Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla sinä salaat salasuhteesi?

Vierailija
16.12.2023 |

Mitä sovelluksia käytät, mitä tapaamiskeinoja, kuinka pidätte yhteyttä salarakkaan kanssa?

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?

Seksiä ja läheisyyttä haetaan muualta, jos sitä ei kotoa saa. Näillä mennään siis ja lasten takia vielä yhdessä. 

Ok, ja ei siis haittaa vaikka puolisosi toimii samalla tavalla?

Ei hänen tarvtise toimia noin, kun saisi seksiä ja läheisyyttää niin paljon kuin haluaa. Mutta jos mulla ei haluta, niin ei haittaa vaikka käy vieraissa. 

Vierailija
142/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vuosia yhteydenpitoa miehen kanssa, jonka kanssa liveä ei ole mutta jutellaan päivittäin joko puhelimessa tai somen kautta. Jaetaan aika lailla kaikki syvimmätkin tunteet ja asiat, tuetaan ja välitetään toisistamme. Mies naimisissa, minä sinkku. Kummallekin riittää tälläinen ystävyys. 

Tietäääkö miehen puoliso tuosta? Mitä tapahtuisi jos saisi tietää? Kuulin yhdeltä kaverilta että hänen yhdellä tutulla oli tuollainen viritelmä vuosikausia. Lopulta vaimo sai hänet kiinni ja kulissit kaatuivat. Meni talo ja vene myyntiin. Vuokrakaksioon päätyi äijä lopulta.

Jatkuvasti jauhetaan taloista ja veneistä. Vuokrakaksiossa voi olla ihan yhtä onnellinen tai jopa onnellisempi, jos muu elämä on (vihdoin?) sellaista kuin itse haluaa.

Kenelle on ja kenelle ei ole. Ei kannata olettaa. Miksi ihmeessä kukaan ei rakenna parisuhdettaan alusta lähtien sellaiseksi kuin haluaa? Mikä siinä kommunikoinnissa on niin vaikeaa? Ei pidä olla mikään alistunut ylimiellyttäjä joka elää itsensä kanssa kulississa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vuosia yhteydenpitoa miehen kanssa, jonka kanssa liveä ei ole mutta jutellaan päivittäin joko puhelimessa tai somen kautta. Jaetaan aika lailla kaikki syvimmätkin tunteet ja asiat, tuetaan ja välitetään toisistamme. Mies naimisissa, minä sinkku. Kummallekin riittää tälläinen ystävyys. 

Tietäääkö miehen puoliso tuosta? Mitä tapahtuisi jos saisi tietää? Kuulin yhdeltä kaverilta että hänen yhdellä tutulla oli tuollainen viritelmä vuosikausia. Lopulta vaimo sai hänet kiinni ja kulissit kaatuivat. Meni talo ja vene myyntiin. Vuokrakaksioon päätyi äijä lopulta.

Jatkuvasti jauhetaan taloista ja veneistä. Vuokrakaksiossa voi olla ihan yhtä onnellinen tai jopa onnellisempi, jos muu elämä on (vihdoin?) sellaista kuin itse haluaa.

Miksi nimenomaan miehet sitten välttelevät eroa loppuun saakka? Koska raha ja sen menetys.

Vierailija
144/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan  re tard ia  luulla, että lapset eivät vaistoaisi tällaisia asioita.

Mutta  r et ardejahan  pettäjät ovatkin. 

Näin on. Yrittävät salata asiat viimeiseen saakka. Mutta kyllä lapset aistivat pettäjästä sen mitä hän tekee toiselle vanhemmalle.

Aikuisten seksielämän ei kuulu kuulua lapsille millään tavalla.

Nimenomaan kuuluu ja näkyy.

Vierailija
145/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette sitten sovi rehellisesti vaikka avoimesta suhteesta puolison kanssa jos ei ole seksiä ja läheisyyttä? Vaikka en kyllä ymmärrä miksi olla edes yhdessä tuossa tapauksessa vaikka ne lapset onkin.. sitä vain et miksi pitää toista pimittää jos ei halua seksiä ja läheisyyttä nykyisessä suhteessa eli ei halua tehdä asian eteen mitään että tilanne muuttuisi. 

No ei se sille toiselle sovi avoin suhde. On se suhde muutakin kuin seksiä vaan. Jos muu toimii hyvin, niin sitä seksiä vain haetaan toisaalta. Ei kai sitä perhettä tarvitse hajottaa seksin takia. 

Kun jäät kiinni, perhe hajoaa kuitenkin. Sinä et siitä päätä. Vieläpä kunnon riitojen kera.

Vierailija
146/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joillekin pettäjämiehille tiukka paikka kun jäävät kiinni ja pienessä yhteisössä joutuu häpeään teoistaan ja menettää kotinsa ja muut statussymbolit.

Vierailija
147/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?

Seksiä ja läheisyyttä haetaan muualta, jos sitä ei kotoa saa. Näillä mennään siis ja lasten takia vielä yhdessä. 

