Miehen herkät nännit.
Kysymys naisille ja miehille. Kuinka moni mies tykkää nännien hyväilystä seksin aikana? Kuinka moni pyytää sitä? Miten naiset suhtautuu siihen? Tarinoita? Kokemuksia?
nykyisellä tapailukumppanilla on ihan älyttömän herkät nännit. Huomasin sen jo ensimmäisellä seksikerralla. Saa ihan kivikovan stondiksen pelkästään nännien hyväilystä. Joko kielenkärjellä kutittelemalla, tai varovasti sormenpäällä pyörittelemällä. Kertoi, että laukeamisen hetkellä toi edellämainittu voimistaa orgasminkin ihan uusiin ulottuvuuksiin.
Omatkin nännit on tosi herkät ja olen aina tykännyt kun niitä hyväillään. Useimmat miehet vaan ovat liian kovakouraisia.
Kommentit (26)
Näin miehenä vastailen, että itselläni on todella herkät ja kovettuvat nännit ollut aina. Pelkästään niiden hyväily saa stondiksen aikaiseksi. Niillä on suorayhteys alakertaan. Onneksi monet naiset ovat tämän ymmärtäneet, kun olen heille sanonut, että niitä saa ja pitää hyväillä kaikin keinoin, ja monessa tilanteessa varsin rajustikin. Nykyinen puolisokin on tämän heti oppinut, kun on tavattu ja onneksi hän pitää niiden hyväilystä ja nuolemisesta samoin kuin haluaa sitä omille nänneilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt yhteen mieheen, joka todella piti nännien hyväilystä sormella ja kielellä. Sitten on tullut vastaan sellaisia, jotka eivät kuulemma saa siitä mitään fiiliksiä. Ja sitten on niitä, jotka jotenkin ovat sävähtäneet kauhistuksesta, jos sormeni on eksyneet nänniä hipelöimään. Ja reaktio on ollut vahva ei saa koskea. Olen pohtinut, että onko se fyysinen vai mentaalinen juttu. Että jos he kokevat sen juuri jotenkin epämiehekkäänä asiana.
Nuorempana varsinkin näin reagoivia miehiä oli suurin osa. Nyt nelikymppisenä kukaan ei ole enää reagoinut niin.
Ja samaiset miehet ovat loputtoman kiinnostuneita peppuseksistä ja kaikesta anaaliin liittyvästä. Mistähän se sitte kertoo?
Kyllä mä ainakin kehtaan myöntää, että mulla on todella herkät nännit. Niistä tuntuu menevän ihan suorat piuhat genitaaleihin. Niitä hyväilemällä saa nopeutettua ja voimistettua orgasmia. Nykyinen kumppani haluaa välillä hemmotella mua antamalla suihinoton samalla hivellen sormilla nännejä tai handjobin ja hyväilemällä kielellä nännejä. Niillä saa mut ihan sekoamispisteeseen
Meillä molemmilla on paksut, ulkonevat ja herkät nännit ja nännien hyväily kuuluu meidän seksiin. Mieheni kalun saa kovaksi ihan jo nännejä imemällä
Olisipa ihana hyväillä ja imeskellä miehen nännejä ja tuottaa näin samaa nautintio, kuin mitä itse naisena saan omien nännien palvomisesta.
tuntuu hyvälle kun nänniä hyväillään , se saa alakertaan eloa kummasti m60
Olen törmännyt yhteen mieheen, joka todella piti nännien hyväilystä sormella ja kielellä. Sitten on tullut vastaan sellaisia, jotka eivät kuulemma saa siitä mitään fiiliksiä. Ja sitten on niitä, jotka jotenkin ovat sävähtäneet kauhistuksesta, jos sormeni on eksyneet nänniä hipelöimään. Ja reaktio on ollut vahva ei saa koskea. Olen pohtinut, että onko se fyysinen vai mentaalinen juttu. Että jos he kokevat sen juuri jotenkin epämiehekkäänä asiana.
Nuorempana varsinkin näin reagoivia miehiä oli suurin osa. Nyt nelikymppisenä kukaan ei ole enää reagoinut niin.