Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät liikunta-ja kulttuurietua käyttämättä?

Vierailija
16.12.2023 |

Ilmaista rahaa

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista rahaa ei pleu.olet maksanut sen palkastasi

Vierailija
42/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kokonaan en voi käyttää koska sinne jää aina summa, joka ei riitä mihinkään. Esim. nyt 14 euroa. Sillä ei saa edes yksittäistä leffalippua nykyään. Omaa rahaa, jos haluaisi laittaa epassille lisäksi, niin täytyy laittaa vähintään 20 euroa ja sitä ei saa ottaa pois. (Maksaa 9 euroa palauttaa omaa rahaasi takaisin tilillesi.) 

Pieni summahan tuo 14 euroa on, mutta kyllä vituttaa heittää se hukkaan. 

Ja missään ei onnistu maksaa ePassilla osa ja loput vaikka kortilla? Mä maksan oman harrastuksen osittain ePassilla ja loput tulee laskulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien varrella ostanut museokortteja, elokuvalippuja, teatterilippuja jne. Nyt on käyttämättä 2,50€. Viimeksi ostin teatterilipun.

Vierailija
44/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. 

Vierailija
45/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kokonaan en voi käyttää koska sinne jää aina summa, joka ei riitä mihinkään. Esim. nyt 14 euroa. Sillä ei saa edes yksittäistä leffalippua nykyään. Omaa rahaa, jos haluaisi laittaa epassille lisäksi, niin täytyy laittaa vähintään 20 euroa ja sitä ei saa ottaa pois. (Maksaa 9 euroa palauttaa omaa rahaasi takaisin tilillesi.) 

Ja missään ei onnistu maksaa ePassilla osa ja loput vaikka kortilla? Mä maksan oman harrastuksen osittain ePassilla ja loput tulee laskulle.

Verkossa ei yleensä onnistu, mutta paikan päällä onnistuu kyllä pääsääntöisesti. 

Vierailija
46/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin muuten kaiken, mutta kun joutuu itse maksamaan 50% niin ei viitsi ihan turhuuksiin tuhlata.

Ja muutenkin olen tehnyt päätöksen minimoida kaikkien palveluiden ostaminen.

Vierailija
47/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jäljellä 11e ePassissa. Ostin 10e lahjakortin Tikettiin. Vuosi aikaa käyttää johonkin lippuun, eiköhän se tule käytettyä. Jos näyttää siltä, että ei tule, niin vaikka lahjoitan jollekin loppuvuodesta.

Vierailija
48/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi ostaa kumppanille lippua? Ostaa ensin yhden lipun ja sitten ostaa toisen lipun. Tai vaikka elokuviin sarjalipun, niin pääsee koko perhe. 

Kulttuurieduilla maksettuihin lippuihin tulostuu maksajan nimi.

Eipä noita juurikaan tarkastella, mutta on siinä oma säätönsä kun joudut ostamaan yhden lipun kerrallaan, etkä välttämättä saa vierekkäisiä paikkoja jne. 

Siis olet huijaririkollinen? Vai kenties roadman?

Vierailija
49/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole. Toki työllänihän minä sen tavallaan lunastan, kun työnantaja sen mulle siksi maksaa, koska olen töissä siinä firmassa. Mutta ei se mun palkkaa pienennä, enkä maksa siitä summasta edes veroja.

Vierailija
50/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voi ostaa kumppanille lippua? Ostaa ensin yhden lipun ja sitten ostaa toisen lipun. Tai vaikka elokuviin sarjalipun, niin pääsee koko perhe. 

Eipä noita juurikaan tarkastella, mutta on siinä oma säätönsä kun joudut ostamaan yhden lipun kerrallaan, etkä välttämättä saa vierekkäisiä paikkoja jne. 

Vittuako se sinulle kuuluu?

Vierailija
51/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla kulttuuriseteleistä on verot aina tullut maksettaviksi. Aivan turhakkeita, vähän kuin työsuhdepyörän istaminen.

Vierailija
52/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa rikoslakia mainitaan Epassi? Kai tiedät, että rikos tarkoittaa vain ja ainoastaan rikoslain vastaisia tekoja?

Vierailija
53/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla kulttuuriseteleistä on verot aina tullut maksettaviksi. Aivan turhakkeita, vähän kuin työsuhdepyörän istaminen.

Epassi on ainakin verotonta 400 euroon asti. Ja työsuhdepyörähän on ihan paras keino vähänkään arvokkaamman fillarin hankkimiseksi. 

Vierailija
54/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ne käyttää johonkin, rehellisesti kyllä vähän ihmettelen ihmistä joka ei koskaa käy missään liikunta-/kulttuuri-(hyvinvointi-)edun piirissä olevissa paikoissa tapahtumissa.

Nuo edut kattavat niin ison määrän paikkoja, voi ostaa museokortin, käydä rokkikeikalla, oopperassa, uimahallissa, maksaa kuntosalin, teatterilipun, ampumaradan, laskettelulipun, käydä pelaamassa bilistä, keilaamassa, jääkiekkopelissä tai baletissa jne. jne.

Mutta ehkä jotkut sitten istuvat vain kotona?

Mulla on omat harrastukset, ei niihin tuollaiset kuulu

Vierailija
55/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy thaihieronta paikoissa...valitettavasti

Vierailija
56/61 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä nimi tulostuu johonkin sarjalippuihin, kun niillä voi ostaa automaatilla tai netissä ne varsinaiset liput. Ei ole nimeä enää.

Vierailija
57/61 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on Edenredissä 25€ vielä käyttämättä. Aika vähän saa tuolla summalla hankittua. Parit konserttiliput olen hankkinut, mutta keikat ovat vasta ensi vuonna. Uimahallin rannekkeessa on vielä 23 krt. käyttämättä, niin siihenkään ei ole tarvinnut ladata lisää. Edellisen työpaikan Edenredissä oli säilössä reilut 300€. Työsuhteen päättymisen jälkeen, oli 2 kk aikaa tyhjentää tuo. Kyllä sitä lopults keksi käyttökohteita.

Vierailija
58/61 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään käytin koko epassisumman hammaslääkärin palkkioon. Ylimenevän osan maksoin omasta pussistani. Kiitos työnantajalle!

Vierailija
59/61 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ePassi on jokavuotinen ongelma! Taas pitäisi käyttää johonkin se. Olen ostanut elokuvalippuja yleensä, mutta käyttämättä ovat jääneet kun ei jaksa mennä elokuviin moneksi tunniksi istumaan. Konsertit ja museot ei kiinnosta. Hammaslääkäri olisi järkevä sijoitus, mutta se kuulostaa vähän samalta kuin saisi etusetelin peräsuolen tähystykseen. Saisipa sen rahana tai lounasseteleinä.

Hieronta? Syyhygienisti? Festarit? Urheilutapahtumat? Kai nyt käyt hampaiden puhdistuksessa välillä vaikkei hammaslääkäriin olisikaan tarvetta. Etkö harrasta mitään maksullista liikuntaa, tai eikö nyt olisi hyvä syy ostaaaä vaikka viiden kerran joogakurssi tai vastaava mikä nyt sattuu kiinnostamaan, jos kerran ilmaiseksi saa. 

Todella ankea kuva tulee ihmisistä, jotka eivät MITÄÄN viihdykettä keksi itselleen vaikka se maksettaisiin. Töissä myös muutama näitä, ihmettelen todella.

Vierailija
60/61 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en voi harrastaa liikuntaa ja en käy elokuvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme