Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa OnlyFansia, ja nyt tajuan miksi olen ikisinkku

Vierailija
16.12.2023 |

Hyödynsin 1kk ilmaistarjoukset, ja tilasin kokeeksi useamman palveluntuottajan tilin.

Olettaisin kysynnän ja tarjonnan lain perusteella, että palveluntuottajat tarjoavat sitä, mitä miehet haluavat?

Mitä huomasin oli, että tarjonta oli...suoraviivaista. Lähikuvaa tekstillä "tekiskö mieli piparia". Apuvälineen kanssa feikattu orgasmi. "Ota minut, olen kiimainen".

Kaikki kunnia näille palveluntuottajille. Keskustelin kolmen kanssa, ja he olivat tosi mukavia. Mutta tajusin, että minulle lähikuva "piparista" ei tee mitään. Tai se jos nainen on yhtäkkiä halukkaana ns. otettavaksi. Missä kiusoittelu? Se kun kuulet naisen äänen, tunnet hiukset poskea vasten ja syke kiihtyy kun tajuat että nainen painaa reitensä sinua vasten. Se kun nainen riisuu pitkän takkinsa, ja näet pepun kaaret ja fantasioit etenisikö tilanne pidemmälle. Ja ennen kaikkea, naisen nokkeluus ja kyky viekoitella. Tai kenties itsevarmuus ja tieto siitä, että nainen voisi halutessaan ottaa ohjat.

Minun tapaamani naiset ajattelivat miehistä pitkälti samoin. Mies kiihottuu "piparista" ja haluaa panna. Ei siinä muuta tarvita, kuin että nainen antaa jonkinlaisen signaalin että olen mahdollisesti kiinnostunut, tule ottamaan. Siksi muutamat tapailut eivät ole edenneet.

Ikävä kyllä tämä nostaa riman aika ylös - liian ylös. Naiset jotka voisivat kiinnostua minusta, ovat suoraviivaisia ja olettavat miehen olevan suoraviivainen. He olettavat että on yksi asia joka miestä kiinnostaa, ja se riittää.

On myönnettävä, että toivoisin olevani yksi näistä miehistä. Mutta kun en ole. Se jättää minut haaveilemaan naisista, jotka pelaavat eri liigassa kuin minä, eikä vähiten seksuaalisen itsevarmuuden osalta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen teksti. Mukava ajatus, että niitäkin miehiä on jotka hahmottavat seksin kokonaisuutena.

Vierailija
2/3 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ooäffässä ilmaistarjoukset?? Miksei kukaa oo kertonu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen teksti. Mukava ajatus, että niitäkin miehiä on jotka hahmottavat seksin kokonaisuutena.

Mukava ajatus, että ap jää ilman seksiä ja parisuhdetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi