutta, tarkoita että olisi varaa törsätä mielin määrin.
Ja ei, en ole muuttanut pois Suomesta. :) En kärsi muiden kateellisuudestakaan, kuten aloittaja.
Riippuu siitä miten minusta tulisi miljonääri.
Palkkatuloilla: Todennäköisesti kyllä, Suomen verotus palkkatuloille on liian kova.
Pääomatulo tai esim lottovoitto: ehkä jos löytyisi ilmastollisesti mukavampi paikka, rahat kyllä menisivät pääosin ulkomaille holdingyhtiöön. Itse eläisin pääomaa syömällä ja pääoman tuotto menisi holdingyhtiöön omat verotettavat tulot niistä 0e.
Itse toimin päinvastoin. Terveisin nettovarallisuus yli miljoonan.
En tietenkään miksi tuollaisia kyselyjä? Olen miljonääri, kun saan elää rakkaassa Suomessa. Ilma on raikas ja huolenani on vaan kunnon ylläpito. Nut hiihtämään valkealle hangelle.
Ihanin maa Suomi!
Lähtisin heti ja suuren osan rahoista ja muusta omaisuudesta veisin myös turvaan muualle.
Muutan pois Suomesta, koska ilmasto ja Naton tukikohdat. Eurooppa on mennyttä.
Eläisin kuten ennenkin. En kauheasti tuhlaile, mutta sijoitan esim kultaan jos hyvä diili näköpiirissä. Suomi turvallinen maa mikä merkkaa ainakin minulle huomattavasti.
Osittain kyllä. Kesät Suomessa ja talvet ulkomailla. Toki jos varallisuus olisi miljoona, ei se vielä mahdollista kummoisia temppuja. Töissä saisi käydä normaalisti. Mutta jos varallisuus olisi esim 10 miljoonaa, voisi työt kyllä unohtaa ja elää korko / osinkotuloilla.
En. Rakennuttaisin talon lappiin kirkasvetisen järven rannalle ja talvet viettäisin ulkomailla. Joku tukikohta jostain lämpimästä olisi kiva.
Ainakin talveksi lähtisin ulkomaille. Joka talvi suoraan sanottuna v**uttaa tämä lumi ja pimeys.
En, tykkään asua Suomessa. Muuttaisin pysyvästi Turun saaristoon, se on ihana paikka. Voisin kuitenkin ostaa kakkoslukaalin ulkomailta ja lomailla siellä pahimman loska/pimeyskauden.
En, olen miljonääri ja muutin takaisin Suomeen asuttuani ulkomailla.
Kyllä. Orpon hallitus ajaa talouden alas ja pelkään Venäjän toimia. Suomessa on kylmä ja tunteeton ilmapiiri eikä parempaa ole odotettavissa. Kulttuurikin leikataan minimiin, luonto on pilattu niin mitä tänne jää.
En muuttaisi. Tykkäisin kyllä asua synkimmän ajan jossa aurinkoisen massa paikassa, mutta todennäköisesti kumottaisiin täällä suuren eläinlauman kanssa perustamassani eläinten turvakodissa.
Tämä siis sillä ajatuksella, että olisin miljonääri ilman työnteon velvoitetta.