Millä tavalla sinä salaat salasuhteesi?
Mitä sovelluksia käytät, mitä tapaamiskeinoja, kuinka pidätte yhteyttä salarakkaan kanssa?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Piilossa näkyvillä. Tykkäilee kuvistani instassa ja FB:ssä ja lähetellään yksityisviestejä.
Tuo kuvista/julkaisuista tykkääminen on aika näkyvä tapa. Olen facebookissa huomannut useasti, että kenellä on sutinaa kenenkin kanssa. Sen huomaa ihan vain jo siitä, että yksi ja sama tyyppi on aina tykkäilemässä jonkun tietyn tyypin julkaisuista. Tämän toisen tyypin ei tarvitse kirjoittaa kuin "Moi", niin saman tien tämä toinen osapuoli on jo hakkaamassa tykkää- nappulaa. Aikansa kun seurailee, niin huomaa että AINA siellä tykkääjien joukossa on se yksi ja sama tyyppi. Ja hän yleensä tykkää ensimmäisten joukossa jostain kuvasta tai julkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kantsi antaa ap:n kaltaiselle huIIulle vinkkejä millä voisi narauttaa kumppaninsa kuvitellusta salasuhteesta.
Sanoo salasuhtelija. Kaasuvalotus käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kovasti tietää miksi ihmiset tekee tuollaista?
Eipä ollut tämän ketjun aihe se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä vanhasta puolisosta en nyt vaan meinaa erota. Olemme ystäviä ja intohimo on sammunut, se on varmaan ihan luonnollista, mutta kunnioitan ja rakastan puolisoani, mutta uuden suhteen kanssa on jotain mitä luulin ettei ole olemassakaan, koen myös olevani haluttu ja mitä tarjoan, otetaan innolla vastaan.
Kai me ihmiset sit vaan ollaan erilaisia. Itse tuollaisessa tilanteessa kunnioittaisin omaa puolisia sen verran paljon että päästäisin myös hänet jatkamaan elämäänsä ja lopettaisin selän takana vehkoomisen. Tuskin se itsellekään tuo hyvää mieltä kun tietäå pettävänsä?
Jatkamaan elämäänsä? Puoliso haluaa elää kanssani.
Veikkaan jopa että vaikka pettäminen tulisi hänen tietoonsa, hän ei haluaisi erota.
No aivan varmasti veikkailet asiat mielessäsi parhain päin itsellesi, tottakai :D itsepetoksella ei ole rajaa, jos ei ole toisenkaan pettämisellä. Mikset vain kerro hänelle ja anna hänen tehdä päätökset oman elämänsä suhteen faktojen pohjalta? Pelottaako, ettei sittenkään haluaisi enää elää kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä salasuhteilijoilla tapaamiset vain seksiä vai teettekö jotain muutakin yhdessä?
Seksiä ei välttämättä ole, mutta aina keskustellaan paljon.
Tosi outoa.
Siis mikä on outoa. Ihmiset yleensä puhuvat toisilleen.
Ihan Whatsapp-viesteillä sovitaan tapaamiset. Asutaan samalla kadulla ja tavataan kun mun oma mieheni on töissä. Mun miehellä siis aina samat työajat, itselläni vuorotyö. Ei mun äijä tutki mun puhelintani.
Aika moni nainen luottaa mieheensä ja luulee, että hän on uskollinen. Eräskin instakampaaja kuvittelee olevansa hyvässä parisuhteessa. Tiedän kuitenkin, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä salasuhteilijoilla tapaamiset vain seksiä vai teettekö jotain muutakin yhdessä?
Sitäkin, mutta muuten yhdessäolo on parasta. Hyvä olla toisen kanssa.
En ymmärrä yhtään. Miksi sitten pysyä suhteessa sen ensimmäisen kanssa?
Ensimmäinen hoitaa ruoanlaiton, siivouksen ja pyykit, mutta toisen kanssa pidetään vähän enemmän hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kantsi antaa ap:n kaltaiselle huIIulle vinkkejä millä voisi narauttaa kumppaninsa kuvitellusta salasuhteesta.
Sinähän se älähdit oitis kun kiinni jäit. Kaltaisesi sairaat äijät on jo niin nähty, että enää en ota sitä ensimmäistä julkistakaan miestä saati että ottaisin siihen vielä jonkun salatun kakkosversion riesakseni.
