Oletteko riidelleet jouluna?
Me emme, mutta vanhempani riitelivät aina.
Mielestäni anteeksiantamatonta.
Kommentit (12)
Minua on uhattu kiväärillä jouluaattona.Pääsin pakoon.
Lapsena ollessamme vanhempani riitelivät joka joulu. Isä on alkoholisti ja äiti kulissia ylläpitävä tapaus. Oli niin kovat paineet kummallakin, että jouluna räjähti. Nyt äitini on niin "vieraskorea" ettei kehtaa räjähtää miniöitten ja vävyn edessä. Ja hyvä niin.
Mies pahoinpiteli minut jouluna ja sylki kasvoille. Häntä itseään oli hakattu lapsena pyörän ketjuilla.
Minun vanhempani oli kännissä aina jouluna. Poliisit kävi usein ja äiti heitti jouluaattona huonekaluja 4 kerroksen parvekkeelta koska ne riiteli.
Olen asunut paljon kerrostaloissa. Niissä kuulee myös joulut. Niihin kerätään liikaa paineita tai jotain. Aika paljon on riitoja enimmäkseen humalassa joulun pyhinä. Nyt voi aloittaa kaatamisen jo hyvissä ajoin perjantaina kun aatto on sunnuntaina. Veikkaan kiireistä joulua poliiseille ja päivystykseen.
Meillä tässä naapurit hirveetä meteliä pitää jopa nyt jouluna. Itsellä ei oo stressiä. Tyttäreni kanssa asutaan ja leppoisaa on. Lahjat sai valita itse. Ruokaa teemme ihan normaalisti,ei tykätä jouluruokia syödä niin ihan perus. Herkkuja ei sen enempää ole kuin muulloinkaan,ettei lihota eikä diabetes uhkaa. Hyvää joulua 🎄🌟
Minulta ei heru sympatiaa kulissiperheille. Miksi ei vaan ihmiset eroa??
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani oli kännissä aina jouluna. Poliisit kävi usein ja äiti heitti jouluaattona huonekaluja 4 kerroksen parvekkeelta koska ne riiteli.
Olipa aggressiivisia huonekaluja.
Jouluaattona ei kukaan riitele. Jouluvalmisteluja tehdessä voi pinna välillä kiristyä. Siksi meillä pitää kaiken olla valmista hyvissä ajoin jo aatonaattona niin säilyy sopu.
Joka joulu tapellaan. Ja ihan selvin päin vielä. Isäntä vihaa joulua, han kaikkea joulussa.
En tappele vaan tavalliseen tapaan valloitan maailman. Jouluyö on tavallista parempi tilaisuus. Kinkkukoomaiset, humalaiset ja sokerikuorrutetut eivät minua pysäytä. Muah hah haa...
Jännä kyllä, ei. Ex on alkoholisti, mutta joulut hän oli aina selvinpäin ja oli mukavaa.
Mutta niitä riitoja piisasi sitten muuten ihan liikaakin...
Vanhemmat ei riidelleet, mutta tunnelma oli aina "iha hito kiree".