Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla sinä salaat salasuhteesi?

Vierailija
16.12.2023 |

Mitä sovelluksia käytät, mitä tapaamiskeinoja, kuinka pidätte yhteyttä salarakkaan kanssa?

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?

Seksiä ja läheisyyttä haetaan muualta, jos sitä ei kotoa saa. Näillä mennään siis ja lasten takia vielä yhdessä. 

Alhaista. Taasko näitä aikuislapsia jotka ovat kommunikointikyvyttömiä parisuhteessaan?

Ei siinä kommunikointi auta jos toinen ei vaan ymmärrä mistä on kyse tai ei ole valmis kompromissiin. Käytännössä se on se läheisyyttä tai seksiä pihtaava jonka mukaan mennään. 

On aika raakaa sanoa tuossa tilanteessa ilman elävälle että lähde - menetä lapset, koti, parisuhde tuon yhden asian takia mitä toinen ei halua korjata. Miksi pettäjän pitäisi luopua kaikesta vain koska toinen ei hoida omaa osuuttaan parisuhteesta ja kanna vastuuta parisuhteen kunnosta?

Vierailija
182/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä monogamian pitämisestä oletusarvona luovuttaisiin, niin säästyttäisiin paljolta harmilta ja vaivalta, ja moni liittokin pelastuisi.

Ei sille mitään mahda että on monogaminen. Minä olen hyvinkin avoin ideoille ja minua ei muiden polyily kiinnosta, mutta kun olen kuvitellut itseni siihen tilanteeseen niin ei tunnu ajatuksena hyvältä. Toki itse en petä joten viestisi tuskin oli minulle suunnattu, mutta muista että pettäjät harvoin haluavat suoda kumppanilleen samoja vapauksia kuin itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on hienoja teorioita. Minä yksinkertaisena maalaispoikana tarvitsen useamman naisen, kun tekee niin pirusti mieli pillua, eikä vakkarilta sitä saa.

Vierailija
184/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmiset valitsevat ilmeisen heikosti puolisonsa kun eivät saa näiltä kaikkea. Toisekseen ovat hyvin itsekkäitä kun haluavat kaiken, vaikka ovat alkujaan valinneet vapaaehtoisesti. 

Tai sitten ne puolisot ja/tai tarpeet vain muuttuvat ajan myötä. Mitä luulet, muututko sinä?

Olen muuttunut ja valinnut hyvin jo alussa. Millä tavalla tarpeeni muuttuisivat, säännölliseen seksiin olen sitoutunut jo parisuhteen valitessani, emmekä ole muuttuneet sukupuoli-identiteetiltämme matkan varrella. Olen edelleen sitä mieltä, että on usein valittu väärin perustein tai on muututtu itsekkäiksi. 

Mahtavaa. Toivotaan että myös puolisosi on sitoutunut säännölliseen seksiin eikä muutu itsekkääksi.

Tarpeesi ja mielihalusi voivat muuttua esimerkiksi iän myötä, sairauksien tai lääkitysten takia, elämäntilanteen muuttuessa jne. Usealla naisella seksihalut lopahtavat vaihdevuosien aikana jne.

Vierailija
185/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?

Seksiä ja läheisyyttä haetaan muualta, jos sitä ei kotoa saa. Näillä mennään siis ja lasten takia vielä yhdessä. 

Alhaista. Taasko näitä aikuislapsia jotka ovat kommunikointikyvyttömiä parisuhteessaan?

Ei siinä kommunikointi auta jos toinen ei vaan ymmärrä mistä on kyse tai ei ole valmis kompromissiin. Käytännössä se on se läheisyyttä tai seksiä pihtaava jonka mukaan mennään. 

On aika raakaa sanoa tuossa tilanteessa ilman elävälle että lähde - menetä lapset, koti, parisuhde tuon yhden asian takia mitä toinen ei halua korjata. Miksi pettäjän pitäisi

Tämä! Pettäjä onaina automaattisesti se pahis. Olet ollut vuosia ilman seksiä, yrität vuosia parantaa tilannetta vaikka millä keinoin, mutta toinen laiminlyö, ei näe vaivaa, ei korjaa asioita. Sitte nkun pettäjä yhden kerran hairahtuu, niin hän on pahis, mutta se suhdetta ja puolisoa vuosia laiminlyönyt osapuoli on vain viaton uhri.

Vierailija
186/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmiset valitsevat ilmeisen heikosti puolisonsa kun eivät saa näiltä kaikkea. Toisekseen ovat hyvin itsekkäitä kun haluavat kaiken, vaikka ovat alkujaan valinneet vapaaehtoisesti. 

Tai sitten ne puolisot ja/tai tarpeet vain muuttuvat ajan myötä. Mitä luulet, muututko sinä?

Olen muuttunut ja valinnut hyvin jo alussa. Millä tavalla tarpeeni muuttuisivat, säännölliseen seksiin olen sitoutunut jo parisuhteen valitessani, emmekä ole muuttuneet sukupuoli-identiteetiltämme matkan varrella. Olen edelleen sitä mieltä, että on usein valittu väärin perustein tai on muututtu itsekkäiksi. 

Mahtavaa. Toivotaan että myös puolisosi on sitoutunut säännölliseen seksiin eikä muutu itsekkääksi.

Tarpeesi ja mielihalusi v

Valitettavasti näin käy. 

Mekin sovimme hyvästä ja runsaasta seksistä lähes 30v sitten mutta jo muutaman vuoden on menty 1-3vuodessa miehen terveydrllisten ongelmien takia. . Mulle naisena se ei riitä, kaipaan läheisyyttä ja myös hyvää seksiä mutta esim masturbointi on mulle yhtä tyhjän kanssa. Kiristäähän tuo pinnaa vaikkei asialle kotona mitään voi tehdä.

