Miksei Purran cv:tä löydy mistään?
Kommentit (192)
Hullujenhuoneelta ei vissiin saa työtodistusta. Eikä Hallaahon gullin lutkuttamisesta, sitä se on vissiin tehnyt, pitäiskö tehdä DNA tutkimus niistä se saastaisesta penikoista.
Purra on työnkennellyt lehtienjakajana, särkänniemessä, mäkissä, opiskeluiden yhteydessä ravintola-alalla, tutkijana ja tutkimusapulaisena yliopistossa ja opettajana. Ja poliittisena suunnitelijana. Ainakin. Nämä hän kertonut minun lukemissani haastatteluissa.
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sinun CV:si neitssä?
Mikä on neitsi? Joku persusaatanoitten juttuko?
Ei tuossa kysytty neitsistä, vaan neit:stä. Opettele vassarinperkele lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Purra on työnkennellyt lehtienjakajana, särkänniemessä, mäkissä, opiskeluiden yhteydessä ravintola-alalla, tutkijana ja tutkimusapulaisena yliopistossa ja opettajana. Ja poliittisena suunnitelijana. Ainakin. Nämä hän kertonut minun lukemissani haastatteluissa.
Oliko muuta?
Cvtä tässä kaivataan eikä purrasaastan valehtelua.
Oliko ap mitään koulutusta tai työkokemusta ylipäätään muutakuin vauvapalstan vasemmistotrollina toimiminen?
Eikö Purra kehtaa laittaa cv:tä näkyviin?? Onko mahdollisesti aukko työhistoriassa????
Riikka ei ole ehtinyt töihin, kun on pitänyt murjottaa saunan lauteiden alla ja juoda halpaa valkoviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuta?
Minö olen työskennellyt YK.n pääsihteerinä, arkkipiispana, Linnanmäen jarrumiehenä ja Ylä-Voltan suurlähettiläänä. Nämä olen kertonut kaikissa minusta tehdyissä haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sinun CV:si neitssä?
Mikä on neitsi? Joku persusaatanoitten juttuko?
Ei tuossa kysytty neitsistä, vaan neit:stä. Opettele vassarinperkele lukemaan!
Persusaastaääliöllä meni hermo, ja neitsistä puhuttiin, jos ei, niin pitää sit kirjoittaa oikein, sinä saatananmätiaivopersu. Persut on saas. Taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuta?
Cvtä tässä kaivataan eikä purrasaastan valehtelua.
Mitä sinä sillä cv teet? Pistä oma cv ensin ni katotaan sitten
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap mitään koulutusta tai työkokemusta ylipäätään muutakuin vauvapalstan vasemmistotrollina toimiminen?
Onko ap valtiovarainministeri?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Lukio ja 2 tutkintoa. Töitä olen tehnyt muidenkin edestä. Jopa kahta työtä jotta ollaan pärjätty. Ja kesätyöt aloitettu 14-vuotiaana mansikanpoimijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä valtiovarainministerin Cv kuuluu vauvan palstan trolleille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan julkista tietoa. Trollipellet vain eivät osaa käyttää googlea.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois olla, koska Riikkakin voi olla! Mutta eipä vaan ole ja silti arvostelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Lukio ja 2 tutkintoa. Töitä olen tehnyt muidenkin edestä. Jopa kahta työtä jotta ollaan pärjätty. Ja kesätyöt aloitettu 14-vuotiaana mansikanpoimijana.
No helvetti hienoa! Mutta kaikki eivät halua jakaa elämänsä jokaista yksityiskohtaa. Eikä se kuulu sinulle. Ei minunkaan cv ole kaikkia työpaikkoja. Olen laittanut vain ne tärkeimmät
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei ole ehtinyt töihin, kun on pitänyt murjottaa saunan lauteiden alla ja juoda halpaa valkoviiniä.
Nyt ministerinä varaa muuhunkin kuin kyykkyviiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan julkista tietoa. Trollipellet vain eivät osaa käyttää googlea.
t. eri
Kyllähän sen joku trollipelle oli jo googlettanut ja liittänyt tähän keskusteluun, CV:ssä ei tosiaankaan ole mitään.
Aika pelottavaa. Mitähän Purrukka on tehnyt koko tähänastisen elämänsä, ja millä rahoilla hän on elänyt?
Purra on suorittanut valtiotieteiden maisterin tutkinnon Turun yliopistossa vuonna 2004.
Vuonna 2016 Purra siirtyi perussuomalaisten puoluetoimistolle työskentelemään suunnittelijana.
Mitä Riikka teki 12 vuotta? Miksi väitöskirja on viivästynyt 19 vuoden ajan?
Jos olisi ollut, se näkyisi cv:ssä. Mutta taitaa olla persuvale se tutkijanurakin.