Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä varapuoliso katsottuna, jos nyksän kanssa tulee ero?

Vierailija
16.12.2023 |

Montako listalla ja kuinka usein pidetätte yhteyttä kaveruuden merkeissä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Minulla on ihana suhde, eikä minun todellakaan tarvitse miettiä eroamista. Olen sitä mieltä, että jos joutuu jo miettimään varavaihtoehtoja, suhde on jo aika huonossa tilassa, ja kannattaisi erota saman tien. Terveessä suhteessa ei pidetä varamiehiä/naisia.

Vierailija
22/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille huonoja uutisia: kun olet naisen kaverimies, olet oikeasti pelkkä kaveri. Et jonossa, et missään odotustilassa tai "varalla", vaan kaveri. Friendzonelta hyvin harvoin voi siirtyä enää romantic zonelle. Sillä  että olet naisen kaveri taka-ajatuksien kanssa, "vuoroasi" odotellen, haaskaat vain aikaasi ja lisäksi olet paska ihminen sekä tekokaveri jota kukaan ei kaipaa elämäänsä.

Lotta Hintsa juuri kertoi lehdessä, että nyt ekaa kertaa ihastui entuudestaan tuntemattomaan mieheen. Aiemmin kaikki parisuhteet olivat alkaneet ystävyydestä.

Toisekseen, eihän siinä aikaa haaskaa jos on jo parisuhteessa ja siinä sivussa ylläpitää ystävyyssuhteita. Varsinkin jos aidosti pitää naisen seurasta. Eri asia jos sinkkuna yrittää kaveruuden kautta edetä ja ainut motivaattori on parisuhteeseen pääseminen.

Kolmanneksi, naisystäväverkoston ylläpitäminen kannat

Mutta se harmittaa todella paljon, jos se ei onnistukaan. Mies on silloin tuhlannut aikaa naiseen esittämällä olevansa hänen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille huonoja uutisia: kun olet naisen kaverimies, olet oikeasti pelkkä kaveri. Et jonossa, et missään odotustilassa tai "varalla", vaan kaveri. Friendzonelta hyvin harvoin voi siirtyä enää romantic zonelle. Sillä  että olet naisen kaveri taka-ajatuksien kanssa, "vuoroasi" odotellen, haaskaat vain aikaasi ja lisäksi olet paska ihminen sekä tekokaveri jota kukaan ei kaipaa elämäänsä.

Mies tai nainen, joka kuvittelee ja ajattelee, että olisi kaverrina, jotenskin  "varalla" tai muutoin kokisi, että sopivan tilaisuuden tullen hän tulisi ja ottaisi kaverinsa / ystävänsä kumppanin paikan ei minusta ole aito ja rehellinen kaveri saati ystävä. - Kaveruuteen ja ystävyyteen kuuluu myös se, että arvostaa ja kunnioittaa toisen rajoja sekä valintoja  että päätöksiä ja läheisiä ihmissuhtieta ilman taka-ajatuksia. 

Sinkkumies

Vierailija
24/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sellaisissa suhteissa ollaan jossa tuntee toisen olevan riesa. Onko se läheisriippuvaisuutta kun ei muutakaan saa niin jossain riesassa pitää roikkua kynsin ja hampain kiinni.

Vierailija
25/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Minulla on ihana suhde, eikä minun todellakaan tarvitse miettiä eroamista. Olen sitä mieltä, että jos joutuu jo miettimään varavaihtoehtoja, suhde on jo aika huonossa tilassa, ja kannattaisi erota saman tien. Terveessä suhteessa ei pidetä varamiehiä/naisia.

Osa ihmisistä tulee ahneeksi vaikka suhde olisi hyvä ja haluaa silti siihen rinnalle irtoseksiä.

Vierailija
26/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä tulee ahneeksi vaikka suhde olisi hyvä ja haluaa silti siihen rinnalle irtoseksiä.

Se on seksiaddikti kuten on peli ja päihde addikteja. Ja nehän hyväksikäyttävät ihmisiä. Joku kulissi tai olkapää pitää olla harrastuksilleen. Sen verran ressukoita ne ovat.

Vierailija
27/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: Erotessaan mies löytää uuden - nianen erotessaan useimmiten itsensä. Mutta joskus ikisinkkuna kyllä tuntuu sille kuin asiat kasautusivat. Moni läheiseni on löytänyt vuosien kuluessa useammankin elämänsä rakkauden ja tai vähintään uuden kumppanin samassa ajassa kun itse olen ja olen ollut koko ajan sinkkuna... 

Vierailija
28/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen eroaa niin seuraava on usein jo katsottuna. Ja suhde on jo niin pitkällä että muuttaa usein samantien uuden puolison  kämppään. On siis hyvin valmistelu muuvi ja tulee miehelle ihan puskista. 

Vierailija
29/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Oma puolisoni on paras enkä huolisi toista. 

