Mitä lahjaksi miniäehdokkaille
Marimekon lahjakortti harkinnassa. Mitä haluaisit lahjaksi? Budjetti 150 euroa per miniä.
Kommentit (61)
Antavatko miehet näissä teidän suvuissa joululahjoja? Miksi oletetaan, että nimenomaan naiset antavat joululahjoja?
Meillä ei aikuisille Lahjoja jaeta. Joten en pysty vastaa kysyykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei aikuisille Lahjoja jaeta. Joten en pysty vastaa kysyykseesi.
Miniäehdokas voi olla myös teini.
Mitä olet itse pyytänyt lahjaksi? Jos pyysit yleiskonetta, voit antaa jotain vastaavaa miniäehdokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Antavatko miehet näissä teidän suvuissa joululahjoja? Miksi oletetaan, että nimenomaan naiset antavat joululahjoja?
Me annataan miehen kanssa lahja yhteisesti. Saa paremman lahjan, kun on kaksi maksajaa.
Ei ole joulukonvehtirasian voittanutta. Jos ajatellaan että pitäisi saada miniän perse leviämään.
Kondomipaketti ja lahjakortti terveyskeskukseen mistä saa E-pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kysynyt pojiltani vinkkejä miniöiden lahjoihin. Olemme joskus kirjoittaneet miehen kanssa lahjakortin, jossa luvataan maksaa hotelliyöpyminen tai konserttiliput. Poika sitten aikanaan kertoo, minne ovat menossa ja me laitetaan rahat pojan tilille.
Tämä on kiva idea. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Pojat ostavat jotain pientä toisilleen ja meille. Mieheni jotain pientä minulle. Mä hoidan lahjat, mieheni kanssa yhteisestä rahapussista:)
Ap
Haluaisin ehdottomasti lahkakortin hierojalle, kasvohoitoon tai kampaajalle. En tykkää marimekon kaavuista.
-n39v
No ei yhtään mitään. Niiden pitää ostaa sinulle lahjat, ei päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse pyytänyt lahjaksi? Jos pyysit yleiskonetta, voit antaa jotain vastaavaa miniäehdokkaille.
En pyydä mitään lahjaksi, lähinnä omat lapset seuralaisineen, kummilapset, muutamat ystävät lahjon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jopas on iso budjetti vasta "ehdokkaille"!
En tiedä miten näitä seuralaisia pitäisi kutsua, pari kolme vuotta ovat kimpassa olleet. Kiva muistaa mukavia nuoria.
Ap
Meidän nuoret tykkää S-kaupan lahjakortista; voivat käyttää esim. bensaan, S-ravintolaan tai vaikka marimekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä.
Ei kyllä ollut. Mikä sun mielestä tässä on provoa? Miniä? Hinta? Lahja vai mikä? Meillä on tapana ostaa ihan ok lahjat ystäville ja perheeseen kuuluville. Hyviä vinkkejä sain mitä nuorille voisi hankkia.
Ap
Minä anna tyttärelleni lahjakortin, mutta kirjoitan pienen toiveen mukaan. Käytä tämä itsesi hemmotteluun, osta lyhty, pientä apua takin ostoon tms. Hänen lapsilleenkin annan lahjan useimmiten lahjakortin muodossa. Jokainen saa itse valita mieluisen vaihtoehdon.
Me tykättiin oman poikaystävän kanssa yhteisestä elämyslahjasta! Hauska ja saa hieman erikoisempaa laatuaikaa
N25
Minä olen kysynyt pojiltani vinkkejä miniöiden lahjoihin. Olemme joskus kirjoittaneet miehen kanssa lahjakortin, jossa luvataan maksaa hotelliyöpyminen tai konserttiliput. Poika sitten aikanaan kertoo, minne ovat menossa ja me laitetaan rahat pojan tilille.