Pihiyden huippu: Hoplopin "neljän nakin annos" oli yksi nakki neljässä osassa
Tehty ne palat näköjään "nauravan nakin" malliin, mutta silti ihmetyttää...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6708ea1-cf18-41b3-a93f-84b6f5726789
Kommentit (106)
Onpas runsas vihreä salaatti puoli. Ja minulle lapsena toi ruoka määrä ei olisi riittänyt. Olin lapsena ja teininä todella liikunnallinen, liikuin koko ajan ja olin aina menossa jonnekkin, joten silloin myös söin todella paljon ja olen aina ollut normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika harhaanjohtavaa että puhutaan neljästä nakista kun selvästi kyseessä max kaksi nakkia jotka on puolitettu mutta silti ei tulisi kyllä mieleenkään nolata itseäni soittamalla tuollaisesta iltapäivälehtiin. Palaute yritykselle riittää.
Soitan mihin haluan.
On jo aikakin jonkun nostaa hoplop esille. Asiakkaiden aliarvioimista ja sitä jälkeen päin selitellään.
Huonoa johtamista, nuoria työntekijöitä joiden piikkiin on helppo laittaa pienet epäonnistumiset.
Tympeä ketju kaikenkaikkiaan.
Ala-arvoinen annos jopa 7 euron arvoiseksi
Saisi olla tyytyväinen että sai edes jotain ruokaa.
näyttää vähän säälittävältä toi vihreä juttu ranujen päällä :D
On siinä toimarilla ollut pokassa pitämistä, kun pakko jotain vastata kun kiinni jäätiin luokattomasta annoksesta. Vastaus on, että ensi vuonna annoksissa on isommat nakit. Vai oliko pidemmät. Joka tapauksessa kehaisi, miten laadukas annos on. Laadukas!
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa tehostetaan, annoskoot lasketaan tarkkaan ja minimiin, mahdollisimman hyvä kate per annos on tärkeintä.
Paras kate on ranskalaisissa, sen takia niitä aina annoksessa yli puolet lautasesta.
HopLopin omistaa sijoitusyhtiö. Toimari on tulosvastuussa sijoittajille.
Lasten ilon ja leikin takia tätä ei tehdä, vaan rahan ja mahdollisimman hyvän tuoton takia.
Jossain vaiheessa tuo tehostaminen menee överiksi ja asiakkaat katoavat. Tässä taitaa olla käynyt juuri noin.
Oma lapseni on vielä pieni, niin en tunne tätä Hoplop-kulttuuria, enkä taida oppia tuntemaankaan. Ehkäpä vien pilttini metsään, saa kiipeillä siellä ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, ihan lautasmallin mukainen, nuukahtanut persiljatupsu on yhtäkuin puoli lautasellista salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossakin ole ihan tarpeeksi suolaa ja lisäaineita yhdelle lapselle:(
Ja jos lapsella ei tuosta annoksesta lähde nälkä niin jotain on pielessä. Ellei sitten ole teinipoika kyseessä (he harvemmin hop lopissa viihtyvät...)
Onko sulla tai onko milloinkaan ollut teinipoikaa talossa? Mulla on ollut kaksi (omillaan nyt asuvat) ja tuo ei riittäisi edes alkupalaksi. Ja ei, eivät ole ylipainoisia. Pitkiä ja hoikkia.
Jatkoa edelliseen kommenttiini...eli jännää on, että tänne moni tulee öyhöttämään rasvasta, suolasta ja yleensäkin annoksen epäterveellisyydestä. Mitä se haittaa jos huvireissulla vetää tuollaista? Tuskin sitä kukaan nyt jatkuvasti syö nakkeja ja ranskalaisia. Tuntuu pätemisen ja paremmuuden tarve ja tunne olevan tosi tärkeetä joillekin.
Tuolla annoksella olisi ysärillä päässyt anoreksiatarkkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika harhaanjohtavaa että puhutaan neljästä nakista kun selvästi kyseessä max kaksi nakkia jotka on puolitettu mutta silti ei tulisi kyllä mieleenkään nolata itseäni soittamalla tuollaisesta iltapäivälehtiin. Palaute yritykselle riittää.
On vain hyvä, että näitä nostetaan julkisuuteen. Itse jätin kerran palautetta ateriasta, mihin en ollut tyytyväinen, enkä saanut ikinä edes vastausta. Julkisuuteen vaan kaikki epäkohdat, niin saattaa jopa tulla muutosta.
No aika lailla ihan oikean lautasmallin mukainen annos, lihaa /nakkeja jne on vain kolmas osa lautasesta. Ja kyllä tuo on riittävä annos HopLop ikäiselle lapselle.
Hinta 6.90 euroa. Sillä hinnalla saisi kaupasta ison paketin nakkeja ja 2 kiloa ranskalaisia. Mut tyhmät maksaa kun halvemmalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, ihan lautasmallin mukainen, nuukahtanut persiljatupsu on yhtäkuin puoli lautasellista salaattia.
Siinä oli mukana porkkanaa, jos olisit lukenut jutun