Mitkä tuotteet/palvelut ovat huijausta mutta ihmiset ostaa niitä kuitenkin?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Määräaikaiset sähkösopimukset.
Kaikki määräaikaiset sopimukset.
Parturi. Jos korona mitään opetti niin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki määräaikaiset sopimukset.
Jos puhelinliittymän tai kuntosalijäsenyyden saa halvemmalla kun ostaa 12 kk kerralla, niin miten se on huijausta?
Freshin laitteet. Pyytää niistä 4000e vaikka todellinen arvo on 200e
Kaikki tuotteet joilla saat hetkessä vahvat ja terveet hiukset ja kynnet. Aineenvaihduntaa kiihdyttävät laihdutustuotteet. Vitamiinipommit gojimarjat ja chia-siemenet.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen raaputusarvat.
Kaikki uhkapelit. Eipä kukaan jää voitolle mutta pelataan kuitenkin.
Personal trainer palvelut ja varsinkin nettivalmennukset. Nykyään netistä saa selville kaiken, jos viitsii yhtään itse ottaa asioista selvää.
Juljus kirjoitti:
Mitä noi on?
Hieronta. Vahvistamalla oikeita lihaksia pysyt kivuttomana. Hieronta tuottaa hetkellistä mielihyvää, jonka vaikutukset näkyvät 15min hieronnan jälkeen.
Lahjakortit. Muunnat yleiskäyttöistä rahaa rajoitetusti toimivaksi ja vanhenevaksi. Ei mitään järkeä, paitsi liikkeen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kaveripiirissä on ollut aika isojakin voittosummia :D ja panokset ollut hurjasti pienemmät.
mutta ymmärrän uhkapelien turhuuden ja miten addiktoitavaa se voi olla jollekin. Mut ei kaikille jos ei usein pelaa
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mitä noi on?
Raitisilmaventtiilejä.
Vierailija kirjoitti:
Hieronta. Vahvistamalla oikeita lihaksia pysyt kivuttomana. Hieronta tuottaa hetkellistä mielihyvää, jonka vaikutukset näkyvät 15min hieronnan jälkeen.
Voi olla esim. kivuton, mutta jumittava niska. Yleensä siinä menee kyllä ilta ihan pöhinöissä hieronnan jälkeen. Saa sitten jumpattuakin paremmin, kun on vähän pahimpia jumeja pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kaveripiirissä on ollut aika isojakin voittosummia :D ja panokset ollut hurjasti pienemmät.
mutta ymmärrän uhkapelien turhuuden ja miten addiktoitavaa se voi olla jollekin. Mut ei kaikille jos ei usein pelaa
Et kai sä oo niin tyhmä että luulet että noi kaverit oikeasti ovat voitolla?
Dentastickit koirille.
Ne on niin höttöisiä etteivät koirien hampaiden kunnolle tee yhtään mitään.
Jos haluaa pitää koiran hampoaat kunnossa niin kunnollisia luita kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voitin 250 000 €, ikävä huijaus.