Kerronko miehelle vai en?
Rakastan miestäni. Rakastan oikein todella. Meillä on hyvä kumppanuusliitto, hyvää seksiä ja hän on todella hyvä hellä isä lapsellemme.
Joku aika sitten ihastuin tuttuun mieheen. Hänellä oli sitä mitä mieheltäni puuttui. Se ainoa asia jota omalta mieheltäni puuttuu ja jonka saan tältä toiselta mieheltä. Aloimme tapailla. Aluksi hiukan useammin, myöhemmin kerta viikossa. Joka kerta kun tapaamme tai olemme tavanneet vaihdamme kiihkeitä suudelmia ja pari kertaa olemme lipsuneet pidemmällekin. Toistaiseksi lähinnä käsillä ja suulla hyväilyä. (otin mieheltä suihin ja hän hyväili minua samalla)
Seksi on silti hänen kanssaan täysin toissijaista. Suhteemme on pääosin vain kahden läheisyydenkaipuisen ihmisen epätoivoista yhdessäoloa ja pitkiä syvällisiä keskusteluja. Sitä mitä meiltä molemmilta puuttuu. Emme ole valmiita eroamaan toisistamme emmekä kumppaneistamme.
Syyllisyys vain painaa minua. Olen aina voinut kertoa omalle rakkaalle miehelleni ihan kaikesta ja hän on monta kertaa ennen tätä sanonut, että pettämisestäkin selviäisimme. Uskon todella että selviäisimmekin, mutta jos kertoisin hänelle, pitäisi minun jättää toinen kultani.
Tunnen itseni niin huonoksi naiseksi. En ole mikään pettäjä-luonteeltani. Tämä kaikki on niin uutta ja kuin pahaa unta, josta toisaalta ei halua herätä.
Näin ennen tätä kaikkea unta, jossa vietin aikaani toisen miehen ja lapseni kanssa. Sitten oma mieheni tuli kotiin ja hän katsoi minua silmiini ja hänen katseensa oli niin syvästi pettyneen näköinen. Hän tervehti vierasta, jonka esittelin kaverikseni. Hän näki kuitenkin lävitseni heti.
Heräsin unesta pakokauhun vallassa ja rutistin omaa miestäni lujaa ja ajattelin etten ikinä pettäisi häntä. Tämä tapahtui 3kk ennen kuin tapasin salarakkaani.
Kommentit (9)
Jos jotakuta todella rakastaa, ei petä.
Olen sitä mieltä, että älä kerro miehelle, mutta jätä hänet, jos aiot tuota peliäsi jatkaa. Eli miehellesi voisi sanoa, että JSSAP.
Jos sulla on reilu mies, jota rakastat(?), niin älä tee hänelle noin. Petollisuus on kaikista pahinta mitä rakkaalle voi tehdä. Tässä kääntäisin sitä että jos mies sinua rakastaa, miksi teet noin? Epäreilua. Jätä hänet jos ei riitä. Sun ihastus voi ja varmaan menee ohi, mut salatapaamiset lopettaisin heti.
Rakastan miestäni todella paljon. Meillä on ollut paljon ongelmia ja on edelleen. Siksi kai toisen miehen läheisyys tuntuu niin hyvältä. En todellakaan ole ikinä kuvitellut että silti olisin ollut valmis pettämään häntä.
Itkettää niin etten oikein pysty kirjoittamaan nyt. :(
AP
Eli et voi samanaikaisesti rakentaa parisuhdettasi ja hajottaa sitä.
Itse sinun on mietittävä, kumman miehen kanssa haluat elämäsi elää, kun molempia ei voi oikeasti saada.
Joko lopetat tämän rakastajan kanssa vehtaamisen tai sitten käytät häntä fuckbuddyna.
Itse olen onnellisesti naimisissa, mutta ihastunut yhteiseen ystäväämme, jonka kanssa meillä oli jotain vipinää ennen kuin aloin seurustelemaan mieheni kanssa.
Olen miettinyt tätä asiaa paljon, enkä ikinä pystyisi pitämään kahta suhdetta. Miehelleni en ihastuksesta puhu, hän kyllä tietää, että voisin olla ihastunut jos tilanne olisi toinen.
Kannattaa oikeasti miettiä, mistä syistä olet tohon tilanteeseen ajautunut. Voisiko olla, ettet vaan uskalla erota ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Entä, oletko miettinyt, miten vakavat tunteesi oikeasti ovat tätä uutta miestä kohtaan? Itse olen ajatellut, että en vaihda ihastumista rakkauteen.
Sinuna pistäisin ton uuden suhteen nyt jäihin ja miettisin vaihtoehtoja. Toimisiko teidän suhde oikeasti arjessa, vähenisivätkö puheenaiheet kun olisitte seurustelleet pidempään, menevätkö elämäntapanne jne yksiin?
Minä en voisi ikinä elää ihastukseni kanssa, vaikka hän on tosi läheinen ja ihana ihminen, meidän elämäntavat menis liikaa ristiin. Hän on tosi itsekeskeinen, tekee ja menee miten huvittaa, ei tee kotitöitä jne.
En osaa sanoa, kannattaako omalle miehelle kertoa.
Lopetin " salasuhteeni" joka ei oikeastaan ollut edes salainen. Mieheni tiesi kenen kanssa olin ja missä, mutta ei tiennyt yksityiskohtia siitä mitä teimme...eikä tiedä vieläkään. Kysyin myös monella pastalla, että pitäisikö minun kertoa miehelleni ja kaikissa palstoissa kaikki olivat sitä mieltä, että EI. Koska olin vehtailuni lopettanut ja ottanut niistä opikseni. Pahin on sinulla vielä edessä. Kun lopetat salasuhteen ja tuut järkiisi/rakastut mieheesi uudestaan niin sitten se syyllisyys vasta piinaakin, Ja tästä ei tule loppua. Paha saa palkkansa!
Salarakkaasi on " unelmiesi" täyttymys, koska kaipaat elämääsi jotakin. Se millaisena salarakkaasi näet ja koet, ei kuitenkaan ole todellinen ihminen vaan palvelee jotain kaipuutasi. Tämä on minusta ihan ymmärrettävää ja sallittua.
Se mitä EN hyväksy, on, että olet ryhtynyt tekoihin!
toisit totuuden ja lähtisit kodista. Yksin.