Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen asiaa HUUTONETISTÄ.

Vierailija
05.01.2007 |

Olisi kiva jos kauppakumpanit antaisivat PALAUTTEEN, ilman että joutuu pyytämään. Ja miksi pyydän, siksi kun olen " tuore tapaus" siellä, joten näin alkuun olisi kaikki palautteet tärkeitä. On vaan todella tylsää pyytää niitä palautteita, vaikka nehän niinkuin kuuluvat asiaan siellä. En tosin ole enää pyydellyt ja niin on jääneet palautteet saamatta :( Itse olen antanut heti kun kaupat on tehty.

Miten siellä pääsee " pienipalautteisen" leimasta jos kukaan ei anna palautetta??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Ei mua ainakaan ole stressannut alussakaan, kun palautteita oli vielä vähän. Ihan hyvin on kauppa käynyt silti. Itse annan aina palautteen, kauppakumppaneista sen tekee ehkä kaksi kolmesta (eli tosi vähän mun mielestä!) mutta eipä ole ikinä tullut mieleen, että alkaisin niitä jälkeenpäin kinuamaan (niinkuin joillakin älypäillä on vissiin tapana)

Vierailija
2/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksia siitä miten kannattaa näitä pienipalautteisia välttää kun niistä ei tiedä kun on niin vähän palautteita!!

Taidatkin olla niitä älypäitä jotka eivät palautteita anna vaikka huutonetin ohjeissa siitä muistutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä se on? Ei mua ainakaan ole stressannut alussakaan, kun palautteita oli vielä vähän. Ihan hyvin on kauppa käynyt silti. Itse annan aina palautteen, kauppakumppaneista sen tekee ehkä kaksi kolmesta (eli tosi vähän mun mielestä!) mutta eipä ole ikinä tullut mieleen, että alkaisin niitä jälkeenpäin kinuamaan (niinkuin joillakin älypäillä on vissiin tapana)

Vierailija
4/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin, että ostamaani tuotetta sain odottaa 3vko:a ja myyjällä oli 2000 positiivista palautetta. Joten ei se välttämättä ole merkki hyvästä myyjästä. Itse olen kyllä saanut palautteet aina ihan pyytämättä.

Vierailija
5/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aina muista antaa palautetta, mutta en kyllä välitä, vaikkei sitä muistettaisi mulle antaa. Pistesaldoni on varmaan jotain 11, mutta eipä se ole huutamisia haitannut.

Vierailija
6/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutonen, toki tiedän ja tiedän myös mitä ovat hyvä tavat. Tiedätkö sinä?

ap

Vierailija
7/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan reilustikin 0 palaute ihmisiltä, eikä koskaan oo vielä huijattu.

aina ei muista/jaksa niitä palautteita. pahoittelen, mutta on muutakin elämää. laitan kerralla sitten useamman (esim 10-40) palautteen.

Vierailija
8/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Jos myyt jotain kallista, niin voi voi. Ei ole meidän ongelma.

Vierailija
9/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin ottaa hermoon minun " vinkumiset" niin miksi vaivauduit mitään vastaamaan? Onko ukkos tehny oharit vai mikä on?!

ap

Vierailija:

Vierailija:

ap

Jos myyt jotain kallista, niin voi voi. Ei ole meidän ongelma.

Vierailija
10/23 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidatkin olla niitä älypäitä jotka eivät palautteita anna vaikka huutonetin ohjeissa siitä muistutetaan.

Siis nro kakkosta? Luitko viestini? Kirjoitin: " Itse annan aina palautteen..." Ja huutonetin ohjeissa myös sanotaan että palautteen antaminen on VAPAAEHTOISTA

Vierailija
11/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan huuda pienipalautteisten tuotteita. Enkä ymmärrä miksi (vaikka perustuukin vapaaehtoisuuteen) niitä palautteita on niin vaikea antaa? Nykyisin taitaa olla niin, että mitään mikä ei ole pakko, ei tehdä, vaikka olisi kohteliasta tai peräti suositeltavaa!

Tämä yksi kiekuja, joka kirjoitti tuossa edellä, taitaa jättää palautteet ilkeyttään antamatta.

Vierailija
12/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä vingut, jos kukaan ei huuda sun kohteitasi.

Vierailija
13/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin että asiasta ei saa edes kysyä? Miksi ihmeessä pillastuitte noin?

Ehkä onkin parempi että unohdan koko huutiksen, siellähän on täysin hullua ja räjähdysaltista porukkaa myymässä!

Miten nainen voikin olla toiselle naiselle kuin piru?!

ap

Vierailija
14/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän katson palautteiden laatua, varsinkin jos maksu on tilisuoritus eikä nouto.

Vierailija
15/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut myyjät, kuten minä, antaa palautteita kerran kuussa ja silloin kaikille.

Vierailija
16/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Turhaan täällä vingut, jos kukaan ei huuda sun kohteitasi.

Vierailija
17/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä viiden vuoden aikana myynyt ehkä viisi kamaa siellä ja kaikki mennyt kaupaksi. Jonkun astian ja yhden huonekalun olen itse ostanut. Mua taas epäilyttää kaikki, jotka myy koko ajan. Kuulostaa ihan ammattimaiselta trokauksesta ja epäilyttää ainakin veronkierto.

Vierailija
18/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut siellä keskustelupalstaa ja luulin todellakin että palautteet olisi tärkeämpiäkin kuin ne nyt näyttäisivät olevan.

Olen saanut kaupaksi tuotteita, enhän muuten osaisi kaipailla puuttuvien palautteiden perään. Enkä todellakaan arvannut että aihe on näin arka! Vai mikähän on syy noihin erittäin epäasiallisiin vastauksiin?

Ei uskoisi että vastaajat ovat itse aikuisia äitejä...

Lopetan tästä aiheesta " vinkumisen" tähän, kiitos muutamalle asiallisesti vastanneelle!

ap

Vierailija
19/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen ehkä viiden vuoden aikana myynyt ehkä viisi kamaa siellä ja kaikki mennyt kaupaksi. Jonkun astian ja yhden huonekalun olen itse ostanut. Mua taas epäilyttää kaikki, jotka myy koko ajan. Kuulostaa ihan ammattimaiselta trokauksesta ja epäilyttää ainakin veronkierto.

Vierailija
20/23 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös palaute anneta kauppatapahtumasta eikä palautteista?

Vai olenko tämänkin ymmärtänyt väärin?

ap