Laittomille hotellit?
Nyt hallitus suunnittelee hotelleja laittomasti maassa oleskeleville; 5 ateriaa päivässä, ilmainen ylläpito ja vaatetus, lääkäripalvelut ja fantsua opiskelua ammattilaisten ohjauksessa. Ketään heistä ei kuitenkaan saada palautettua yhtään mihinkään. Samaan aikaan kantasuomalaisia potkitaan päähän kovempaa sitten 1917 vuoden ja ihmisiltä viedään ihmisoikeudet. Mikä tätä aikaa vaivaa?
Kommentit (9)
Kuula kalloon on ainut oikea niille. Saavat 5 min aikaa lähteä maasta ja sen jälkeen ammutaan
Näen jo persun huhkivan keittiössä, että toiveet saadaan toteutettua.
Telttamajoitus aidoitetulle alueelle. Armeijalla on ylimääräisiä telttoja. Ei mitään puolijoukkuetelttoja vaan sissitelttoja.
Voivat itse huolehtia kipinävartiosta. Puut tuodaan märkinä runkoina leirialueelle josta saavat käsisahalla ja kirveellä tehdä polttopuita kaminoihinsa. Pakkiruoka jonka tekevät itse.
Olisiko lähdeviitettä aloitukseen? Muuten menee poistoon provona.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lähdeviitettä aloitukseen? Muuten menee poistoon provona.
STT:n tietojen mukaan sisäministeriössä on valmisteltu yötä päivää ulkomaalaislakiin muutosta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010066800.html
Kovasti se Rantanen on huolisaan ulkomaalaisista. Ukrainalaisetkin heitätytti pakkaseen Oulusta uusien tulijoiden tieltä.
Saadaan kai niitä kavereiden bisneksiä näinkin piristettyä veronmaksajan piikkiin. Sama homma se pyörii aina vaan.
Hotellissa sitten toteemipaalut on pystyssä ja mammat ratsastaa!
Kannatan ideaa mutta jossain halvan lämpimän maan kamaralla . Parakkimajoitus , maapalsta missä voi itse kasvattaa ruokansa ja pari kanaa pihamaalle .