Tiimalasi vartaloko ei ole kaunis?
Kommentit (30)
No jopa oli kiemurtelija. Ei tosiaankaan ole mikään tiimalasi vaan selvä päärynä. Mutta ilmeisen tyytyväinen omaan kroppaansa.
Mistä tietää mikä vartalotyyppi on? Mun mitat 86-70-97. Itse sanoisin, että olen poikmainen Y, mutta mistä ne oikeasti tietää?
Vierailija kirjoitti:
No jopa oli kiemurtelija. Ei tosiaankaan ole mikään tiimalasi vaan selvä päärynä. Mutta ilmeisen tyytyväinen omaan kroppaansa.
Jep. Jäi vaan epäselväksi, oliko videolla jotain tarkoitustakin vai oliko tuo pelkästään kyseisen mimmin halua esitellä peräpeiliään kameralle korkkareilla sipsutellen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jäi vaan epäselväksi, oliko videolla jotain tarkoitustakin vai oliko tuo pelkästään kyseisen mimmin halua esitellä peräpeiliään kameralle korkkareilla sipsutellen? :D
$$$
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää mikä vartalotyyppi on? Mun mitat 86-70-97. Itse sanoisin, että olen poikmainen Y, mutta mistä ne oikeasti tietää?
Mittojen perusteella vaikea sanoa, koska rintojen koko ei välttämättä kerro mitään hartioiden leveydestä. Itse olen todella voimakas y-vartalotyyppi, mitat 84-72-86 eli niiden perusteella kapean tasapaksu, käytännössä tissitön lipputanko, mutta sitten hartiat on mallia ladonovi, ei puhettakaan että muuten passeli vaatekoko 34/36 mahtuisi hartioista :)
Riippuu ja riippuu. Itsellänikin oli aikoinaan tyttöystävä, jolla oli tosi kapea uuma, leveä lantio ja isot rinnat.
Panness, etenkin takaapäin oli jotenkin koominen jo tuo takapää :)
Tuli mieleen äskettäinen IS-juttu tekoälyn tekemistä täydellisistä ihmisistä. Siinä mainittiin että he ovat aina LAIHOJA, siis tuota luokkaa mitä tässäkin videossa nainen. Minä sanoisin että tuo on ihan normaalipainoinen. Tätäkö tämä sitten on kun suurin osa väestä plösöjä niin normipainokin on joku nälkäkuoleman partaalla oleva laihalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen äskettäinen IS-juttu tekoälyn tekemistä täydellisistä ihmisistä. Siinä mainittiin että he ovat aina LAIHOJA, siis tuota luokkaa mitä tässäkin videossa nainen. Minä sanoisin että tuo on ihan normaalipainoinen. Tätäkö tämä sitten on kun suurin osa väestä plösöjä niin normipainokin on joku nälkäkuoleman partaalla oleva laihalainen.
No kyllä videon tytsky on ihan normaali painoinen. Mieluummin minä tuon vierestä heräisin kuin yli 100kg painoisen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tyytyväinen hänen kroppaansa.
No onhan tuo aivan selvä tiimalasi. Näkyy parhaiten kun on selin ja nostaa hiuksensa, jolloin hartiatkin ovat oikeassa asennossa.