Minttu Räikkösen joululahja maksoi 400 000 dollaria: "Olen ollut kiltti tänä vuonna"
Minttu paljasti Instagram-tarinoissaan saaneensa jo joululahjan näin yli viikon ennen joulua. Eikä kyseessä ollut ihan mikä tahansa pilipalilahja. Minttu on nimittäin saanut uuden auton. Mintun julkaisemassa otoksessa komeilee uudenkiiltävä punainen Ferrari Purosangue.
Mitenkä teillä? Oletteko olleet kilttejä? Millaisia joululahjoja odotatte miehiltänne?
Kommentit (118)
Siinä kannustusta lopettaa poikien kouluttaminen ja heittää heidät autojen pörräysradalle :D
Nousukas, kuten myös Ronaldon tyttöystävä, joka näyttelee jatkuvasti rikasta elämäntyyliään ja toinen toistaan huikeampia hankintoja. Yhdistävä tekijä on nimenomaan se, että milemmat ovat lähtöisin perustavallisista oloista. Ei näissä timanttilaukuissa ole mitään ihmeellistä, mutta ne tuovat tyhjille kuorille elämään sisältöä kun pääsevät näyttämään kaikelle kansalle.
Vaikka Minttu on muuttanut kasvonsa lähes tunnistamattomiksi, ei rahakaan tuo valitettavasti tyyliä. Minttu on perus, ei mitään erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Nolointa tuossa on asian julkiseksi tekeminen ja pröystäily. Vaikka toki noloa on ääretön tuhlailu ylipäätäänkin.
Yhtä noloa kuin se, että löytyy joukko ihmisiä, jotka noita vielä päälle siellä instassa seuraa ja fanittaa. Tuokin viesti on saanut varmaan liudan sydämmiä ja hauskoja kommentteja. Go girls etc
Kimi rakastaa todella Minttua ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
maksaakohan kumppani lahjaveron tuosta.
Ei ole meidän ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Nousukas, kuten myös Ronaldon tyttöystävä, joka näyttelee jatkuvasti rikasta elämäntyyliään ja toinen toistaan huikeampia hankintoja. Yhdistävä tekijä on nimenomaan se, että milemmat ovat lähtöisin perustavallisista oloista. Ei näissä timanttilaukuissa ole mitään ihmeellistä, mutta ne tuovat tyhjille kuorille elämään sisältöä kun pääsevät näyttämään kaikelle kansalle.
Ronaldo taitaa olla kaappihomppeli, se tyttöystävä on lähinnä maksullinen seuralainen.
En tiedä onko Kimi rauhoittunut iän myötä vai vieläkö viuna ja vieraat naiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Silti vähemmän kuin kauramiljonäärin 4 kk.n aikana ex-rakkaaseensa tuhlaama euromäärä.
Veikkaan että Minttu osaa lypsää ihan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolointa tuossa on asian julkiseksi tekeminen ja pröystäily. Vaikka toki noloa on ääretön tuhlailu ylipäätäänkin.
Yhtä noloa kuin se, että löytyy joukko ihmisiä, jotka noita vielä päälle siellä instassa seuraa ja fanittaa. Tuokin viesti on saanut varmaan liudan sydämmiä ja hauskoja kommentteja. Go girls etc
Mitä noloa siinä on, jos tykkää toisen postauksista? Itse olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? koska se kertoo myös sinusta ketä seuraat ja mistä tykkäät. Luulisin, että sitä hän tarkoitti. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Minttu on muuttanut kasvonsa lähes tunnistamattomiksi, ei rahakaan tuo valitettavasti tyyliä. Minttu on perus, ei mitään erityistä.
Tyypillinen uusrikas, tärkeintä on että logot näkyy. Ja aina sillä on se luonnoton poseerausilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? koska se kertoo myös sinusta ketä seuraat ja mistä tykkäät. Luulisin, että sitä hän tarkoitti. Sivusta
Antaa ihmisten seurata ketä haluavat. En tiedä seuraako kukaan tuttu häntä, mutta en minä siitä ihmisestä mitenkään eri tavalla ajattelisi, jos alkaisi seurata. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sopiva puoliso Kimille. Jos eivät olisi niin lapsellisia, niin ihan kiva pari.Tai jos ei ne vaan osaa lukea eivätkä seuraa lainkaan mitä maailmassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kommentoi "Olen ollut kiltti tänä vuonna"? Yök.
Minttu ei nalkuta ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Kannattaa ottaa oppia
Mistä sä Mintun nalkutukset tiedät? Oletko hyväkin ystävä?
Olen ymmärtänyt, että tuo Minttu kiroilee tosi paljon. On jatkuvasti passiivis-aggressiivisen näköinen ja nousukas selvästikin. Sivistys puuttuu.
Yli 50-vuotiaana Kimi vaihtaa hänet toiseen nuorempaan vaimoon, jos hän ei ymmärrä saada vielä paria lasta yli 40-vuotiaana. Surkea on tuollaisen naisen rooli, jos mielii pysyä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kallis halvan maun joululahja.
Piti googlata miltä näyttää ja sehän on ihan näppärän näköinen auto. Jotkut ferrarit ovat mielestäni rumia, mutta kyllä tuon mallin voisi huolia.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoin mieheltä vanhaa Kalevala korun rintaneulaa (löytyy vain käytettynä) tai kaukoputkea.
Niin?
Kaunis laatunainen ja kaunis laatuauto
Räikköset muutti Gardalle. Ferrari saatiin varmaan jostain ylijäämävarastosta entiselle kuskillr.