Ai kauheeta tein todella mokan. Annoin tuttavalle lahjaksi unisiepparini!! Oli pakko tilanne, en ollut ostanut oikeaa lahjaa!!
Nyt minua ahdistaa ajatus, ettei minulle ole sitä enää.
Tuttava tuli kylään ja antoi minulle joululahjan jo ennakkoon.
Minunkin oli pakko keksiä jotain joten hain makkarista kauniin unisiepparini ja sanoin, että haluan ehdostamasti antaa tämän sinulle lahjaksi.
Annoin ymmärtää, että se oli todellinen lahja, todellisuudessa keksin sen hätäpäissäni viidessä sekunnissa ja nappasin sen seinältä alas, ei ollut edes pakettia tai korttia.
Nyt joudun itse olemaan ilman sillä tuttavani otti lahjan vastaan hieman hämmentyneenä, mutta vei sen mukanaan!
Näen varmasti ensi yönnä painajaisia ja pahat henget mellastavat täällä!
Kommentit (17)
😂 tuskin edes arvostaa tuota ellei usko humpuukkiin
Jos uskot pahoihin henkiin, ja lisäksi kuvittelet että joku katosta riippuva häkkyrä haittaa niiden kulkemista - olet ymmärtänyt KAIKEN väärin.
Usko kaikin mokomin pahoihin henkiin, mutta eivät tuollaiset katiskat tee henkiolentoihin mitään vaikutusta. Hämähäkeillä ne ovat kivoja.
Ei lahjan tarkoitus ole vastalahja. Ilmeisesti tuttava haluaa ystävystyä kanssasi, kun toi lahjan. Teit kyllä aika hölmösti.
Vierailija kirjoitti:
Ei lahjan tarkoitus ole vastalahja. Ilmeisesti tuttava haluaa ystävystyä kanssasi, kun toi lahjan. Teit kyllä aika hölmösti.
Ratkaisu: rupea seurustelemaan tämän henkilön kanssa, muuta hänen luokseen ja menkää naimisiin. Unihäkkyrä roikkuu yhteisessä makuuhuoneessanne happily ever after.
Vierailija kirjoitti:
Mitä humpuukia, se on siepannut ja tallentanut kaikki unet.
Siis miksi ihmeessä ap ajattelet, että kun tuttava tulee yllättäen lahjan kanssa kylään niin sinulla MUKA PITÄISI olla vastalahja valmiina???
Vttu, eihän kenelläkään tuollaisessa tilanteessa ole ja sitä varmaan se tuttusi hämmästyi eniten, että toit jonkun hätälahjan yhtäkkiä sille!
Olisit kiittänyt, sanonut lahjan olevan aivan liikaa ja luvannut muistaa tuttuasi myöhemmin.
Olisi ollut normaali tapa hoitaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Unisieppari on tallentanut kaikki sun unet, ja ensi yönä sun naapuri katselee niitä kuin videonauhalta ikään. Voi olla, ettei enää toiste tule kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Unisieppari on tallentanut kaikki sun unet, ja ensi yönä sun naapuri katselee niitä kuin videonauhalta ikään. Voi olla, ettei enää toiste tule kylään.
Eikun tuttava, ei naapuri. No joka tapauksessa, tuskin haluaa sun naapuriin muuttaakaan nähtyään millainen sun unimaailma on 😱.
Voi höppänää, eihän kaikille tarvitse antaa lahjaa. Jos sinulla on joku pakkomielle, niin osta kasa konvehtirasioita ja jakele niitä.
Jos joku antaisi minulle pakanallisen kulttiesineen lahjaksi niin polttaisin sen.
Sä saat uuden. Entistä ehomman. Ja ehkä niiden ikävien unien näkemättömyys toimii silti. Osa taas pelkää että sieppari kerää pahiksia. Mutta itse käyttäisin ehkä koristeena, en liitä sitä uniin, jos olisi. Sulat ovat kivoja koristeenakin.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat uuden. Entistä ehomman. Ja ehkä niiden ikävien unien näkemättömyys toimii silti. Osa taas pelkää että sieppari kerää pahiksia. Mutta itse käyttäisin ehkä koristeena, en liitä sitä uniin, jos olisi. Sulat ovat kivoja koristeenakin.
Kyllä sellaisilla esineillä ei muuta tee kuin altistaa itsensä pimeyden voimille.
Osta uusi ja parempi.