Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi suomessa asuva italialainen

Vierailija
03.09.2008 |

Valehtelee jatkuvasti, ihan kirkkain silmin ilmeenkään värähtämättä.

Kun kerran kysyin häneltä miksi hänen täytyy valehdella kaikille (ystäville, työkavereille, sukulaisille jne.) kaikista - ihan tyhjänpäiväisistä asioistakin - hänen vastauksensa oli että kaikki muut ovat "idiootteja" ja "ansaitsevat sen".

Samalla sitten kysyin häneltä mistä minä voin tietää milloin hän valehtelee tai puhuu totta minulle, niin hänen vastauksensa oli: "Enhän minä sinulle koskaan valehtele - minähän rakastan sinua"... Aaaaivaan... Jostain kumman syystä en uskonut tuota selitystä =D

No hänen eromme jälkeisten tempausten jälkeen minulle ei ole ollut epäselvää etteikö siellä narsismi olisi ollut vahvimpana luonteenlaatuna...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

italialainen joka ei valehtele, ei ole italialainen.

Vierailija
2/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liittyne kansallisuuteen. Sairaalloista narsismiakin on länsimaissa suunnilleen yhtä paljon, USAssa vähän enemmän, Japanissa tuskin lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nyrkki silmään. Mm. exäni, joka sanoi aina "tottakai minä valehtelen, kaikki turkkilaiset valehtelevat..." Hänen mielestään valehtelu oli jopa suotavaa, ainakin hänen itsensä harjoittamana. Mutta annas olla jos minä tein niin, niin tuli turpiin.

Vierailija
4/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on machokulttuuri,. takuulla sielläkin ukot valehtelee. missäs eivät?

Vierailija
5/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet varmastikin enemmän suomalaisia kuin italialaisia ihmisiä joten ihmekös tuo on että tunnet suomalaisia valehtelijoita enemmän.

Vierailija
6/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas typerä luokiteleva otsikko.Niin ja olihan siinä tekstin joukossa tieto, että oli entinen. Pitääkö entisille kostaa pahaa mieltään netissäkin?

Vierailija
7/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen ketjuun otsikolla "Tunnetko patologisia valehtelijoita".

taas typerä luokiteleva otsikko.Niin ja olihan siinä tekstin joukossa tieto, että oli entinen. Pitääkö entisille kostaa pahaa mieltään netissäkin?

Jos haluaisin jotenkin "kostaa", niin saattaisin laittaa esimerkiksi nimikirjaimet tai muuta vihjailua mistä hänet saattaisi tunnistaa. Ex ei myöskään 99,99% todennäköisyydellä käy vauva-lehden sivuilla, joten tuskinpa hän mieltään kirjoituksestani pahoittaa.

Sitä paitsi - joka ikinen sana mitä kirjoitin on totta. Miten hän voi siitä pahoittaa mieltään?

Vierailija
8/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun mielestäsi hän on valehtelija,ja miksi olet sen kans? Jos saan joku valehtelemisesta kiini,käännän selkäni ja hän on loppu minulle,,kokeila

Vierailija
9/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset valehtelevat joskus jopa kokoajan,elävät mielikuvitusessa ja uskovat myös itse.Tietysti tämäkin on yksi sairaus,parantuminen vois onnestua ainoastaan lääkärin avulla.Ja ovat myös todella vaarallisia,elikkää pysyykä kaukana

Vierailija
10/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten henkilö ei voi itse valehtelulleen mitään. Olen itsekin tuollainen. Minulta tluee ikään kuin automaattisesti valheita suusta aina kun suuni avaan. Olen yrittänyt lapsesta asti kaikin tavoin päästä eroon tästä taipumuksesta, vaan en ole päässyt. En psykiatrin enkä terapeutinkaan avulla. Joten nykyisin vaan hyväksyn että tällainen olen enkä muuta voi. Rajoitan kontaktia ihmisiin, ettei taipumukseni aiheuttaisi kellekään häiriötä. Eli töissä olen sosiaalinen sen verran kuin on pakko, muuten en ole ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
11/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on kokemusta. 12 vuoden varmuudella, patologisia valehtelijoita kaikki. Narsistisista luonteenpiirteistä puhumattakaan! No, mutta eivätpä suomalaisetkaan ole luonteeltaan sieltä helpoimmasta päästä..

Vierailija
12/12 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen italialaisia, jotka pitävät hieman yksinkertaisina ihmisiä jotka eivät ymmärrä esim. vitsailua ja totuuden muokkausta täysin arkipäiväisistä asioista joihin esim. (länsi)suomalainen ei reagoisi mitenkään. Ehkä savolaiset tekevät poikkeuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi