Minkälaisista muutoksista huomasit ennen eroa, että puolison kiinnostus on loppunut?
Mun mies ei enää kosketa kun menen ohi, ei kosketa kun ollaan yhdessä saunassa tai suihkussa. Haluaa vain oman paineiden päästön aikataulussa, noin parin viikon välein. Jotenkin vaan tuntuu kokonaisuudessaan etten enää ole yhtään kiinnostava.
Kommentit (24)
Edellisessä suhteessa lpppui yhteisten asioiden suunnittelu. Seuraavien lomien, mutta myös seuraavan viikonlopun.
Pidin ehkä suurempana sitä ettei sanonut et mennäänkö lauantaina sinne tai käytäiskö lauantaina tuolla.
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Miehellä oli uupumus ja masennus, itsetuhoisia aikeita. Hoidin lapsia, tuin ja annoin tilaa. Sitten hän yksi päivä ilmoitti että hällä toinen, erotaan. En oikeasti pystynyt aavistamaan mistään. Jälkeenpäin mietin miten julmaa esittää ja uhkailla itsetuhoisilla aikeilla, tietäen että murehdin ja olen huolissani. Sivussa kuitenkin pyöritti toista.
Tästä nyt muutama vuosi. Mies tajusi ettei uusi ihminen häntä paranna ja haikaillut mun perään. Takaisin en ottanut.
Tämä vaatii jo kostoa. Vielä ei ole myöhäistä. Sua ei kohdella noin!
Sellainen tunne vain tuli yhtenä päivänä. En osaa yhtään sanoa, mistä se tuli. Mitään erikoista ei tapahtunut.
Meillä loppui kaikki. Se puhuminen mitä oli niin oli ivallista ja erittäin lyhytsanaista. Aivan järkyttävää. Se joka ei ole kokenut niin ei voi edes käsittää.