Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hannu 66, ostaa seksiä 30-vuotiaalta Lauralta ja hakee siitä itselleen kotitalousvähennyksen

Vierailija
18.12.2023 |

Hannu maksaa Lauralle korvauksen Palkka.fi-palvelun kautta, jotta tälle kertyy sivutyöstään myös eläkettä. Itselleen hän hakee maksuista kotitalousvähennystä sillä perusteella, että kyse on verottajan tarkoittamasta muusta huolenpidosta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jonka on pakko päästä harrastamaan seksiä rahalla on l*tka ja h*ora

Vierailija
42/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Kukkonen maksoi miljonäärilleen

700 000

niin luit oikein

700 000

ja jäi vain paha mieli.(

kummalekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAiko CUCCONEN kotitalousvähennyksiä chanelin vaatteista???

Vierailija
44/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei taida mennä läpi tuo kotitalousvähennys. 

On kyllä harvinaisen vastenmielinen ihminen tämä Hannu. Ällöttävää, että asiasta on pitänyt omalle jälkikasvullekin rehennellä. Jos mun isä olisi tuollainen, niin en haluaisi tietää.

Vierailija
45/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen vastenmielinen ihminen tämä Hannu. Ällöttävää, että asiasta on pitänyt omalle jälkikasvullekin rehennellä. Jos mun isä olisi tuollainen, niin en haluaisi tietää.

Minä en haluaisi _elää_ jos isäni olisi hu@ripukki. Kaiken huippu että avautuu siitä kaikelle kansalle. 

Vierailija
46/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikko on Hannun rahoilla myös harrastanut yhdessä ja tehnyt kaksi reppureissua Aasiaan. Matkat sujuivat hyvin.

Vierailija
47/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surkealla mallilla elämä, jos jostain seksistä pitää maksaa. On olemassa suurempiakin nautintoja.

Hannu ei usko parisuhteen kestämiseen. Seksi on hankittava muualta.

Suomeksi, Hannu on niin oksettava tyyppi ja huono seksissä ja hengitys haisee paskalle, että sitä seksiä saa vain maksamalla. 

Vierailija
48/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikko on Hannun rahoilla myös harrastanut yhdessä ja tehnyt kaksi reppureissua Aasiaan. Matkat sujuivat hyvin.

Hannun mielestä hyvin. Addikti on paskaisena ja haisevana jyystänyt maksullista kumppaniaan, varmasti myös ohessa Aasian pikkutyttöjä. 

Hyvin Meni!

T: Huorishannu 

Vierailija
49/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi _elää_ jos isäni olisi hu@ripukki. Kaiken huippu että avautuu siitä kaikelle kansalle. 

Miettikääpä Halla-ahon jälkikasvua, isä on julkinen H u o r i p u k k i ja vielä esittää olevansa muita parempi ihminen. Jos mun isä olisi ollut tuommoinen, olisin paiskannut paskaa sen päälle ja lähtenyt palaamatta koskaan takaisin. Miettinyt monesti miten se Hilla sietää sitä H u o r A A v aa rumilusukkoaan. 

Vierailija
50/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto! Hannun vanhaa eltaantunutta munaa pitäisi hoitaa 🤮🤮🤮

No aattele , kun iso-d työntelee ryppyistä kulliaan 20vee tyttöystävään.

Vierailija
51/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä Halla-ahon jälkikasvua, isä on julkinen H u o r i p u k k i ja vielä esittää olevansa muita parempi ihminen. Jos mun isä olisi ollut tuommoinen, olisin paiskannut paskaa sen päälle ja lähtenyt palaamatta koskaan takaisin. Miettinyt monesti miten se Hilla sietää sitä H u o r A A v aa rumilusukkoaan. 

Perskujen maailmankuva on niin toisenlainen kuin normaalien ihmisten. Näkeehän ja kuuleehan sen jo eduskunnan kyselytunnilla kun purreliini kiristelee leukaperiään ja hikoilee raivon vallassa ministeriaitiossa. Vaikka ihan tavallisia asioita käsittelee niin on aivan pois tolaltaan. 

Vierailija
52/52 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkuhupaisaa lukee täällä miten niin moni on ihan tärinöissä ja traumatiloissa kun jotkut nauttii seksistä vapaaehtoisesti keskenään :DDD

niinku mitä sillä on väliä, miettikääs nyt iha vakavissaan: joku ukkeli haluu antaa rahaa jollekkin että saa seksiä ja läheisyyttä. sitten on joku muikkeli joka haluaa antaa seksiä ja läheisyyttä jotta saa rahaa. kuka tässä kärsii?

onko se kärsijä se estynyt konservatiivi vauvapalsta-mamma, joka pelkää menettävänsä sen viimisenki kiristyskeinon miehiin että pihtaa seksiä jos toinen ei tottele ja siedä kaikenmaailman kiukuttelua ja lapsellisia juttuja :D

onneks tää porukka täällä edustaa vaan jotain katkeria lä5k1mammoja joiden mielipiteillä ei nyt muutenkaan oo mitään väliä