Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hiivasyndrooma

Vierailija
05.01.2007 |

En jaksa nyt kirjottaa koko omaa stooria mutta kaipailisin muita/muuta jolla kokemusta asiasta!! Olis kiva saaha kohtalontoveri jolta vois saaha vaikka vinkkejä ja tukea tässä asiassa =)

Kertoilen enemmän jos joku löytyy, nyt en viitsi kertoa kaikkia yksityiskohtia vain muiden iloksi ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ja voi nyt hyvin.

Pitkä tie, mutta kun lopputuloksena on hyvinvoiva keho ja mieli, niin mikä voisi olla parempi palkinto.

Vierailija
2/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee noita kirjoituksia niin useassa ihmiset kertovat kuinka iho voi hyvin, jaksaa enemmän, yms. Itse uskon että ihminen on vuosi miljoonat syönyt lihaa ja kasviksia. Elimistö ei ole pysynyt perässä näiden viljeltyjen ja jalostettujen tuotteiden kanssa. Ihminen voi hyvin kun syö puhdasta ja yksinkertaista, käsittelemätöntä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeat tauditkaan taivaalta ole sinne lääketieteeseen tippuneet, vai mitä!!?? Ei kaikki luontaistuotteetkaan ole keksittyjä juttuja vaikka eivät liity mitenkään lääketieteeseen. Ja mä voin kertoa että mulle tää on aivan varmasti totisinta totta.

Lähinnä huvittaa että kuvitteletteko noilla kommenteilla parantavanne mut vai mitä...että mun oireet häviää kun se onkin huuhaata?? Kas tyhmäkö olinkin..

ap

Vierailija
4/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä ollenkaan huuhaana. En edes tajua, miten se voisi huuhaata olla, koska hiiva aiheuttaa monenlaisia vaivoja muutenkin.

Vierailija
5/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tietosi?

Vierailija
6/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isällä on meinaan sellainen

Vierailija
7/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan jättänyt perunankin pois?

Vierailija
8/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happivesi hoidot auttaa.

Vierailija
9/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on hiivaa, perunajauhoo, tai muuta mikä alkaa perunalla..

Vierailija
10/10 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo, tiedän että peruna on kanssa listalla. Pää on vain ihan tyhjä kun yrittää miettiä mitä söis..kaikki hiilihydraattipitonenhan on kanssa pahasta! Ja sitä tuntuu olevan ihan kaikessa. Lihaa ja kasviksia..mutta kun pelkkä salaattiki maistuu tylsälle kun suurin osa hedelmistäki on kielletty. Vaihtoehtoja varmasti löytyy paljon mutta niistä olis kiva kuulla muiden vinkkeja =)