Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu-uupumus

Vierailija
17.12.2023 |

Tämä ja edellinen viikonloppu vierähti lahjojen hankinnassa/itse tekemisessä, kodin joulukoristeluissa, joulusiivouksessa jne eikä jäänyt laisinkaan aikaa palautumiselle töistä... Nyt vannon, että ensi vuonna ripottelen hommat loka/marraskuulle ja joulukuussa vaan nautin! Mites teillä muilla sujuu? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä. Ostan valmiit laatikot ja koristelen siivouksen jälkeen sen mitä koristelen. Kuusta en hommaa. Jos mies sen haluaa, niin voi hakea. En niin tykkää, kun neulasia joka paikassa. Joulusta kuitenkin tykkään. Ei mitään stressiä.

Vierailija
22/23 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakko hössöttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen joulu yksin. Ellei lasketa mukaan joulua 2012, jolloin olin sairaalassa. Ei minkäänlaista stressiä eikä uupumusta. Vielä kun suvun kanssa sovittiin, että ainoastaan lapsille (ei enää aikuisille) joululahjat. Hommaan molemmille lapsille karkkipussit ja kirjekuoriin joulukortit ja 50€ setelit. Joulupöydässä mulla on vain sellaisia ruokia, joista itse tykkään. Eli hyvin "riisuttu versio" meidän suvun perinteisestä joulupöydästä. Aattona syön sitten, kun mulle tulee nälkä. Ei tarvitse katsoa edes kelloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi