Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi miniäehdokkaille

Vierailija
18.12.2023 |

Marimekon lahjakortti harkinnassa. Mitä haluaisit lahjaksi? Budjetti 150 euroa per miniä. 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kysynyt pojiltani vinkkejä miniöiden lahjoihin. Olemme joskus kirjoittaneet miehen kanssa lahjakortin, jossa luvataan maksaa hotelliyöpyminen tai konserttiliput. Poika sitten aikanaan kertoo, minne ovat menossa ja me laitetaan rahat pojan tilille.

Vierailija
42/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavatko miehet näissä teidän suvuissa joululahjoja? Miksi oletetaan, että nimenomaan naiset antavat joululahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aikuisille Lahjoja jaeta. Joten en pysty vastaa kysyykseesi.

Vierailija
44/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei aikuisille Lahjoja jaeta. Joten en pysty vastaa kysyykseesi.

Miniäehdokas voi olla myös teini.

Vierailija
45/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet itse pyytänyt lahjaksi? Jos pyysit yleiskonetta, voit antaa jotain vastaavaa miniäehdokkaille.

Vierailija
46/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antavatko miehet näissä teidän suvuissa joululahjoja? Miksi oletetaan, että nimenomaan naiset antavat joululahjoja?

Me annataan miehen kanssa lahja yhteisesti. Saa paremman lahjan, kun on kaksi maksajaa.

Vierailija
47/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joulukonvehtirasian voittanutta. Jos ajatellaan että pitäisi saada miniän perse leviämään.

Vierailija
48/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomipaketti ja lahjakortti terveyskeskukseen mistä saa E-pillereitä.

Vierailija
49/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kysynyt pojiltani vinkkejä miniöiden lahjoihin. Olemme joskus kirjoittaneet miehen kanssa lahjakortin, jossa luvataan maksaa hotelliyöpyminen tai konserttiliput. Poika sitten aikanaan kertoo, minne ovat menossa ja me laitetaan rahat pojan tilille.

Tämä on kiva idea. Kiitos!

Vierailija
50/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat ostavat jotain pientä toisilleen ja meille. Mieheni jotain pientä minulle. Mä hoidan lahjat, mieheni kanssa yhteisestä rahapussista:)

Ap

Vierailija
51/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti lahkakortin hierojalle, kasvohoitoon tai kampaajalle. En tykkää marimekon kaavuista.

-n39v

Vierailija
52/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään mitään. Niiden pitää ostaa sinulle lahjat, ei päinvastoin.

Vierailija
53/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet itse pyytänyt lahjaksi? Jos pyysit yleiskonetta, voit antaa jotain vastaavaa miniäehdokkaille.

En pyydä mitään lahjaksi, lähinnä omat lapset seuralaisineen, kummilapset, muutamat ystävät lahjon. 

Ap

Vierailija
54/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on iso budjetti vasta "ehdokkaille"!

En tiedä miten näitä seuralaisia pitäisi kutsua, pari kolme vuotta ovat kimpassa olleet. Kiva muistaa mukavia nuoria. 

Ap

Vierailija
55/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kasvohoitoon tms.

Vierailija
56/61 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuoret tykkää S-kaupan lahjakortista; voivat käyttää esim. bensaan, S-ravintolaan tai vaikka marimekkoon.

Vierailija
57/61 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä. 

Vierailija
58/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä. 

Ei kyllä ollut. Mikä sun mielestä tässä on provoa? Miniä? Hinta? Lahja vai mikä? Meillä on tapana ostaa ihan ok lahjat ystäville ja perheeseen kuuluville. Hyviä vinkkejä sain mitä nuorille voisi hankkia. 

Ap

Vierailija
59/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä anna tyttärelleni lahjakortin, mutta kirjoitan pienen toiveen mukaan. Käytä tämä itsesi hemmotteluun, osta lyhty, pientä apua takin ostoon tms. Hänen lapsilleenkin annan lahjan useimmiten lahjakortin muodossa. Jokainen saa itse valita mieluisen vaihtoehdon. 

Vierailija
60/61 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykättiin oman poikaystävän kanssa yhteisestä elämyslahjasta! Hauska ja saa hieman erikoisempaa laatuaikaa

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme