Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiimalasi vartaloko ei ole kaunis?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso videota, mutta sanonpa vaan, että tiimalasi ei vaadi isoa pyllyä ja isoja tissejä. Pääasia on kapea vyötärö. 

Esim. mitoilla 90-65-90 ei ole isoa pyllyä tai tissejä, mutta on hoikka tiimalasi hyvin erottuvalla vyötäröllä. 

Mun mitat on 98-75-98 ja ei ole isoa pyllyä tai tissejä. Koko on M ja pituus ja paino 170/68. Eli normipainoinen, normimittainen. 

Miksi et katso videota ja vertaa itseäsi häneen. Noilla mitoilla olet ihan sopusuhtainen.

No nyt ehdin katsoa. Tyttö näyttää enemmän päärynältä eli lantio - hartia/rinnus ei ole sopisuhdassa, myöskään vyötärö ei ole kapein vyötärön kohdalta vaan tissien alta. Tiimalasilla se on kapein juuri vyöräröstä. 

No onhan tuo aivan selvä tiimalasi. Näkyy parhaiten kun on selin ja nostaa hiuksensa, jolloin hartiatkin ovat oikeassa asennossa.

Vierailija
22/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa oli kiemurtelija. Ei tosiaankaan ole mikään tiimalasi vaan selvä päärynä. Mutta ilmeisen tyytyväinen omaan kroppaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää mikä vartalotyyppi on? Mun mitat 86-70-97. Itse sanoisin, että olen poikmainen Y, mutta mistä ne oikeasti tietää?

Vierailija
24/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopa oli kiemurtelija. Ei tosiaankaan ole mikään tiimalasi vaan selvä päärynä. Mutta ilmeisen tyytyväinen omaan kroppaansa.

Jep. Jäi vaan epäselväksi, oliko videolla jotain tarkoitustakin vai oliko tuo pelkästään kyseisen mimmin halua esitellä peräpeiliään kameralle korkkareilla sipsutellen? :D

Vierailija
25/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jäi vaan epäselväksi, oliko videolla jotain tarkoitustakin vai oliko tuo pelkästään kyseisen mimmin halua esitellä peräpeiliään kameralle korkkareilla sipsutellen? :D

$$$

Vierailija
26/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää mikä vartalotyyppi on? Mun mitat 86-70-97. Itse sanoisin, että olen poikmainen Y, mutta mistä ne oikeasti tietää?

Mittojen perusteella vaikea sanoa, koska rintojen koko ei välttämättä kerro mitään hartioiden leveydestä. Itse olen todella voimakas y-vartalotyyppi, mitat 84-72-86 eli niiden perusteella kapean tasapaksu, käytännössä tissitön lipputanko, mutta sitten hartiat on mallia ladonovi, ei puhettakaan että muuten passeli vaatekoko 34/36 mahtuisi hartioista :)

Vierailija
27/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ja riippuu. Itsellänikin oli aikoinaan tyttöystävä, jolla oli tosi kapea uuma, leveä lantio ja isot rinnat.

Panness, etenkin takaapäin oli jotenkin koominen jo tuo takapää :)

Vierailija
28/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen äskettäinen IS-juttu tekoälyn tekemistä täydellisistä ihmisistä. Siinä mainittiin että he ovat aina LAIHOJA, siis tuota luokkaa mitä tässäkin videossa nainen. Minä sanoisin että tuo on ihan normaalipainoinen. Tätäkö tämä sitten on kun suurin osa väestä plösöjä niin normipainokin on joku nälkäkuoleman partaalla oleva laihalainen.

Vierailija
29/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen äskettäinen IS-juttu tekoälyn tekemistä täydellisistä ihmisistä. Siinä mainittiin että he ovat aina LAIHOJA, siis tuota luokkaa mitä tässäkin videossa nainen. Minä sanoisin että tuo on ihan normaalipainoinen. Tätäkö tämä sitten on kun suurin osa väestä plösöjä niin normipainokin on joku nälkäkuoleman partaalla oleva laihalainen.

No kyllä videon tytsky on ihan normaali painoinen. Mieluummin minä tuon vierestä heräisin kuin yli 100kg painoisen.

Vierailija
30/30 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tyytyväinen hänen kroppaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi