Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko seksissä kaiken haluamasi?

Vierailija
16.12.2023 |

Jos et niin mitä? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siitä puuttuu käytännössä täysin kaikki minuun kohdistuvat kosketukset ja kaikki muukin. Joudun tekemään kaiken, jos en tee, ei ole seksiäkään. Vaimo vain antautuu riittävin väliajoin. 

Vierailija
2/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tarpeeksi usein seksiä. 

Siitä lähdetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, olen saanut ja enemmänkin. Siksi olenkin ollut vaimoni kanssa koko ikäni ja suostuin parisuhteeseen nuorena. Jos en olisi saanut, en olisi vaimon kanssa parisuhteessa. Seksi ei ole niitä asioita, missä olisin suostunut tinkimään.

Vierailija
4/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Opetelkaa puhumaan sen kumppanin kanssa. 

Vierailija
5/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Siitä puuttuu käytännössä täysin kaikki minuun kohdistuvat kosketukset ja kaikki muukin. Joudun tekemään kaiken, jos en tee, ei ole seksiäkään. Vaimo vain antautuu riittävin väliajoin. 

Samaistun kirjoittamaasi ja kyllä harmittaa, mutta ei erotakkaan tee mieli, kun elämä on muutakin, kuin seksiä...

Vierailija
6/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan saa. Mies ei anna, silloin harvoin kun antaa, se on 10min. Ei suuseksiä tai intohimoa. 

Vierailija
7/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pitkälti kyllä. Naisystävän siskokin kiihottaisi, haaveilen että pääsisi sen kanssa sekstaamaan parinvaihdon tai kimpan kautta.

Vierailija
8/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan monipuolisesti ja kaikkea. Ja myös määrällisesti tarpeeksi. Olisipa näin kotonakin, mutta vaimo pisti jalat ristiin neljä vuotta sitten. On tietoinen ja tyytyväinen nykytilanteeseen.

Vierailija
9/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Olen kuulemma kiihottavan näköinen ja kaunis. Seksimme ei tunnu yhtään miltään. Mieheni ei tee aloitteita, ei puhu seksissä eikä kysele mitä toivoisin tai mitä haluaisin. 

Erilaisia asentoja on kokeiltu aloitteestani. Mutta ne eivät tunnu miltään. Olen suhteessamme vastuussa kaikesta, rahasta, budjetoinnista, arjen organisoinnista seksialoitteista, puhumisesta ja seksipuheesta. 

Tunnen itseni ronskiksi mieheksi tässä suhteessa ja mieheni näistä syistä johtuen liian femiiniksi ja tästä kokemastani roolien nurinkurisuudesta seuraa se, että en vaan pääse tunnelmaan. En kiihotu miehestäni vaikka hän komea onkin eikä hänessä ole mitään vikaa. 

Haluaisin määrätietoisen ja kokeilunhaluisen seksikumppanin, joka rohkeasti kertoisi mitä haluaa kokeilla ja tehdä. Olen tajunnut, että emme ole seksuaalisesti parit. Haluaisin kumppanin, jonka seurassa voisin tuntea, että en ole yksin vastuussa kaikesta. 

Tällainen paatos tänne ja hei. 

Vierailija
10/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieheni ensimmäinen seksikumppani. Olen kuulemma kiihottavan näköinen ja kaunis. Seksimme ei tunnu yhtään miltään. Mieheni ei tee aloitteita, ei puhu seksissä eikä kysele mitä toivoisin tai mitä haluaisin. 

Erilaisia asentoja on kokeiltu aloitteestani. Mutta ne eivät tunnu miltään. Olen suhteessamme vastuussa kaikesta, rahasta, budjetoinnista, arjen organisoinnista seksialoitteista, puhumisesta ja seksipuheesta. 

Tunnen itseni ronskiksi mieheksi tässä suhteessa ja mieheni näistä syistä johtuen liian femiiniksi ja tästä kokemastani roolien nurinkurisuudesta seuraa se, että en vaan pääse tunnelmaan. En kiihotu miehestäni vaikka hän komea onkin eikä hänessä ole mitään vikaa. 

Haluaisin määrätietoisen ja kokeilunhaluisen seksikumppanin, joka rohkeasti kertoisi mitä haluaa kokeilla ja tehdä. Olen tajunnut, että emme ole seksuaalisesti parit. Haluaisin kumppanin, jonka seurassa voisin tuntea, että en o

Ymmärrän yskän. Ymmärsin jo nuorena, ettei mies saa olla liian kiltti ja nöyrä naisen kanssa. Vaimoni on ollut ensimmäiseni, mutta itse ollut se aktiivisempi seksiä enemmän haluava ja kokeileva puolisko. Ehdotellut ja keikkunut sallitun rajoilla välillä niitä ylittäen. Tämä ihan siksi, että olen aistinut vaimoni välillä kaipaavan mieheltä määrätietoista ottamista ja vähän luvatonta ottamista. Näyttänyt ja antanut himojeni näkyä ja tuntua. Olen ollut ehkä liiankin kiltti suostuessani aina vaimon aloitteisiin kun halunnut seksiä. Mutta toisaalta ollut vähän äksy ja vihainen, jos seksikerrat on venyneet ylimääräisillä päivillä. Nuorempana oli itsellä tiedostamatonta äksyilyä, mutta myöhemmin ymmärsin, että vaimo syttyi "käskyttämisestä" ja seksin vaatimisesta. Kerran tuli ilmi oikein karrikoidusti. Oli mennyt jo muutaman kerran niiin, että seksiä oli ollut vain puolentoista viikon välein. Siitä sitten avauduin etten kestä näin harvoja seksikertoja. Vaimo siihen tokaisin, että olisit halunnut enemmän!! Sitä se liika nöyryys teettää.. Joten miehen pitää osoittaa halunsa naiselleen ja vongata seksiä ihan jo naisen vuoksi, että tämä tuntee itsensä halutuksi. Järjen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, koska naiset elää tunteilla ja onneksi elää. Omakin tulinen vaimo vaatii vähän raaputtamista, että herää eloon. Toisinaan pitänyt näyttää kaapin paikka, tehdä vähän kiukkuiseksi, niin johan on tulinen luonne syttynyt seksissä ja viety miestä kuin kuoriämpäriä. Ai saamari, kuinka rakastankin hänen  tempperamenttistä ja tulista sisäistä eläintään. Ollut vikuri kesyttävä. 

Vierailija
11/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti kirjoitat puolisostasi! 

Itse mietin täällä eroamista. Sinkkuus ja kaikki eroamiseen liittyvät käytännön järjestelyt ja puolison sydämen rikkominen pelottaa, mutta koen ettei ole kumpaakaan meitä kohtaan oikein tämä nykyinen tilanteemme. Eniten pelottaa se, että puolisoni menee ihan palasiksi. Haluaisin suojella häntä kaikelta surulta. 

12/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yskän. Ymmärsin jo nuorena, ettei mies saa olla liian kiltti ja nöyrä naisen kanssa. Vaimoni on ollut ensimmäiseni, mutta itse ollut se aktiivisempi seksiä enemmän haluava ja kokeileva puolisko. Ehdotellut ja keikkunut sallitun rajoilla välillä niitä ylittäen. Tämä ihan siksi, että olen aistinut vaimoni välillä kaipaavan mieheltä määrätietoista ottamista ja vähän luvatonta ottamista. Näyttänyt ja antanut himojeni näkyä ja tuntua. Olen ollut ehkä liiankin kiltti suostuessani aina vaimon aloitteisiin kun halunnut seksiä. Mutta toisaalta ollut vähän äksy ja vihainen, jos seksikerrat on venyneet ylimääräisillä päivillä. Nuorempana oli itsellä tiedostamatonta äksyilyä, mutta myöhemmin ymmärsin, että vaimo syttyi "käskyttämisestä" ja seksin vaatimisesta. Kerran tuli ilmi oikein karrikoidusti. Oli mennyt jo muutaman kerran niiin, että seksiä oli ollut vain puolentoista viikon välein. Siitä sitten avauduin etten kestä näin harvoja seksikertoja. Vaimo siihen tokaisin, että olisit halunnut enemmän!! Sitä se liika nöyryys teettää.. Joten miehen pitää osoittaa halunsa naiselleen ja vongata seksiä ihan jo naisen vuoksi, että tämä tuntee itsensä halutuksi. Järjen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, koska naiset elää tunteilla ja onneksi elää. Omakin tulinen vaimo vaatii vähän raaputtamista, että herää eloon. Toisinaan pitänyt näyttää kaapin paikka, tehdä vähän kiukkuiseksi, niin johan on tulinen luonne syttynyt seksissä ja viety miestä kuin kuoriämpäriä. Ai saamari, kuinka rakastankin hänen  tempperamenttistä ja tulista sisäistä eläintään. Ollut vikuri kesyttävä. 

No siinä on tosiaan opittu ymmärtämään sulavasti vaimon ajatusmaailmaa  :)  

N47

Vierailija
13/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Eniten kaipaan eksän kanssa ollutta seksiä ja sitä, että se tuli, sito kädet kiinni sängynpäätyyn ja alkoi nuolemaan. Välillä käytti munaa suussa ja jatkoi. Lopulta pani ku eläin. 

Nykyinenkin kyllä nuolee ja panee, mutta sitominen ei tule mieleenkään saatika yhtään rajummat aspektit. 

Vierailija
14/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se vanha, sama sex drunks and rollers klisee, että:

https://youtu.be/7dlKM-1eOc4?si=nj4IcDO9NVVmnmxS ' vain meistä kaikista ne,

..k#uniit Vain..

(ja kumpi sinä olit..?) 

Vierailija
15/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Laadullisesti kyllä, mutta määrällisesti en. Elän jatkuvassa puutteessa tässä avioliitossa.

Vierailija
16/18 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fantasioita, jotka haluaisin toteuttaa, mutta todennäköisesti niin ei tule tapahtumaan. Toivossa silti elän. Uskon, että en ole ainoa ihminen tällaisessa tilanteessaa. M

Vierailija
17/18 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Opetelkaa puhumaan sen kumppanin kanssa. 

Eipä siinä puheet auta, jos mielihalut kovin eroaa.

Vierailija
18/18 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Rakkaus, aito kunnioitus, turva ja välittäminen puuttuu. kumppanin polyamorius on satuttavaa, mutta en muunkaanlaista suhdetta kykene saamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi