Mitkä tuotteet/palvelut ovat huijausta mutta ihmiset ostaa niitä kuitenkin?
Kommentit (108)
Aitolehemän ja kaltaistensa instapyllistelijöitten kuurit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen raaputusarvat.
Kaikki uhkapelit. Eipä kukaan jää voitolle mutta pelataan kuitenkin.
Kyllä mun kaveripiirissä on ollut aika isojakin voittosummia :D ja panokset ollut hurjasti pienemmät.
mutta ymmärrän uhkapelien turhuuden ja miten addiktoitavaa se voi olla jollekin. Mut ei kaikille jos ei usein pelaa
Et kai sä oo niin tyhmä että luulet että noi kaverit oikeasti ovat voitolla?
avaatko nyt miks ei olisi?
Kaikki vaikuttajien, siis rihkamakauppiaitten jutut. Joku kulju ja sieppi ministtavat tuotetta, kehuvat, että aina käyttävät, seuraavalla viikolla uusi tuote ja samatkehut. Noita huomioh u o ria seuraavat ovat ää. Liöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voitin 250 000 €, ikävä huijaus.
Tässä esimerkki tuolle edelliselle valittajalle.
Kaks tapausta tiedän
20€=5000€ ja sitten 140€=60k
heti vaan pitää nostaa rahat ja poistua paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Hieronta. Vahvistamalla oikeita lihaksia pysyt kivuttomana. Hieronta tuottaa hetkellistä mielihyvää, jonka vaikutukset näkyvät 15min hieronnan jälkeen.
Väärin.
Joo, voit olla yhden illan pöhnässä hieronnan jälkeen. Tuntuu se alkoholikin hyvältä illalla, muttei seuraavana aamuna. Mitä oliskaan tapahtunut, jos olisit oikeanlaisella jumpalla avannut sen niskasi?
No, turha tietämättömän kanssa on väitellä.
-lisäravinteet
-applen tuotteet (siis 250e maksaa valmistus, 1100e hintalappu)
-sähköautot, huomattava heikennys käyttöön kun elämän joutuu suunnittelemaan latausten ympärille, akku hajoaa niin 15 tonnin lasku
Vierailija kirjoitti:
Kryptot ja applen tuotteet.
Sama.
Hyväntekeväisyys kaikissa sen muodoissaan, raha menee isoille pomoille ja höttöön, kun järjestö kiskoo ihmisestä/ihmiseltä ilmaiset rahat/veret/muut asiat, mutta myy ne eteenpäin isolla voitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kaveripiirissä on ollut aika isojakin voittosummia :D ja panokset ollut hurjasti pienemmät.
mutta ymmärrän uhkapelien turhuuden ja miten addiktoitavaa se voi olla jollekin. Mut ei kaikille jos ei usein pelaa
Itse tiedän puolenkymmentä suurehkoja voittoja saaneita, mutta vain yksi heistä on voitolla, elättää itsensä pelaamalla. Yksi saattaa olla omillaan, kun ei pelaa juurikaan, mutta loput ovat satavarmasti tappiolla.
"Elättää itsensä pelaamalla" heh, ja noitahan löytyy. Varmaan joo, jos on onnistunut löytämään keinon huijata taloa jäämättä kiinni, mutta noita on nyt on parisen kappeletta maailmanhistoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voitin 250 000 €, ikävä huijaus.
Tässä esimerkki tuolle edelliselle valittajalle.
Kaks tapausta tiedän20€=5000€ ja sitten 140€=60k
heti vaan pitää nostaa rahat ja poistua paikalta.
Kyllä ne aina palaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voit olla yhden illan pöhnässä hieronnan jälkeen. Tuntuu se alkoholikin hyvältä illalla, muttei seuraavana aamuna. Mitä oliskaan tapahtunut, jos olisit oikeanlaisella jumpalla avannut sen niskasi?
No, turha tietämättömän kanssa on väitellä.
Juu, kyllä huippu-urheilijoitakin hierotaan aivan turhaan, niin pienistä rahoistakin kyse koko touhussa. Eiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän puolenkymmentä suurehkoja voittoja saaneita, mutta vain yksi heistä on voitolla, elättää itsensä pelaamalla. Yksi saattaa olla omillaan, kun ei pelaa juurikaan, mutta loput ovat satavarmasti tappiolla.
Ai slotteja pelaamalla elättää itsensä?
kaikki tupperware ja party lite verkostomarkkinointiroskat
Kaikki mitä se gigantin myyjä yrittää tyrkyttää kylkiäisenä.
Kaikko mitä feissari tai puhelinmyyjä yrittää myydä.
Ökykalliit shampoot, tökötit ja möhnät. Oikeasti halvempi on laadukkaampi.
Makeutusaineet ja glukoosi-fruktoosisiirappi sekä muut, jotka pistävät ihmiset varsin kurjaan jamaan.
Jotkut valmisruuat, vähemmälläkin hifistelyllä pärjäisi.
Kaikki kalliit merkkituotteet, vaatteet, elektroniikka, ties mitkä mukit ja kynttiläkipot.
Ylihinnoiteltu harrastustoiminta ja sama lähes kaikessa urheilussa. Ei voi potkaista palloa, jos ei maksa hulluna. Ei voi luistella, jos ei ole ökyvarusteita...
Kaikki sukat, kalsarit, kullatut kirjat, vitamiinit ja muut puhelinhöpöt.
Viemäritutkimukset. Kuva videolta ja kiireellä sukitus ja rahat pois.
Sama ikkunoissa, ovissa, katoissa ja ties missä, mitä myydään ovelta ovelle väkipakolla.