Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haukut vihervassariksi, niin haastan sinut oikeuteen

Vierailija
20.12.2023 |

Vastustan nykyhallitusta. Vastustan kokoomusta ja varsinkin perussuomalaisia. En ole vihreä, vasemmiston kannattaja enkä kommunisti. Jos tulet syyttelemään, niin teen sinusta rikosilmoituksen!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi sai itkupotkuraivarit kun joku sanoi vähän pahasti. Olisin voinut äänestää pressanvaaleissa, nyt ei ääntä tipu. Eduskunnan puhemies ja tuollainen luuseri, ei v*ttu.

Vierailija
22/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuloiset, te hävisitte tämän pelin.

Sori vaan. 

Olette häviäjiä. 

Ymmärrän, että ketuttaa, kun muilla menee paremmin. Ja meitä paremmin toimeentulevia sitten vassareiksi haukutte. 

Kaatakaa itsellenne vaan. 

Loiset? Eräs herra Hilter tuolta Itävallasta kutsui poliittisia vastustajiaan samalla nimellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi sai itkupotkuraivarit kun joku sanoi vähän pahasti. Olisin voinut äänestää pressanvaaleissa, nyt ei ääntä tipu. Eduskunnan puhemies ja tuollainen luuseri, ei v*ttu.

Et sinä äänestä kuin Anderssonia tai Haavistoa. Älä viitsi kirjoitella tällaisia satuja.

Vierailija
24/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vihreät äänestävät stubbia, niin haavistolla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä presidentiksi.

Vierailija
25/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS porukkaa itkettää, kun menivät kokoomuksen ja EK:n apuvoimiksi ajamaan Suomen työssä käyvää keskiluokkaa alas.

Sitten itketään ja kiukutellaan, haukutaan kaikkia paremmin toimeen tulevia vassareiksi. 

No nyyh nyyh. 

Sitä saitte, mitä tilasitte. 

Vierailija
26/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu menee näin:

Minä olen vakituisessa työsuhteessa ollut jo n. 30 vuotta. Minulla menee ihan mukavasti. Ei ole asuntolainaa, enkä tarvitse mitään tukia. Minä olen tältä Suomi-nimiseltä valtiolta saanut paljon hyvää, tässä pari esimerkkiä:

Synnyin sairaalassa, äitini sai äitiyspakkauksen, pääsimme neuvolaan ja sittemmin kävin peruskoulun

Kouluun pääsin koulukyydillä (oli pitkä matka) ja koulusta sain myös lounaan joka päivä.

Keskiasteen koulutuksesta selvisin myös, sain vähän opintorahaa ja jatko-opintoihin edullista opintolainaa.

Siitä eteenpäin olen ollut töissä, työttömyyskorvausta en ole onneksi joutunut koskaan nostamaan toimeentulotuesta tai asumistuesta puhumattakaan. 

Silti, tai juuri siksi pidän tätä Orpo-Purran hallitusta ja heidän silmitöntä leikkausvimmaansa täysin kohtuuttomana.

Vierailija
27/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä itse haasta ketään oikeuteen, olet katsellut liikaa yhdysvaltalaisia ohjelmia.

Vierailija
28/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Vierailija
29/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fasisti/kommunisti

Yhtä pahoja solvauksia

Persu/vihervassari

Yhtä pahoja solvauksia.

Vierailija
30/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä itse haasta ketään oikeuteen, olet katsellut liikaa yhdysvaltalaisia ohjelmia.

Niin, Jussi 

Siinäs kuulit! 

Vierailija
31/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Marin tehnyt rikosilmoituksia, vaikka narkkariksikin häntä syytettiin. Mutta hänellä oli selkärankaa, toisin kuin lumihiutale-persuilla.

Jep, hänhän vain piti marttyyripuheen kyynelehtien, kuinka hänkin on vain ihminen, iloa ja valoa vaan kaikille🤮

Vierailija
32/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin loukkaus minkä voi toiselle ihmiselle tehdä on sanoa häntä sosialistiksi.

Vierailija
33/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olisit joo äänestänyt, luuserikommari. Mene sinä takaisin Venäjälle pusuttelemaan Putinin perbaa. 

Vierailija
34/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Marin tehnyt rikosilmoituksia, vaikka narkkariksikin häntä syytettiin. Mutta hänellä oli selkärankaa, toisin kuin lumihiutale-persuilla.

Tämän täytyy olla vitsi? Selkärankaa? Ei morjentes. VIELÄKIN joku väittää näin?

Vierailija
35/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuloiset, te hävisitte tämän pelin.

Sori vaan. 

Olette häviäjiä. 

Ymmärrän, että ketuttaa, kun muilla menee paremmin. Ja meitä paremmin toimeentulevia sitten vassareiksi haukutte. 

Kaatakaa itsellenne vaan. 

Loiset? Eräs herra Hilter tuolta Itävallasta kutsui poliittisia vastustajiaan samalla nimellä...

Niinpä. Näissä viherkommareissa on paljon yhtäläisyyttä idolinsa kanssa, samanlaisia sosialisteja. Vihaavat juutalaisiakin yhtä paljon. Pelottavaa porukkaa. 

Vierailija
36/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa persut itkuanne vaan, minä menen rannalle loikoilemaan. 

Vierailija
37/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari on haukkumanimi? Onpa jännä. Olen ajatellut, että kyseessä on henkilön poliittisen kannan ilmaiseva termi siinä missä esim persu tai kepu(lainen)

Vierailija
38/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu menee näin:

Minä olen vakituisessa työsuhteessa ollut jo n. 30 vuotta. Minulla menee ihan mukavasti. Ei ole asuntolainaa, enkä tarvitse mitään tukia. Minä olen tältä Suomi-nimiseltä valtiolta saanut paljon hyvää, tässä pari esimerkkiä:

Synnyin sairaalassa, äitini sai äitiyspakkauksen, pääsimme neuvolaan ja sittemmin kävin peruskoulun

Kouluun pääsin koulukyydillä (oli pitkä matka) ja koulusta sain myös lounaan joka päivä.

Keskiasteen koulutuksesta selvisin myös, sain vähän opintorahaa ja jatko-opintoihin edullista opintolainaa.

Siitä eteenpäin olen ollut töissä, työttömyyskorvausta en ole onneksi joutunut koskaan nostamaan toimeentulotuesta tai asumistuesta puhumattakaan. 

Silti, tai juuri siksi pidän tätä Orpo-Purran hallitusta ja heidän silmitöntä leikkausvimmaansa täysin kohtuuttomana.

Kivat sulle. Sun lapsenlapset (tulee) kasvaa maailmassa, jossa sukupuolia ei ole, paitsi silloin kuin miehiä ja poikia voi vihata. 

Sun lapsenlapsia ei odota mikään lässynlää, vaan todellinen sodan uhka, valtion ja kuntien talous kuralla..

Jonkun on kannettava vastuu, kun toiset bilettää. Jonkun on käärittävä hihat. Tilanne on katastrofaalinen

Vierailija
39/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkökulma, et vihervassarius onkin jotain noin negatiivista (jopa heidän itsensä mielestä?) Että se on haukkumasana.

Vierailija
40/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mielensäpahoittajien kokoontuminen täällä, relatkaa vähän. Ei haukku haavaa tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä