Sheivattu munanvarsi
Mitä mieltä naiset siitä, että onko kivempi, jos varsi sheivattu ja ehkä kiveksetkin verrattuna siihen ettei mitään ole siistitty?
Vai onko ihan karvaton alakerta paras?
Kommentit (22)
Kun aloin juosta maratoneja 25 vuotta sitten, oli kaksi vaihtoehtoa: sheivata tai rasvata vaselinilla, minulla oli sen verran tuuheat ja jäykät karvat. Valitsin kokeilun jälkeen sheivauksen. Aina ennen pitkää lenkkiä tai rakastelua. Nyt on helppo sanoa naisille: "Sheivaa sinä sen verran, mihin haluat kieleni osuvan, minä sheivaan kaikki." Yksikään riisumastani naisesta ei ole lauseeni jälkeen jättänyt alapäätään sheivaamatta. Kaikki ei kaikkea, mutta jokainen jotain. Joskus ovat ulkoistaneet asian minulle, mitä en ole vastustanut. Esileikkiä se on sekin kun nuolee loput vaahdoista pois.
Minä en ole luonnostaan mitenkään karvainen mutta peniksen varressa kasvaa kyllä karvaa parin sentin matkalla ja alapinnassa harvakseltaan pitkiä hentoja karvoja ihan esinahkaan saakka.
Kun kerran ajallaan niin siistitään sitten kaikki ihan sileäksi posliiniksi.
Tuntuu todella kiihottavalta kun karvojen alla normaalisti oleva todella herkkä alavatsan iho hivelee lähetyssaarnaajassa vaimon niinikään sileää alavatsan ihoa.