Ihmissuhde probleema :)
Netissä kohtasin mukavan miehen jonka kanssa mesetetty, juteltu puhelimessa yms yms... Tuntui heti että synkkaa yhteen tosi hyvin, jutut ja vitsit, ymmärretään toisia puolesta sanasta ja voimme heittää vaikka mitä toisillemme eikä kumpikaan hermostu....
Mies sanonut tykkää minusta ja minä olen sanonut saman hänelle... Jopa kosi minua, no vitsi, mutta totta toinen puoli... Suunniteltiin yhteiset menot kesäksi yms...
Mutta välillä hän katoaa kokonaan, ei vastaa, ei kirjoita yms... sitten on taas kuin ei mitään oliskaan... Pelottaako häntä ottaa " härkää sarvista" vai oottaako hän ehkä parempaa? Kannattaakö mun odotella vaan otanko ns. seuraavan :) Vaan kun kukaan ei sykähdytä samalla tavalla.
Kommentit (45)
selvisi vaan, että ukolla (36-vuotias, uudeltamaalta, nimimerkki vaihtelee) on sitten monia eri hoitoja ja mulle kyllä esittää yli-ihastunutta ja ihanaa. Ne on noita nettimaailman auervaaroja...
ja tosiaan olen huomannut, että on todella yleistä miesten puolelta pitää haaremia ja vikitellä koko ajan uusia netistä. Paska homma. Osaavat vielä niin hyvin näytellä ja puhua. T 36
mutta hiiteen kaikki ukot, mennään mekin sitten omilla ehdoillamme....
Ei musta siihen ole... oon kai sen verran hyvä-uskonen ja kiltti... Toivon että noilla pelureilla kolahtaa toi juttu omaan nilkaan...
Vierailija:
ja tosiaan olen huomannut, että on todella yleistä miesten puolelta pitää haaremia ja vikitellä koko ajan uusia netistä. Paska homma. Osaavat vielä niin hyvin näytellä ja puhua. T 36
mutta hiiteen kaikki ukot, mennään mekin sitten omilla ehdoillamme....
Itsellä suomi24... nyt tauolla
T. ap
Laitettaisko tähän nimimerkkejä, jotka on todettu nettiauervaaroiksi. Itse en tiedä, mutta olisi kiva saada varoitus mahdollisista lirkuttelijoista.
että miehellä oli oma perhe, vaimo ja kaks lasta eikä ollenkaan eronnut kuten oli kertonut ja vakuutellut omien sanojensa mukaan,,, heillä oli vaan kaks asuntoa ihan muuten vaan joten pystyi olemaan " omassa" asunnossa ihan rauhassa.... (siis pitkä ja seko juttu ja varsinkin seko mies)
osaisi ainakin varoa, harmittaa jos kuukausi tolkulla tuhlaa aikaa johonkin auervaaraan... joka vaan pelaa, itse kuitenkin olen ihan vakavalla mielellä kumppania etsimässä.
ainakin on, ei ole eronnut mutta hakee uutta naista kiivaasti, vaimo vaan ei tiedä mitään... Kun vielä muistaisi sen nimimerkin
Alkoholi ym. ongelmia on. Välillä katoaa ja sitten taas piiiitkän tauon jälkeen alkaa soitella. Ex-vaimoja ja lapsia on rivissä useampi. Lisäksi väkivaltainen,mutta kun osaa puhua niin hyvin naiset ympäri. Ja pohjoisesta on. Unohda äkkiä koko tyyppi. Kaverikin netissä tutustui. Lisäksi sillä oli monta hoitoa yhtäaikaa(siis Karilla).
mulla kanssa suomi24... ja siellä olen nyt saanut kiinni yhden tyypin, joka siis vannoo rakkauttaan mulle ja samalla on eri nimimerkillä kiinnostunut K-A-I-K-I-S-T-A
On vaihtelevasti 36-38 vuotias.... vaihtelee siis tuota pikkasen. Nyt yritän täällä miettiä, miten källittäisin sitä... olen siis tietoinen tosta, koska alkoin paria kaveriani jallittamaan ja samalla lirkuttelee mulle suuria ... en ole vielä kertonut että tiedän. Tavataan maanantaina illalla, ja mietin, että paljastanko sen sitä ennen vai haluanko kysellä tästä toisesta nimikerkistä paikan päällä... vinkkejä???
Vierailija:
Alkoholi ym. ongelmia on. Välillä katoaa ja sitten taas piiiitkän tauon jälkeen alkaa soitella. Ex-vaimoja ja lapsia on rivissä useampi. Lisäksi väkivaltainen,mutta kun osaa puhua niin hyvin naiset ympäri. Ja pohjoisesta on. Unohda äkkiä koko tyyppi. Kaverikin netissä tutustui. Lisäksi sillä oli monta hoitoa yhtäaikaa(siis Karilla).
olla kehuu olevansa mukava, muttei mukiin menevä :)
Vierailija:
mulla kanssa suomi24... ja siellä olen nyt saanut kiinni yhden tyypin, joka siis vannoo rakkauttaan mulle ja samalla on eri nimimerkillä kiinnostunut K-A-I-K-I-S-T-A
On vaihtelevasti 36-38 vuotias.... vaihtelee siis tuota pikkasen. Nyt yritän täällä miettiä, miten källittäisin sitä... olen siis tietoinen tosta, koska alkoin paria kaveriani jallittamaan ja samalla lirkuttelee mulle suuria ... en ole vielä kertonut että tiedän. Tavataan maanantaina illalla, ja mietin, että paljastanko sen sitä ennen vai haluanko kysellä tästä toisesta nimikerkistä paikan päällä... vinkkejä???
Miten se tehtäisiin?
Toi miesten opettaminen?
Härkä
Piintynyt poikamies
Tuumaus taukoja