Purra: "olemme tottuneet elintasoon jota emme ansaitse"
Okei Riikka, mitä jos aloitettaisiin sinun palkkiosi pienentämisestä? Voit sitten olla esimerkkinä ja näyttää miten sitä elintasoa kevennetään.
Kommentit (265)
Riikkuli se on tottunut elintasoon jota ei ansaitse. Puhukoon vain omasta puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto ollut pari päivää oikein ahkerana. Tahallaan väärinymmärtämistä, vääristelyä ja suoraa valehtelua. Jos oikaiset, pyydät korjaamaan tai kysyt jotain, ei mitään reaktiota. P@skan levittäminen vaan jatkuu, kuin narsistit monissa toimissaan.
Paskaa ei tarvitse levittää, Riikka pitää ihan itse huolen siitä, että persut profiloituvat a) kokoomuksen apupuolueeksi b) EU-puolueeksi c) köyhimmiltä ja muuten huono-osaisilta leikkaavaksi puolueeksi
Totuus sattuu, varsinkin kun on luullut äänestävänsä oikiaa puoluetta....
Äänestitkö siis persuja ja nyt olet katkera... siis mistä?
Kyllä kaikille sosialisteille kuuluu Sannan kaltainen elämäntaso. Se nyt on lähtökohta. Jos et ole sosialisti nii voi voi, sitten maksat sosialisteille.
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli se on tottunut elintasoon jota ei ansaitse. Puhukoon vain omasta puolestaan.
Sossun elätti peppu kipeänä vieläkin :D
Purra kuvittelee, että huolella rakennettu uusi tyyli: kallis kampaus, valkoinen paita ja puvun takki tekevät mäkkärin kassasta talousosaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden peppukipu se vaan jatkuu :D *ojentaa tonkallisen Bepanthenia*
Katsotaan ensi vaalien jälkeen kenen peppu on kipeä - kahtia jakautunut persupuolue saa ehkä 5+5% äänistä, kun pensa ei tullutkaan halavaksi. Vain ihan ne hölmöimmät ja laskutaidottomimmat äänestävät enää PSää.
Tämä tietenkin sillä edellytyksellä, että hallitus edes kestää pystyssä vaaleihin (tai edes ensi kesään) saakka.
Hieno voimafantasia! Luuletko, että mikään hallituskokoonpano saisi talouden kuntoon ilmaan massiivisia leikkauksia. Eipä ollut kovin kaksinen perintö, minkä Marininan hallitus jätti jälkeensä.
Osaako persu muuta kuin moittia kaikesta Marinia? Varmaan oma löysä vatsakin Purran puheita kuunnellessa on Marinin syytä.
Ai että minä nautin kun persut ovat tämän yhden kerran vastuussa ennen uutta vuosien korpivaellusta.... SMP/PS piti olla pienen ihmisen puolella, EUta vastaan, maahhanmuttoa vastaan vaan mitä saatiin: leikkauksia, puolueen varapj:ksi tumman suosija, Riikalle virka EUsta hyvin hoidettujen leikkausten jälkeen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tuhlaamani olen itse tienannut. En ole elänyt toisten rahoilla, joten olen elintasoni kyllä ansainnut.
Riikka tarkoitti tukien varassa eläviä, eli niitä jotka ovat tottuneet elintasoon johon omat tulot ei riitä. Tavoitteena on ilmeisesti amerikan malli, eli varattomat kadulle asumaan.
Kohta olet itse työttömänä, kun irtisanomissuojaa heikennetään.
Tämän ap. Tuskin olet pian korvaamaton. Tilallesi voidaan palkata pian halvempi työntekijä.
Riikka ja sinimusta hallitus ahkeroivat olan takaa saadakseen Suomen talouden lopulliseen syöksyyn 1980-luvun talousoppeinen.
Vierailija kirjoitti:
Purra kuvittelee, että huolella rakennettu uusi tyyli: kallis kampaus, valkoinen paita ja puvun takki tekevät mäkkärin kassasta talousosaajan.
Älä nyt viitsi, taisi se Riikka edetä ihan vuoropäälliköksi saakka... Ai eikö? No, ei ole ihme sekään
Miksei Spermuli etsi koulutustaan vastaavaa työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto ollut pari päivää oikein ahkerana. Tahallaan väärinymmärtämistä, vääristelyä ja suoraa valehtelua. Jos oikaiset, pyydät korjaamaan tai kysyt jotain, ei mitään reaktiota. P@skan levittäminen vaan jatkuu, kuin narsistit monissa toimissaan.
Paskaa ei tarvitse levittää, Riikka pitää ihan itse huolen siitä, että persut profiloituvat a) kokoomuksen apupuolueeksi b) EU-puolueeksi c) köyhimmiltä ja muuten huono-osaisilta leikkaavaksi puolueeksi
Tässä ollaan aika lähellä totuutta, Vennamon Veikko kääntyy haudassa kun SMP onkin nyt Kokoomuksen lieassa, ja vieläpä näköjään kovin lyhyessä sellaisessa. Ei olisi Veikon eikä kyllä Timpankaan aikoina päästetty mitään hampurilaiskassalikkaa johtoon.
Missä persu, siellä vilppi, valhe ja mädätys.
Markasta vetoa, että joku herkkähiäinen persu poistatuttaa tämän pian, kun sävy ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareiden peppukipu se vaan jatkuu :D *ojentaa tonkallisen Bepanthenia*
Kyllä tässä entiset persujen äänestäjät kirjoittavat.
Täällä on taas vasemmistonvauvapalstan sankarit vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän varmaan jokainen persujen äänestäjä pitää itseään hiukan tyhmänä, paitsi ehkä se "mersupersu", joka kokee hyötyvänsä, kun suojattominta osaa kansasta lyödään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän varmaan jokainen persujen äänestäjä pitää itseään hiukan tyhmänä, paitsi ehkä se "mersupersu", joka kokee hyöty
Osa on kyllä niin taunoja että eivät vieläkään tajua kuin kieroa persumatematiikkaa tyyliin: säästetään maahmuu-kuluista ainakin kaksi miljardia, annetaan pensaverosta alennusta miljardi ja lopuilla säästöillä maksetaan valtionvelka 150 miljardia pois.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiltä leikataan, vaikka heillä on lapsia ja tekevät töitä aina kun saavat.
Sanotaan, että ei ole rahaa, rahat on loppu.
Kuitenkin löytyy rahaa maksaa lääkäreille 10000 kuukaudessa palkkaa. Ja isoja palkkoja julkisella monelle muulle esim 50000 vuosipalkalla palkkaisi kaksi ihmistä.
Sen sijaan työttömältä äidiltä leikataan lapsikorotukset työttömyystuista eli työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. Samaan aikaan takuueläke nousee tammikuussa 922 eurosta 970 euroon.
On rahaa kelatakseihin ja verovähennyksiin ja yritystukiin.
Kyllä, etenkin korpeaa se että varakkaat eläkeläiset ajelee kelataksilla milloin minnekin tarkastukseen. Tilillä satoja tuhansia euroja ja kelataksilla ajellaan. Ja valitetaan kun ei muka rahat riitä mihinkään. Samaan aikaan työtön jolla ei sentin killinkiä ylimääräistä, joutuu itse maksamaan kyytiinsä julkisilla operaatiosta kotiin.