Mustasukkaisuus ja omistuksenhalu on huonoja piirteitä ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se älähdit oitis kun kiinni jäit. Kaltaisesi sairaat äijät on jo niin nähty, että enää en ota sitä ensimmäistä julkistakaan miestä saati että ottaisin siihen vielä jonkun salatun kakkosversion riesakseni.
Mustasukkaisuus ja omistuksenhalu on huonoja piirteitä ihmisessä.
Semmoiset narsistiset peilaukset sitten siellä. Taisi mennä ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kovasti tietää miksi ihmiset tekee tuollaista? Itsekin olen pettänyt kahdessa suhteessa mutta en nykyisessä. Noissa aikaisemmissa tapauksissa lopetin suhteeni heti koska en kestänyt salailua enkä halunnut tehdä sellaista.
Oma parisuhde toimii hyvin. Arki rullaa ja olemme hyviä ystäviä, mutta intohimo on sammunut. Hellyyttä tai seksiä ei ole eikä ne puolisoa kiinnosta. En halua rikkoa lasten perhettä tai loukata puolisoani. Jos ei olisi lapsia, varmasti eroaisin.
Rehellisesti, jos olisin kohdannut hänet ennen puolisoani, elämäni olisi mennyt toisin. Ennen häntä en edes aavistanut, että näin voisi tuntea. Mutta tapasin puolisoni ennen häntä, joten elämäni menee nyt näin.
Whats appi laulaa aina päivisin kun ollaan molemmat töissä :) iltaisin ja vkolop ei viestitellä.
"Aika moni nainen luottaa mieheensä ja luulee, että hän on uskollinen. Eräskin instakampaaja kuvittelee olevansa hyvässä parisuhteessa. Tiedän kuitenkin, että ei ole."
- Kulissit ovat tärkeimmät, ja se, ettei ole yksin. Yksin olo on Suomessa kummallisen häpeällistä, parempi ottaa vain joku kun olla yksin. EIKU.
"Jatkamaan elämäänsä? Puoliso haluaa elää kanssani."
- Näin sitä päätetään toisten puolesta heidän elämästä. Mieti nyt vielä kumpi teistä enemmän sitä ruuan laittajaa ja pyykin pesijää tarvitsee, vaimosi? EIKU.
"Veikkaan jopa että vaikka pettäminen tulisi hänen tietoonsa, hän ei haluaisi erota."
- Ei tiettenkään haluaisi erota, koska haluaa olla pettäjän kanssa, EIKU.
"Mustasukkaisuus ja omistuksenhalu on huonoja piirteitä ihmisessä."
- Totta. Valehtelet puolisollesi, jonka haluat pitää itselläsi mustasukkaisuutesi ja omistuksenhalusi takia, ettei kukaan muu saa häntä. EIKU.
En tiedä, mutta kaksi pettäjää olen käräyttänyt. Molemmat liitot päättyivät eroon hyvin nopeasti.
Toisessa tapauksessa pettäjä lähti oman käden kautta paljastuttuaan. :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kaksi pettäjää olen käräyttänyt. Molemmat liitot päättyivät eroon hyvin nopeasti.
Toisessa tapauksessa pettäjä lähti oman käden kautta paljastuttuaan. :)
Joskus käy noinkin. Ei kestä kritiikkiä, syyllisyyttä ja häpeää omista teoistaan.
"En halua rikkoa lasteni perhettä tai loukata puolisoani.." ja muuta scheissea.
Lukekaa ajatuksella näitä itseännekin pettäviä lauseitanne ennen kuin jaarittelette tänne ihan täyttä peetä.
Tehän nimenomaan loukkaatte perhettänne ja puolisoanne, pidätte heitä tyhminä, alennatte heidät heiltä kysymättä tilaan, jossa he eivät saa päättää ja tehdä valintaa oman elämänsä suhteen. Ehkä jopa lapsenne haluaisivat päästä teistä eroon, jos saisivat tietää että olette pettäjä eli valehtelija.
Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä miksi pitää toimia näin alhaisesti. Teitä pettäjiä ei varmaan haittaa jos teidän puolisot toimii samalla tavalla?
Kunhan ei jää kiinni :)
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ja läheisyyttä haetaan muualta, jos sitä ei kotoa saa. Näillä mennään siis ja lasten takia vielä yhdessä.
Eipä kuulu sulle, pelle!