Ap on outo.

Vierailija
31/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen eroaa niin seuraava on usein jo katsottuna. Ja suhde on jo niin pitkällä että muuttaa usein samantien uuden puolison  kämppään. On siis hyvin valmistelu muuvi ja tulee miehelle ihan puskista. 

No höpö höpö. Nimenomaan miehet toimii noin, ei naiset. 

Vierailija
32/43 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sellaisissa suhteissa ollaan jossa tuntee toisen olevan riesa. Onko se läheisriippuvaisuutta kun ei muutakaan saa niin jossain riesassa pitää roikkua kynsin ja hampain kiinni.

Laiskuus. Jos suhde ei ole ihan paska (eli sellainen ihan ookoo) ja yhteistä omaisuutta on paljon (useita asuntoja, mökki jne), niin se eroaminen tuntuu vaan kaiken työstressin keskellä liian vaivalloiselta.

Vierailija
33/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Minulla oli varsinkin nuorempana paljon miespuolisia ystäviä, joita todellakin luulin ystäväkseni. Suhtauduin heihin kuin turvallisina veljinä, enkä olisi voinut kuvitella mitään romanttista kipinää välillemme. Kun erosin silloisesta avomiehestäni, yhtäkkiä parikin ystävää tunnusti, että nyt kun olen sinkku, haluaisivat selvittää voisiko meistä tulla "jotain enemmän". Olivat olleet pitkään tosi ihastuneita minuun, mutta koska tuntevat mieheni, eivät ilmaisseet ihastustaan, koska se olisi kuulemma epäkunnioittavaa. Olin raivona! Mieheni kunniaa ei voi loukata pokaamalla minua, mutta minua saa vedättää esittämällä ystävää, joka todellisuudessa haluaakin jotain muuta? Tuli todella petetty olo ja loppui ystävyys ja yhteydenpito.

Vierailija
34/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta, että joku parisuhteessa oleva vastakkaista sukupuolta oleva ihminen esim. työpaikalla lähestyy sinua sillä tavalla, että tulee mieleen, että hän suunnittelisi sinusta uutta suhdetta? Siis haluaa haluaa tutustua sinuun, flirttailee, kehuu hakeutuu seuraan, on jotenkin ylivirittyneen kiinnostunut sinusta ym. Se ihminen voi puhua perheestään ja vaimostaan, mutta ei itse käytä sormuksia. Ihmettelet, että mitä se ihminen meinaa kun olette molemmat tahoillanne parisuhteessa ja perheellisiä. Tuli tällainen mieleen tästä keskusteluketjusta. Oletteko joutuneet tällaisen pommituksen kohteeksi, jossa epäilette, tai olisi myöhemmin  selvinnyt, että se ihminen yrittää lämmitellä sinusta uutta suhdetta oman nykyisen suhteensa tilalle, ja miten olette suhtautuneet asiaan?

Vierailija
35/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Nimenomaan miehet toimii noin, ei naiset. 

Olen nähnyt tälläistä ja myös itse kokenut saman, joten väitän edelleen, että myös jotkut naiset toimivat näin.

Vierailija
36/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä noin suunnitellut, mutta tosiasiassa nyksä ei ollut kyllä yhtään pahoillaan, kun eksä otti minusta eron. Oli ollut ihastunut jo kauan.

Vierailija
37/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan! Toinen sellaiset 10 vuotta nuorempi kuin nykyinen, toinen vanhempi mutta varallisuutta löytyy. Katsotaan sitten tilanteessa, kumpi optio tuntuu järkevämmältä. Jos ero tulee, tavoite on muuttaa suoraan seuraavan muijan Kämppään. 

Vierailija
38/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oletteko itse joutunut tällaisten lämmittely-yritysten kohteeksi?

Vierailija
39/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaista katsottuna eikä ole tarvetta eikä halua sellaiseen. Mutta jouduin jonkinlaisen lämmittely-yrityksen kohteeksi. Hassua, että olin ihan juuri ajatellut, että kaikki tuollainen miesten kiinnostus minua kohtaan on jo elämässäni ohi, ja hyvä niin. Tajusin, että se ihminen oli pohjustellut sitä tutustumista ja seuraani hakeutumista jo pitkään, koska siitä oli ollut merkkejä silloin harvakseltaan kun näimme. Sitten hän oikein haki minut lopulta käsiinsä. Koko juttu tuntui minusta aika koomiselta. Ajattelin, että tämäkin piti vielä elämässäni kokea. Ihmettelin, että mitä se ihminen oikein mahtaa suunnitella. Olihan se tavallaan imartelevaa, kun toinen ihaili kaikkea mitä sanoin ym., mutta en minä lähde mukaan mihinkään juttuun. 

Vierailija
40/43 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt vielä ketään mieheni veroista, parikymmentä vuotta yhteiseloa takana. Että tuskin löytäisin vaikka täytyis tosissaan ettiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi