Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät liikunta-ja kulttuurietua käyttämättä?

Vierailija
16.12.2023 |

Ilmaista rahaa

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä käyttämättä, kun ei saldo riitä edes kokonaan maksamaan mun tanssiharrastuksen kausimaksua. Siis edes pelkkää kevättä. Vaikka käytän kaiken saldon kerralla, joudun silti vielä laittamaan loput omistani.

Vierailija
2/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa käytänkö ne vai en? Onko elämäsi noin tylsää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jätä käyttämättä, kun ei saldo riitä edes kokonaan maksamaan mun tanssiharrastuksen kausimaksua. Siis edes pelkkää kevättä. Vaikka käytän kaiken saldon kerralla, joudun silti vielä laittamaan loput omistani.

Harrastukset maksaa. Ja työssäkäyävllä, jotka noita kortteja saa pitäisi kyllä olla omaaklin rahaa niiden maksamiseen, eikä mitää ylimääräisiä

Vierailija
4/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset maksaa. Ja työssäkäyävllä, jotka noita kortteja saa pitäisi kyllä olla omaaklin rahaa niiden maksamiseen, eikä mitää ylimääräisiä

Kuulostat kateellisesta.

Vierailija
5/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyllä mulla on varaa ne itse maksaa. Olen tehnyt niin monen vuoden ajan, silloin kun en edes saanut mitään liikuntaetuja. Mutta kun kerran sellaisia saan, niin totta kai käytän.

-1

Vierailija
6/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulen sanan kulttuuri poistan aseestani varmistimen

Vierailija
7/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt koskaan liikunta- tai kulttuurietuja. En käynyt missään kulttuuri- tai liikuntatapahtumassa, ts. en  voinut käyttää missään.

Vierailija
8/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ilmaista.

Vierailija
9/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin ne ja työmatkarahat.

Vierailija
10/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ePassi on jokavuotinen ongelma! Taas pitäisi käyttää johonkin se. Olen ostanut elokuvalippuja yleensä, mutta käyttämättä ovat jääneet kun ei jaksa mennä elokuviin moneksi tunniksi istumaan. Konsertit ja museot ei kiinnosta. Hammaslääkäri olisi järkevä sijoitus, mutta se kuulostaa vähän samalta kuin saisi etusetelin peräsuolen tähystykseen. Saisipa sen rahana tai lounasseteleinä.

Vierailija
11/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun kuulen sanan kulttuuri poistan aseestani varmistimen

Miksi? Se varmistin on ihan syystä siinä aseessa, eikä sitä tule omin toimin poistaa. No ehkä jonkun 1911 kahvavarmistimen voi poistaa, mutta sitä varten ei tarvitse mitään taikasanoja lausua.

Vierailija
12/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan mistään semmoisesta edusta. 

Vierailija
13/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä ei saa mitään kunnollista investoimatta omasta pussista lisäksi pientä omaisuutta - eikä mulla ole sitä.

Kävisin tosiaan mielelläni vaikka teatterissa tai konsertissa ja olisi työkyvyn kannalta hyvä tosi. Mutta epassilla/smartumilla ei saa kuin oman lipun. Kumppani pitäisi maksaa itse. Arvaa onko rahaa? Arvaa onko yksin käymisestä hyötyä vai haittaa perheellisen ihmisen hyvinvoinnille ja työkyvylle kun perheen ja parisuhhteen ajasta joutuu muutenkin kokoajan nipistämään? Tai siitä ylimääräisestä rahanmenosta? 

voitte rauhassa työntää mukahyvinvointisetelinne sinne mihin päivä ei paista.

Vierailija
14/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee säätö joidenkin hilujen tähden. Ei jaksa.

Vierailija
15/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta tulee työn puolesta, kulttuuri ei houkuta. 

Vierailija
16/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kylä kiinnostaisi kulttuuri, mutta joo, yksin ei oo kiva käydä.

Vierailija
17/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne menee kaikki eikä riitäkään.

Vierailija
18/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten jäänyt käyttämättä, mutta hoksasin ihan just, että e passia voi käyttää myös mun hammaslääkärillä. Ens viikolla menee siis sinne mitä menee.

En harrasta niitä liikuntoja, joita sillä täällä saa, eikä täällä ole sellaisia kylttyyririentoja, joita sillä vois maksaa.

Vierailija
19/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun ei ole aikaa.

Vierailija
20/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ei saa mitään kunnollista investoimatta omasta pussista lisäksi pientä omaisuutta - eikä mulla ole sitä.

Kävisin tosiaan mielelläni vaikka teatterissa tai konsertissa ja olisi työkyvyn kannalta hyvä tosi. Mutta epassilla/smartumilla ei saa kuin oman lipun. Kumppani pitäisi maksaa itse. Arvaa onko rahaa? Arvaa onko yksin käymisestä hyötyä vai haittaa perheellisen ihmisen hyvinvoinnille ja työkyvylle kun perheen ja parisuhhteen ajasta joutuu muutenkin kokoajan nipistämään? Tai siitä ylimääräisestä rahanmenosta? 

voitte rauhassa työntää mukahyvinvointisetelinne sinne mihin päivä ei paista.

Voi prkl, kun on vaikeeta. Voi voi, kun työnantajasi ei kustanna sitä puolisoakin teatteriin. Mitäs, jos sekin menisi töihin, niin saisi itsekin edun tai edes palkkaa ostaakseen oman lipun?