Minttu Räikkösen joululahja maksoi 400 000 dollaria: "Olen ollut kiltti tänä vuonna"
Minttu paljasti Instagram-tarinoissaan saaneensa jo joululahjan näin yli viikon ennen joulua. Eikä kyseessä ollut ihan mikä tahansa pilipalilahja. Minttu on nimittäin saanut uuden auton. Mintun julkaisemassa otoksessa komeilee uudenkiiltävä punainen Ferrari Purosangue.
Mitenkä teillä? Oletteko olleet kilttejä? Millaisia joululahjoja odotatte miehiltänne?
Kommentit (118)
kun on riittävästi rahaa, niin voi ostaa mitä tahansa laillisesti tarjolla olevaa tavaraa tai palvelua. Toki on sitten toinen asia että onko tuollaisten hankinnassa mitään järkeä.
Niin tyypillinen uusrikas kun vaan olla ja voi. Nyt kun ei enää pääse esitelemään merkkiriepuja ja laukkuja varikolle, niin huomiota haetaan tuolla tavalla. Siis kuka ihan normaali lähes nelikymppinen kirjoittelee tuollaista somee??
Vierailija kirjoitti:
kun on riittävästi rahaa, niin voi ostaa mitä tahansa laillisesti tarjolla olevaa tavaraa tai palvelua. Toki on sitten toinen asia että onko tuollaisten hankinnassa mitään järkeä.
Järkeä tai ei, asian voi pitää yksityisenä. Miksi ihmeessä kokee tarvetta kailottaa asiaa kaikelle kansalle..
Mahtuuko kaikki kolme lasta myös autoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kommentoi "Olen ollut kiltti tänä vuonna"? Yök.
Minttu ei nalkuta ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Kannattaa ottaa oppia
Oppia? Minttu on monimiljonäärin korirouva jolla siivoojaa, kokkia ym apuria. Mitä muuta tekemistä hänellä on kuin hoitaa ulkonäköään?
Pitäiskö sinun ottaa oppia Kimistä ja alkaa miljonääriksi?
Vierailija kirjoitti:
Kolme?
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillinen uusrikas kun vaan olla ja voi. Nyt kun ei enää pääse esitelemään merkkiriepuja ja laukkuja varikolle, niin huomiota haetaan tuolla tavalla. Siis kuka ihan normaali lähes nelikymppinen kirjoittelee tuollaista somee??
Pitäisi vaan säästää. Kel` onni on, hän onnen kätkeköön.
Minttu saa olla kiitollinen että asuu Euroopassa, Brasiliassa auto että korut olisi jo varastettu kadulla tai kotona.
Ei mikään halpa yrtti tuo Minttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mauton kehuskelija. Olisin kuvitellut parempaa Minttu Räikkösestä ihmisenä.
Miksi toinen ei voi olla iloinen saamastaan lahjasta ja kuvan nettiin? Aika moni esittelee uutta autoa, taloa tai kesämökkiä.
Miksi turhaan olla vaatimaton.
Erittäin fiksua esitellä talot, mökit ja autot somessa, löytää varkaat varmasti perille.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kuskaamiseen on varmaan joku muu menopeli, eiköhän niillä ole palveluskuntaa joka kuskaa lapset. Minttu hurauttaa ökyautollaan korkeintaan Milanon putiikkeihin tuhlaamaan.
Minulla ei olisi varaa tuohon lahjaan, siitä pitäisi maksaa lahjaveroa noin 55 000 e.
Kyllä, myös puolisoiden toisilleen antamat lahjat ovat verotuksen piirissä.
Oksettavaa-toivottavasti nämä ihmiset tuhlaa hyväntekeväisyyteenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi mauton kehuskelija. Olisin kuvitellut parempaa Minttu Räikkösestä ihmisenä.
Miksi toinen ei voi olla iloinen saamastaan lahjasta ja kuvan nettiin? Aika moni esittelee uutta autoa, taloa tai kesämökkiä.
Erittäin fiksua esitellä talot, mökit ja autot somessa, löytää varkaat varmasti perille.
Tuttu laittoi kuvia todella isosta taloprojektista, mutta ei mulla ole kyllä hajuakaan talon tarkasta sijainnista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi varaa tuohon lahjaan, siitä pitäisi maksaa lahjaveroa noin 55 000 e.
Kyllä, myös puolisoiden toisilleen antamat lahjat ovat verotuksen piirissä.
Italiassa mitään lahjaveroja makseta, hyvä jos maksetaan veroja ollenkaan.
Jos mulla olis se 500 miljoonaa niin voisin kanssa ostaa naiselle tuollaisen kauppakassin :D
Ilotyttö olisi tullut halvemmaksi.
Minttu on ikuisella eläkkeellä lentoemännän ammatista. Miten älykäs kuvittelette hänen olevan, saatikka autokuskimiehensä. Olisin aivan hiljaa jos olisin kyseisen lahjan saanut. Ei olisi mitään tarvetta tuoda sitä esiin, koska se nyt vaan on pirun noloa etenkin tässä maailmantilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mintun kommentin tekee ilkeäksi se, että hän kysyy "mitäs te muut saitte". Hän voisi kysyä noin miljonääriäitien whatsapissa, mutta tietäen, että suurin osa seuraajista on tavallisia pulliaisia, hän on yksinkertaisesti inhottava.
En saa mitään ja en halua mitään kun kaikkea on jo.