Kuinka myöhään ottaisit miesystävän vielä yökylään?
Viikolla?
Monelta sanoisit, että ei tarvitse tulla?
Kommentit (20)
Onko kyseessä tapailumies vai booty call?
Vierailija kirjoitti:
Turha olisi enää tulla, kun menen kohta nukkumaan.
Sama. Ajattelin kaupassa käydä, mutta alkoi nukuttamaan. Meininki voi vaihdella joka viikko. Jos miesystävä olisi, varmaan saisi selvinpäin tulla. Mitään kännisiä en majottaisi.
What? Jos ois miesystävä, niin en mä kelloa tuijottais :D Jos haluaa tulla viekkuun nukkumaan, niin voin mä päästää sen mun luokse vaikka keskellä yötä.
Suhde eli aikuinen mies jotuu kohtaa perjantai ilta ravintolamaailmassa.Tanssimaan ymm.Yöksi sitten jomman kumman kotia.Toiminut 7 vuotta hyvin. Arkisin ei saa häiritä ,ei ottaa kontakti puhelin ymm,
Jos en halua paina niin ei voi tulla
Vierailija kirjoitti:
What? Jos ois miesystävä, niin en mä kelloa tuijottais :D Jos haluaa tulla viekkuun nukkumaan, niin voin mä päästää sen mun luokse vaikka keskellä yötä.
Minä menen aikaisin nukkumaan. Mies valvoo 2-3 asti ja minäkään en saa silloin kunnolla nukkua.
Tulee ja menee omilla avaimillaan. Mahdoton ennustaa kellonaikoja kun on lumiaurahommissa joulunpyhät. Ei tässä mitään hienopierupentuja olla vaan kypsiä aikuisia.
Riippuu iästäni. Kun olin 30v. vaikka aamuyöllä. Nyt yli 50v. nukun mielummin yöni eli ei klo 22 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen aikaisin nukkumaan. Mies valvoo 2-3 asti ja minäkään en saa silloin kunnolla nukkua.
Panet äijän huonoon kuntoon. Kyllä nukkuu.
Ilmeisesti tuntematon asia ap:lle nämä päivystysduunit. Ja duunit yleensäkin.
Haluan olla joskus yksin kotona, enkä ole niin hölmö, että olisin koskaan antanut hänelle kotini avaimia.
Jos miesystävä tarkoittaa seurustelukumppania, niin mihin aikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Ai olisiko sovittu etukäteen vai soittaisiko yhtäkkiä? Tykkään alkaa rauhoittua ja käydä saunassa siinä 19 aikaan. En edes katsoisi puhelinta ehkä enää. Ja jos sopisi etukäteen, ärsyttäisi odotella oman rentoutumisen kustannuksella. Miehellä ei ole avainta ja joutuisin käymään alaovella kuitenkin, kun ylös ei pääse ilman avainta.
Vierailija kirjoitti:
Ai olisiko sovittu etukäteen vai soittaisiko yhtäkkiä? Tykkään alkaa rauhoittua ja käydä saunassa siinä 19 aikaan. En edes katsoisi puhelinta ehkä enää. Ja jos sopisi etukäteen, ärsyttäisi odotella oman rentoutumisen kustannuksella. Miehellä ei ole avainta ja joutuisin käymään alaovella kuitenkin, kun ylös ei pääse ilman avainta.
siis jotkut rauhoittuvat tuntikausia koko illan? täytyy olla tosi flegmaatikko kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Älä päästä sisälle sitä aikaa!
ÄPSSS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä päästä sisälle sitä aikaa!
ÄPSSS!
*Sikaa!
Turha olisi enää tulla, kun menen kohta nukkumaan.