Vierailija
187/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ja salasuhteilija on ehdoton, jyrkkä ja äärimmäisen mustavalkoinen ihminen. Syyttää aina kumppaniaan tai muita ihmisiä teoistaan. Koskaan ei katso peiliin vaan syyttävä sormi kääntyy aina itsestä poispäin.

Vierailija
188/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän ymmärrän tuon näkökannan että jos olet yrittänyt että suhteessasi olisi läheisyyttä ja seksiä ja toista osapuolta ei kiinnosta, niin helpommin varmasti ajautuu pettämään. Silti mielestäni voisi toiselle ihan sanoa että ei aio elää ilman läheisyyttä ja seksiä että hakee sen muualta jos toista ei kiinnosta. Siltikään en ihan täysin ymmärrä miksi jäädä tuollaiseen suhteeseen siis jos se asia harmittaa. Toisekseen mikäli vastapuoli on myös varattu, siinä on mielestäni vielä isompia moraalisia kysymyksiä. Tietysti jos kyse on vain seksistä, voisi sen ymmärtää mikä ei halua sitoutua vaan yhteen kumppaniin siinä mielessä. Että tarkoituksena ei ole hajottaa toisen parisuhdetta ja perhettä (mitä en usko monen kohdalla että tämä ei olisi tarkoituksena, miehillä voi olla eri tilanne) Silti en ymmärrä salailua. Ehkäpä siitä saa etuja itselleen silti enemmän kun toimii salassa? 

Vierailija
189/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt pettäjät jos petätte harrastuksenomaisesti eli pelkän seksin takia niin miksi et salli kumppanillesi samoja oikeuksia? Eihän se ole teiltä pois vai mitä ;) 

Vierailija
190/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt pettäjät jos petätte harrastuksenomaisesti eli pelkän seksin takia niin miksi et salli kumppanillesi samoja oikeuksia? Eihän se ole teiltä pois vai mitä ;) 

Saa toki. Jos ei jää kiinni :)

Vierailija
191/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kunhan hoitaa asian diskreetisti ja huolehtii seksuaaliterveydestä.

Vierailija
192/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika raakaa sanoa tuossa tilanteessa ilman elävälle että lähde - menetä lapset, koti, parisuhde tuon yhden asian takia mitä toinen ei halua korjata. Miksi pettäjän pitäisi

Siis, jos puoliso "pihtaa" niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, mitä teen vväärin. Olenko oikeasti niin taitamaton, että toinen ei enää halua. Sääliksi käy niitä joiden kanssa nämä pettäjät touhuaa. He varmaan saavat vain kiksejä siitä, että ovat varatun kanssa, vaikka seksi on surkeaa.

Vierailija
193/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit tekstiviestit, ilmoitukset piilotettu. Joulun jälkeen laitetaan molemmat erot vireille.

Vierailija
194/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä ja salasuhteilija on ehdoton, jyrkkä ja äärimmäisen mustavalkoinen ihminen. Syyttää aina kumppaniaan tai muita ihmisiä teoistaan. Koskaan ei katso peiliin vaan syyttävä sormi kääntyy aina itsestä poispäin.

Jos pettää puolison pihtaamisen takia niin miten se olisi pettäjän vika? Jos puoliso väittää että hänen mielestään suhde on hyvä ja rakastaa, ei vaan halua. Kyllä saa pihtari katsoa peiliin ensin!

Vierailija
195/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos puoliso "pihtaa" niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, mitä teen vväärin. Olenko oikeasti niin taitamaton, että toinen ei enää halua. Sääliksi käy niitä joiden kanssa nämä pettäjät touhuaa. He varmaan saavat vain kiksejä siitä, että ovat varatun kanssa, vaikka seksi on surkeaa.

Pettäjät ja salasuhteilijat ovat usein kommunikaatiokyvyttömiä tunteistaan ja tarpeistaan. Ratkovat omassa päässään olevia ongelmia pettämisellään. 

Vierailija
196/209 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset ovat halveksittavinta pohjasakkaa ihmisinä. Eivät ansaitse mitään muuta.

Vierailija
197/209 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Pettäjä onaina automaattisesti se pahis. Olet ollut vuosia ilman seksiä, yrität vuosia parantaa tilannetta vaikka millä keinoin, mutta toinen laiminlyö, ei näe vaivaa, ei korjaa asioita. Sitte nkun pettäjä yhden kerran hairahtuu, niin hän on pahis, mutta se suhdetta ja puolisoa vuosia laiminlyönyt osapuoli on vain viaton uhri.

Jos haluaa toimia moraalisesti, niin joko avataan suhde avoimesti tai erotaan. Ei ole mikään pakko toimia toisen selän takana. 

Vierailija
198/209 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla suoraselkäinen ja kertoa missä mennään. Jos toista ei kiinnosta muuttaa mitään, niin sitten tosiaan täytyy joko ensin erota tai kertoa avoimesti etsivänsä rakkautta muualta. Se toinen voi sitten päättää haluaako yhä olla suhteessa. 

Vierailija
199/209 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään perjantaisin töiden jälkeen kaljalla ja sitten sieltä sinkun asuntoon.  Työmatkat on ihan ehdoton juttu.  Harrastus jää välistä ja käyn sinkun asunnossa. Jne. Kyllä te tiedätte. Niin, ja työpaikan juhlat. 

Vierailija
200/209 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä tartte ees paljo salailla. Seukkasin yhden sinkun kanssa lähes 4 vuotta ja toisen kanssa 6 vuotta. Käytiin mökillä, oltiin sinkun kämpässä jne. Todella helppoo.