Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmissuhde probleema :)

Vierailija
06.01.2007 |

Netissä kohtasin mukavan miehen jonka kanssa mesetetty, juteltu puhelimessa yms yms... Tuntui heti että synkkaa yhteen tosi hyvin, jutut ja vitsit, ymmärretään toisia puolesta sanasta ja voimme heittää vaikka mitä toisillemme eikä kumpikaan hermostu....

Mies sanonut tykkää minusta ja minä olen sanonut saman hänelle... Jopa kosi minua, no vitsi, mutta totta toinen puoli... Suunniteltiin yhteiset menot kesäksi yms...

Mutta välillä hän katoaa kokonaan, ei vastaa, ei kirjoita yms... sitten on taas kuin ei mitään oliskaan... Pelottaako häntä ottaa " härkää sarvista" vai oottaako hän ehkä parempaa? Kannattaakö mun odotella vaan otanko ns. seuraavan :) Vaan kun kukaan ei sykähdytä samalla tavalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sillä olisi muitakin naisia yhtä aikaa??

Vierailija
2/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mies Pohjoisesta, Kari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukauden jokunen päivä päälle

Vierailija
4/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan mies Pohjoisesta, Kari

Jaa-a. Eiköhän Kari ole naimisissa. Tai ainakin pitäisi olla, koska nimi Kari viittaa 43-63 vuotiaaseen mieheen. Tietty 2. kierros saatta olla kyseessä.

Vierailija
5/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juups, poikamies... taitaa pelätä tällasta eronnutta akkaa :)

Vierailija
6/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epäilyttävältä, jos ei edes kertonut syytä taukoihin, vaikka kysyit. Voihan selitys olla joku viatonkin. Jos hän ei halua vaikuttaa liian innokkaalta ja siksi katoaa tai työ reissun päällä. Toisaalta hänellä saattaa olla toinen nainen, vaimo, perhe...

Vierailija
7/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti on taksikuski, asuu kuulema yksin...

No, en mä sydänti anna mutta, aika turhauttavaa antaa pakkeja mahdollisille hyvillekin ehdokkaille jos vain pitää löysässä hirressä.

Vierailija
8/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ihmissuhde.

Epämääräinen chatti jne. ei ole ihmissuhde. Ei.

Pitäkää jäitä hatussa ja jumala mielessä tai jotain sinne päin.

Ei hötkyillä.

Hyviä ihmisiä on olemassa.

Kannattaa etsiä.

Vierailija
9/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuota nyt vois järkevä mies vastata, haluaako kattoo vai ei? Kun ei saa selvään kysymykseen vastausta, kuitenkin tuntuu vetävän herneen nenäänsä jos muille miehille juttelen...

Taitaa paras olla kun jatkaa kattelua, kuitenkin on ollut tyyppejä jotka on ollut halukkaita tapaamaan nenätysten heti, mutta tämä ei.

Vierailija
10/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin lähettelee aamulla hyvää huomenta " hellitely-nimi" yms...

Mesessä ja puhelimessa oltu öitä, siis aamuun asti yms. Liekkö joku mielenterveys-tapaus?

Vierailija
11/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun ei saa selvään kysymykseen vastausta, kuitenkin tuntuu vetävän herneen nenäänsä jos muille miehille juttelen... .

Vierailija
12/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuun 13 päivästä- tiistaihin ja nyt on joku tuumailu tauko...

Vierailija
13/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei nyt tarvitse jokaista liikettään selostaa, mutta voisi sanoa " en pääse koneelle pariin päivään, ettet sitten ihmettele" tmv. jos tapana on aamuin illoin lirkutella on-line....

Vierailija
14/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuutta odottaa kuitenkin ja asiallista käytöstä, aikuinen mies kuitenkin pitäisi olla...

Taidan paiskata vanhalla villasukalla, sehän se tässä menettää :)

Vierailija
15/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidan paiskata vanhalla villasukalla, sehän se tässä menettää :)

Vierailija
16/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minä itsekkään selittele, mutta jos en pääse illalla koneelle laitan kuitenkin viestin että nyt en pääse... ja mukavaa iltaa yms... Mutta kun puhumatta kadotaan moneksi päiväksi... Outo otus jostain Ranualta

Vierailija
17/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ottaa, niin pidät itse muutaman päivän tuumailutauon, ettet inahdakaan miehen suuntaan. Mielenkiintoista seurata miehen reagointia omaan käytökseensä ;).

Vierailija
18/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villasukka hyvästit

Tuli sähköpostiin vastaus, että ei ole joutanut nyt kun on ollut muuta mietittävää?

Tykkäs p..kaa kun pistin että miehiä tulee ja miehiä menee... Enkä minä roiku kenenkään puntissa :)

Vierailija
19/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais lukea tuolta suomi24 -palstalta horoskoopeista HÄRKÄ-osiot.

Vierailija
20/45 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan niinkuin koko maailman pitäis pyöriä heidän ympärillä :)