Ei hänen tarvtise toimia noin, kun saisi seksiä ja läheisyyttää niin paljon kuin haluaa. Mutta jos mulla ei haluta, niin ei haittaa vaikka käy vieraissa. 

Jospa se puoliso kaipaakin hieman luotettavampaa ja fiksumpaa seuraa kuin sinä tauteinesi.

Vierailija
148/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Pettävät ihmiset on surkeita olioita. Pohjasakkaa.

Näinpä. Onneksi ei itse tarvitse olla sellainen. On hyvä olla, kun on puhdas sydän.

Vierailija
149/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se puoliso kaipaakin hieman luotettavampaa ja fiksumpaa seuraa kuin sinä tauteinesi.

No ei näytä kaipaavan. 

Vierailija
150/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys on valloillaan :( en ymmärrä vielä tällaisia aloituksia, ikäänkuin olisi asiasta vielä ylpeänä...

Vierailija
151/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näytä kaipaavan.

Mistäpä sinä sen tietäisit :) ehkei vain ole jäänyt kiinni, ja mitäpä sillä on väliäkään, kun ei sua haittaisi kuitenkaan.

Vierailija
152/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvetta, olisi toinen puhelin ja prepaid ja puhelin autossa, siis hanskalokerossa, wink wink, eli eka paikka katsoa.

Numero on ollut tallennettuna Mikko M ja asiakkaan firman nimi, niin vaimo ajattelee että asiakas siinä vaan. Ei ole mun naiset koskaan ruvenneet soittelemman numeroita läpi.

Mä olen kyllä selvittänyt nämä kaikki Mikot puhelimesta kun luottamus oli heikommalla. Ihan vaikkapa numerotiedustelusta tai soittanut. 

Vierailija
153/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset valitsevat ilmeisen heikosti puolisonsa kun eivät saa näiltä kaikkea. Toisekseen ovat hyvin itsekkäitä kun haluavat kaiken, vaikka ovat alkujaan valinneet vapaaehtoisesti. 

Vierailija
154/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Hänellä voi olla salasuhde.

Vierailija
155/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApilla keskustellaan. Olen siellä yötä kerran viikossa, ja jos voisin, jättäisin onnettoman avioliiton tällä hetkellä. 

Vierailija
156/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se puoliso kaipaakin hieman luotettavampaa ja f

Paatuneimpien ja mieletään täysin sairaiden sarjapettäjien vakiomantra on huudella että ehkä sillä toisellakin on salasuhde käynnissä. Harvoin, äärimmäisen harvoin noin on.

Vierailija
157/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti epärehelliset ihmiset harrastaa pettämistä. Ja jos olet salasuhteessa niin et voi olla varma kuinka monta salasuhdetta sillä toisella on kenen kanssa petät...

Vierailija
158/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvästä vanhasta puolisosta en nyt vaan meinaa erota. Olemme ystäviä ja intohimo on sammunut, se on varmaan ihan luonnollista, mutta kunnioitan ja rakastan puolisoani, mutta uuden suhteen kanssa on jotain mitä luulin ettei ole olemassakaan, koen myös olevani haluttu ja mitä tarjoan, otetaan innolla vastaan. 

Jos salasuhdetta pyörität, älä nyt sentään valehtele itsellesi, että kunnioitat ja rakastat puolisoasi.

Olisi varmaan outoa elää maailmassa, jossa on vain mustaa ja valkoista. Onneksi näen värit.

Kunhan sinä saat elää värikästä elämää, et välitä, että puolisosi on sokea. Todella omituinen käsitys rakkaudesta ja kunnioituksesta.

Vierailija
159/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin. Siitä pitää sitten sopia heti suhteen alussa. Yksinkertaista." Lainaus ei toiminut joten lainaan näin.

Monet suhteet alkavat jo teini-iässä tai melko nuorina, kun oma seksuaalisuus ei vielä ole kehittynyt. Julkisuudessakin on ollut tapauksia, joissa ihminen on elänyt keski-ikään tai ihan vanhuuteenkin saakka heterona ja vasta se jälkeen ymmärtänyt, että voi ollakin biseksuaali tai jotain ihan muuta. Tässä vaiheessa on jo kuitenkin ehditty hankkia lapsia, yhteistä omaisuutta ja hautapaikat, eikä niistä tahdota enää menettää. Siksi salasuhteet.

No, tulihan se todellinen ja oikea syy esille.

Kulissiperheitä. Kulissipuoliso. Lapsentekoväli synnyttäjä oli kuitenkin tarpeen. Hoivaaja.

Perspanot erikseen.

Vierailija
160/209 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhaista. Taasko näitä aikuislapsia jotka ovat kommunikointikyvyttömiä parisuhteessaan?

Joskus voi olla niinkin, että vain toinen on kommunikaatiokyvytön tai muuten sopeutumaton suhteeseen. Jopa omasta mielestään, eikä välitä 'parantaa' suhtautumistaan. Suhteile siinä sitten aikuismaisesti.